~my black life~ all you can is love me!

04.12.2006., ponedjeljak

.........KoMa.........

……..KoB!! (chitaj naopako)smijehwave........imam inspiraciju za naslow chudnobang………..ma ustwari to i nije neki naslow wech zakljuchak danashnjeg danabang……….no da krenem……narawno s opisiwanjem danshnjeh danasmijeh…..ujtro sam ishla na tennissmokin………igrali wanismijeh……..bilo je toplo a uopche se nije tak chinilozujo………a stha ches……..uletim ja u stansmijeh………ono zwoni telefonsmijeh……..narawno LaRy zowethumbup…….ona nije bila u chetwrtak i petak in schoolthumbup………odem kod nje i pozwonim ja njojsmijeh………kazhe ona nemogu nach kljuchewe sad che doch baka da otkljuchasmijehsmijehsmijeh……….i dođe baka i muchi se bar 10 minuta s otkljuchawanjemsmijehsmijeh………..kad je napokon otkljuchala ja uletim i bacim se na krewet i pochnem se cerekatsmijehsmijehsmijeh………no dobro…………in school……… 1 sat GLAZBENIbang……..ubiti nismo ga imalithumbup……….bio je neki pregled stopalaburninmadheadbangburninmad…….sranjeburninmadheadbang……… 2 sat TEHNICHKI………pitoburninmadheadbangburninmad…….i bash mene otworiburninmadheadbangburninmad…….ja dobila 4smijeh………ja idem otwarat i otworim Hrcuburninmad…….dobio 2burninmad………tak mi bilo zhao stho sam ga otworila……i sad mi je….. 3 sat ENGLESCHKI……ubiti engleski……pisali horror prichuzalivenzijev……. 4 sat RWATSKI……..ishli gledat filmska izrazhajna sredstwabang………bila i TRESKAburninmadheadbangburninmadpuknucublablaheadbangmad……..wratila seburninmadheadbangheadbang……… 5 sat TRESKA – POWIJESTburninmadheadbangburninmadmadpuknucublabla……..najawila testburninmadheadbangburninmad……..koji pishemo tomorrowburninmadheadbangburninmadheadbang…….ona je puklathumbup………uopche mi se neda sthrebatpuknucu……..josh jedna jedina greshka za 4burninmadheadbangburninmadheadbang…………totalka je puklathumbup………..skroz na skrozthumbup……….stha da josh napishemmouthwash……….nemam blagenut……ma odo ja sthrebat powijestburninmadheadbangburninmadrolleyes.......ostawljajte comentarethumbup........ PoZzZ!!!mahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.