< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (25)
Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by : Luce =)

Opis bloga

MOJ BLOG JE JE SAVRŠEN. NA NJEMU MOŽETE NAČI SVAŠTA AKO VAS NEŠTO ZANIMA A JA TO NISAM NAPISALA NA POSTU SLOBODNO MI TO NAPIŠETE U KOMENTAR I OČEMU ŽELITE DA PIŠEM! DA SE PREVIŠE NE HVALIM NA NJEMU MOŽETE NAĆI MOJE PISMENE POGREŠKE!belj

BOKlud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




TO SU SLIČICE O OLSENICAMA I MOJIM NAJDRAŽIM NOGOMETAŠIMA!finofino

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 29.08.2008.

VICEVI!!!!!!!

BOK LJUDI , EVO MENE OPET!!
ŽELIM DA SE NA MOM BLOGU PUNOOOOOO NASMIJETE PA EVO VICEVI O PLAVUŠAMA!!!
AKO JE KO PLAVUŠA JAKO MI JE ŽAO ALI VICEVI SU VICEVI!!!


1.
Kako natjerati plavušu da se nasmije u ponedjeljak? Ispričaš joj vic u petak.

2.

Izveli plavušu pred suca za prekršaje, a on je pita: 'Gdje ste proveli noć između prvog i drugog dana ovog mjeseca?' 'U svom krevetu.' 'Imate li svjedoka?' 'Da, nekoliko!'

3.
Zove plavuša svog ginekologa: 'Doktore, jesam li kod vas zaboravila svoje gaćice?' 'Ne, sigurno niste.' 'Oprostite onda, vjerojatno sam ih zaboravila kod okuliste.'

4.
Kaže prva plavuša: 'Znaš li da je izašao Playstation 3?' 'A joj, ja nisam gledala ni ona dva.'

5.
Crnka i plavuša voze se u autu i ostanu bez benzina. 'Zašto smo stali', pita plavuša. 'Ostali smo bez benzina', odgovara crnka. 'Vidiš kako si ti pametna, ja bih i dalje vozila', reče plavuša.

6.
Ide plavuša ulicom i liže sladoled. Vidi nju druga plavuša pa je upita: 'Gdje si kupila vježbenicu?'

7.Stoje dvije plavuše na stanici.
Pita prva: 'Što ćemo? Hoćemo li čekati autobus ili ćemo pješke?'
'Što prije naiđe', odgovori druga.

8.
Kaže brineta plavuši: 'Pogledaj! Mrtva ptica! Plavuša pogleda u nebo i upita: 'Gdje?'

9.
Pričaju dvije plavuše pa kaže prva: 'Kako da spriječim pauka, uzet će mi auto?!?'
Na to će druga: 'Pa zgnječi ga nogom!'

10.
Dolazi plavuša do velike glazbene zvijezde i moli za autogram. On je pogleda i upita: 'Želiš li zaista da ga napišem na ovom malom zgužvanom papiriću?' 'Da, nema veze, ja ću ga ionako prepisati kad dođem kući.'

11.
Što je rekla plavuša kad su je pitali mijenja li redovito vodu u ribljem akvariju?
Ne, još nisu popile ni staru!

12.
Zašto plavuša stalno pada na vozačkom ispitu? Nije navikla na prednje sjedalo.

13.
Priča plavuša prijateljici: 'Razumijem da djecu donose rode, ali da pauk odnese auto?!?'

14.
Kako plavuša pravi marmeladu? Guli krafne!

15.Zašto plavuša stavlja sat na ranu? Jer vrijeme liječi sve rane...

16.
Zašto je plavuša bila toliko ponosna kad je složila puzzle nakon 6 mjeseci? Na kutiji je pisalo 2 do 4 godine.

17.
Zašto plavuša stavlja bebu u lonac? Pročitala je u novinama: Ako dijete ne želi piti mlijeko, prokuhajte ga!

18.
'Zašto plavuša briše rub od stola? Zato što joj je doktor rekao da vlaži mjesto gdje se udarila


TO BI BILO SVE !!!!!
MOŽDA ĆU VAM JEDNOG DANA STAVITI VICEVE OD MUJE I HASE!!!!!
BOK!thumbup
PUSAAA!!kiss




| Komentari (51) | Printaj | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.