dorach

utorak, 13.11.2007.

hy

evo malo teksta da ne bi ispalo da samo stavljam slike(kad malo bolje razmislim,stavljam)skužila sam kak se stavljaju slike pa ih sad stalno stavljamkod mene se situacija nije puno promijenila:doma sam bolesna dok su svi ostali u školi.dosađujem se!!!!!!baš gledam telku i već me živciraju reklame od hdz-a.kome je sve platio da glasa za njega?????????
pozz svima posebno lucy,romani,tamari m.(za koju mislim da se opet ljuti na mene,tako izgleda,ali ako se ljuti želim da to izgladimo)slika za tamaru
kurt cobain[IMG]http://img262.imageshack.us/img262/1016/kurt20cobainjs3.jpg[/IMG]

13.11.2007. u 11:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

6.a

u našem razredu ima nekihludludludljudi ali ih neću imenovati.evo samo nekih:
cure:
tamara m:dobra,hoda s galićemkisskisskiss
lucija n:pametna,superyesyesyes
laura:cura je ok ali se ne družimo baš puno
dora p:dobra,nekad malo čudna
romana:all bastsretansretansretan
maja:mislila sam da je umišljena ali zapravo je super
colette:nikog ne ogovara,cura je svetica,super se uklopila
ella:dobra frendica

dečki:
vranković:dobar frend ali me malo živcira zato što zeza maju
mavračić:pa...ok je..malo je dosadan ali je dobar frend
brizić:znam da piše o meni svašta na blogu ali ja njega neću vrijeđati.ok je dobar frend,misli da je najpametniji
švara:iskreno ne znam što da kažem za njega,povučen je u sebe,valjda je ok
matija s:osim što je zaljubljen u moju super frendicu za njega nemogu reći baš ništa negativno,zato što je uvijek sa strane,nikad sebe ne stavlja u prvi plan.trebao bi se boriti za sebe.dobar frend
baltić:dobar je.malo mi ga je žao zbog loših ocjena
celižić:uopće nije štreber kako kaže ante,baš je dobar,super frendcool