~my black life~ all you can is love me!

15.12.2006., petak

...DOBILA SAM MARTE!!!!!!!!........

…….kao i stho sa naslow kazhe DOBILA SAM MARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!cerekcerekcerekthumbup............i to josh one najwishljethumbup……….joooooooooooj kak sam sad hepysmijeh……….sad ih cijelo wrijeme nosim po kuchi ko malo munjenasmijehbangcool………dannas in schoolburninmad………1 sat RWATSKIburninmad……..opet pitala i radili neko sranjeheadbang…….2 sat GEOMETRIJA PO ZADNJI PUTburninmadthumbup……to je super wijestsmijehthumbupsmokin…….jucher smo pisali test pa je donijelaheadbang……..je dobila 5!smijehthumbup.......imala swe tochno 17/17 ma brawo za menethumbupdeadgreedy……jaja (nastawnica) mi je rekla da sam napisala test najbolje od swih 6 razredathumbup…….3 sat ENGLISHKIburninmad…….ma KRETEN napiso tonu ma stha tonu 5 toni tijechi na plochu a mi morali prepisat i napisat glupo znachenjeburninmadheadbangburninmad…….4 sat TRESKA pitala ZEMLJO OPISheadbang…...naljutila se na nas kak ne sthrebamosmokin…….onda kak smo prekjucher okitili bor pa se druga smjena zhalila na nassmijeh…..ew da wam ispricham taj događaj:zujo taj dan smo imali pruwa 2 sata LIKOWNIburninmad……..i kad smo 3 sat doshli in nash razred bio je tam na podu bachen borcool……..i nashi dechki ga stawili u kanusmijeh….weoma bistronut…i ma ga okitili……wruh nam je bila limenka od PEPSYsmijehsmijeh……stawili tam neke lance koje smo radili pod likownimdead…….uzeli jedan papir i poderali ga na sredini i stwili onak na wruh granerofl………nabacali maramica i papira na njeglud….a stho je najbolje uopche nije nash borsmijehsmijeh…….5 sat GEOMETRIJAheadbang…..ja nisam bilathumbup……jer je JAJA pustila one koji su dobiuli 5 iz testa!!thumbup.......tak da sam dannas imala 4 sata!thumbup......pruwi put u 6 razredu!thumbup.......gleeeeee marte:
Image Hosting by Picoodle.com
kak su dobre!!! Ajte PoZzZ!!!!!& Kisach for eweryone!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.