~my black life~ all you can is love me!

03.12.2006., nedjelja

......nikad nemam inspiraciju za naslow pa tako ni sad.......

.........zdrawowave.......jhebote naslow mi je dugachak 5 kimometarabang........danashnji dan je također bio jako dosadanzijev........ishla ujtro u crukwusmijeh.......s Vikotorijomthumbup........ bio i Matej (lik iz majne razred)..........wratila se.........wisila na netuthumbup.........swađala sam se sa swojimasmijeh..........ja se naljutila pa pustila pjesme: Devil is looser od Lorda, Right now od KoRna i Sad but true od Metallicesmijehthumbupsmokin............narawno do daskethumbup..........i tak........ubiti nisht pametnobang...........ishla wandead.........s IwOnOm (widi njen blog u links), Viktorijom i Elviromthumbup.........shetale DoNNuthumbup........ja bila na redu i truchim ja za njom i padnemsmijehsmijeh.........jesmo se cerekalesmijehsmijeh..........i tak sad tražim neka slike za blogcool.......... BIG TNX NA 131 COMENTAR...........budite pozdrawljenimahmah......... i narawno dobri like angel pa comentirajtesmijeh.........

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.