~my black life~ all you can is love me!

21.12.2006., četvrtak

.......new post......

……..KoB!!!!!!!!!!!!!!mah..........like you see I have new designelud………i ak mi nije bash nesht posebnonut………no u swakom sluchaju bolji od starki (JER TO DOST LJUDI IMA)yes……….onaj stari design mi je wech dosadio a i owaj chenono………no dobrorofl……da widimo stha je bilo u PROKLETOJ schoolburninmad………u PON pisaliu test iz ZEMLJO OPISAheadbang…..bila ĆORAWA KARTA i pitanjaburninmad……ja dobila 4 & 5smokin……….UTO donijeo test iz WJEROBOG dobila 5smijeh……..mislim bilo prreteshkosmijeh……..SRIzujo…….ajd to chu mal bolje opisatrolleyes…….MATEMATIKAburninmad…dosadazijev…….zakljuchila ocjene al nam nije htjela rechgreedy…….koji mozaksmijeh…….ENGLISHKIheadbang..i on zakljuchiwo imadem 5smijeh…….BABA IZ PRIRODEburninmad i ona zakljuchiwala al nije hotjela rech i ona je mozakheadbang……….TZMheadbang (teško zdrawstweno mučenje)…..ja nisam radia!!thumbup.......OWO PROCHITAJTE!!!!!!!!!idem ja u razred s josh njihcool…….i nekoliko dechki doshlo prije nasmouthwash…….kak je bio mrak (ugasheno swijetlo)………jedan od njih me “skosi” (ko u nogometu)burninmad…..i normalno ja owako spretna padnem NA DESNU rukuheadbang…….kak sam ju wech bila slomila mislia sam da sam opetsmijeh…….drechala sam ko little babyzaliven…….i otishla sa POWIJESTIthumbup…….mislim TRESKA me pustila a taman smo PISALI TESTsmijeh…..ja ga NISAM PISALA!!!thumbupsmokinparty.........tak da dannas nisam ishla in school jer nemog micat ruku no nemem gips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!thumbup.............a trebali imat BLOCK SAT MATEMUCHENJAheadbang…….& BLOCK SAT TRESKE (POW & ZEM)headbang…….i kao GORKI secher on end RWATSKI:headbang
Ajte budite pozdrawljeniwave i ostawite puno comentarasmokinthumbup!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.