~my black life~ all you can is love me!

01.12.2006., petak

.....dugachki post.......

......kao stho sam nalow gowori najwjerojatnije che post bit dugachak 500 kimometarsmijeh……...ak ste woljni chitajte ak ne sam komentirajtecool........…prekjucher su ono shranje radili pa nisam mogla da napshem postpuknucu……a jucher sam bila prelijenazijev……no nema wezedead…………
PREKJUCHER: ujtro in schoolheadbang………….block sat (1 i 2) LIKOWNIburninmad………onaj glupi rad nam je ocjenjiwala ja dobila 5smijehthumbup……….radili neku glupostdead……..kao i uwijeksmijeh……….3 sat VJERONAUK………..radili o suwremenim uzorima i idolimabang……..4 sat ENGLESKIburninmad……..kreten pitoburninmad…….a mi radili nesht….ne sjecham sesmijeh……..5 sat baba iz PRIRODEburninmadheadbang………..za promjenu nije pitalathumbup………..al je napisal neko sranje na plochuburninmad……..jhebote dugacho je bar 100 kimometaraburninmad……….otpala mi ruka dok samprepisalamad…………6 sat…..zadnji!!!!!party.......TEHNIČKIburninmadheadbang…….trebo pitat a nijethumbup……radili o zrachnom prometu…….
YESTERDAY: ma ne znam stha mi je……….uobichajeno se nawiknem kad idem in school ujtro na rano dizanje al owaj put je drugchije………..ma nemam pojma s pojmom……ubiti in school……1 sat RWATSKIburninmadheadbang……donijela glupe testowe ja dobila 4smijeh……. Block sat (2 i 3) GEOMETRIJAburninmadheadbangburninmad…..ma zaprawo matematika no nema wezesmijeh……radili opisne i upisne kruzhnice (waljd se tak zowu)……po njenom starom obichaju 500 tona TSZburninmad…..ona je ochito prolupalasmijeh…….4 sat WJEROBOG…..wjeronauk…..morali predate biljezhniceburninmad….waljd sam dobro napushala zadachusmijeh…….gledali smo film o MAJCI TEREZIJIsmokin (ne znam jel ide majci tereziji ili majci terezi)……..5 sat TZMburninmadheadbangburninmad……..igrali odbojkusmijeh……….i stolnsmijehi…….ma ubiti nisht posebno…….jucher sam imala tennisthumbup…….i ostala Emi, Matej i narawno majne malenkostsmijeh…..i razglabali o school i o josh nechemusmokin…….
2DAY: HBŠTJP (hwala bogu stho je petak)..........in school1 sat RWATSKIburninmadheadbang.........uchili nesht o filmu......2 sat GEOMETRIJAheadbang......radili neko sranjemad..... 3 sat ENGLISHburninmad.....opet dirk pitoburninmadheadbang........4 sat POVIJESTburninmad....doshla Škorvagathumbup.....josh se TRESKA nije wratili nit se zna kadhochethumbup.......stha se mene tiche nek bude cijelu godinu bolesnathumbupsmijeh.......5 sat trebali imat TRESKU-SRO (sat razrednika).......no pustili nas.partysmijehparty........ostale L@N@,RoBy i methumbup........bio i Luka sa swojom cute machkomsmijeh.......prichali i tak.........Stha wi mi radite?smokin............ja wisim na netusmijeh ……….ajte budite pozdrawljeni!!!!!!!!.........opet ako zna ko neku adresu s koje mogu stawit pjeme nek ju napishe……… PoZzZ!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.