~my black life~ all you can is love me!

28.11.2006., utorak

.....neshto....

………..ewo mesmijeh……tnks onima koji su se udostojili comentiratthumbupsmokinthumbup……….a wama ostalima stha rech?........znam: niche se wam osushit ruka ak comentiratesmokin……..danashnji dan ko i swaki drugii dansmijeh……….in school: 1 sat: MATEMATIKAheadbang………..sranjeburninmad………….ubiti zadala je 50 TONA TSZ (teshke školske-jer ju pishemu in school zadache)headbangheadbangheadbangheadbang…….je glupa…….2 sat RWATSKI-TESTheadbangburninmadheadbangburninmad……….josh goresmijeh……mislim onno pishali smo prokletiu testburninmadmadheadbang……3 sat TZM (teshko zdrawstweno muchenje)………nisht posebnopuknucu……Iris i ja smo se opet swađalesmijeh……….ona men opali shamar a ja nju loptom u stomaksmijeh………a je cwililapuknucublablasmijeh………. 4 i 5 sat TRESKAburninmadheadbangburninmad……..koja je na swu srechu josh bolesnathumbupthumbupsmijehdead…….doshla nama nasha draga Škorvagathumbup………mislim ona nam je bila jedno wrijeme razrednica dok je TRESKA morla mirowat i odmarat jer je dobila mozhdanthumbupsmokini…….TRESKE nema wech skoro 2 weekthumbupsmijeh……..mozhd ju je opet strefio mozhdanismijeh……..imali smo povijest i zemljopisheadbang…….radili nesht nowonamcor…….LuKa i ja smo sastwili popis razredasmijeh…….i onda smo ga ocjeniwalismijeh………..s ocjenama 1-10…….a ocjeniwali smo izgled is swe (karakter, ponashanje i ostala sranja)smijeh……..kad sam doshla kuch morala sam radit rad za likowni koji imamo sutraburninmadheadbangburninmad………..mislim ono radial sam ga i wishila na netusmijeh……….nadam se da chu dobit 5smokin…………stha josh da napishemzujo……ma nishtsmijeh…….budite mi pozdrawljenimahwave i dobricool……….pa ostawite puuuuuuunoooooo komentarathumbup……..btw ak neko zna neku stranicu s koje mogu skinut pjesme i spotowe nek napishethumbupsmokinsmijeh…….bit chum u zahwalathumbup…….josh jednom PoZzZ!!!mahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.