~my black life~ all you can is love me!

26.11.2006., nedjelja

............naslouw............

.............upadsmijeh.............owaj glupi post pishem po drugi putburninmad........tnx swima koji su komentiralithumbup.............a ostali waljd wam neche past glupa kruna s jhebene glawehrvatskalud...........
jucher: probudila sam se u 10smijeh.............zahwaljuchi mom mlađem bratumad.......skoro cijeli dan sam bila s IwOnOmthumbup (look u linkowe njezin blog i komentiraj)..........shetale smo DoNNu i igrali igricu n_v14smijeh (mozhd ste chuli za tu igricu, ja sam je skinula s entera)...........onda sam se ishla rolat s Viktorijomthumbup.............da smrshawimsmijeh..............i eto nisht posebno.........nawecher wisila na chatu.........
2day: morala se ranije probudit zbog crukweheadbang.........kad smo se wratile (IwOnA, Viktorija, Elvira i ja)............ishla ja shetat DoNNu s IwOnOmthumbup............kad sam doshla (ustwari popela se, no nem weze)......bio dida kod menesmijeh........donio je montenjami (nemojte mislit da sam mala beba,al to je fino) i battonsenjami (to su prefini keksi)........danas sam bila 2 sata u kadithumbup........normalnosmijeh..........a sad wisim na iskon chatu i narawno pishem postsmijehthumbup.......... ewo da stawim i owo..........to sam nashla na jednom od blogowa koje sam danas posjetilasmijeh.............pa ak ste zaljubljeni kao jacerek.........ewo.............


PoZzZ!!!wavemahwave samo komentirajte...........thumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.