< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

lUuUdilOoOO...




Free Music

Free Music



Free Music






adopt your own virtual pet!


Moj kucni ljubimac, a sad i internetski, Tweety!



Blog je...
SsSstrava! - Supejjj
KrizZza...
LoOod...
Moze i bOoLjee :S
pollcode.com free polls




mY MsN: dora-fora@hotmail.com

oPiSi Se U pEt tOcKiCa
-BuNtOvNa
-tVrDoGlAvA
-CoOl
-LoOdA
-NikAd Se Ne PrEdaJEm... LoL¤¤

DoRa Je LuDa cUrA iZ MoStArA... iDe U 5 rAzZz.....
kOjA VoLi:
-fReNdOvE
-ObItElJ
-sVoj LuDi RaZzZ...
-PiZzU
-sUbOtU... ZIVJELE SUBOTE
-fIlMoVE
-pLeS
-BlOg,nEt, mSn,...
-iStInU
-PArTy-eVe
-LjEtO,moReEe
-mY RoOm, My bEd
-OK!
-GlAzBU
-tEnIs(L)

a kOJa ne VoLi:
-PrOfAcE
-ZaDaCe
-lAz
-dVoLiCnOs
-MiSeVe....
-sKoLUuuu
xXxXxXx....

My AlPhAbEt

A- AvAnTuRa!!!
B- Boris ... my big crazy brother....BuNtOvNiCi
C- cViJeT........ lOl
Č- ČiIiIzmeeee... Zakon suUuU!!
Ć- ćaOoOo...
D- Dinamo!!
Đž- đžip..... i LowE đžip
E- EdUaRdO!!!!!!!!!!!...ErReWaY
F- FiLiP... mY bEsT FrIeNd, fILMOvI
G- gRdac..... CoOl gRaD
H-HlAcE..... I LoWe it
I- IGrA---- ¤¤¤LoL¤¤¤
J- Janica KoStEliC-- cOol SpOrTasIca
K- KARAMELa.... NjAmI
L- LAnnA... jURcEvIc.. CoOl
Lj- LJEeEToooo!! Ljubav(opca kriza) lOl...¤
M- mostar!!!!,, monika,MY... sISTER,mJuZa,MsN
N- NoGoMeT.......I LovE FoOtBaLl, nEt,,
NJ- NJihHaLjkaA...
O- Ok!!!!!
P- PaRtY, pRiJaTeLjI, PLeS,
R- rOdJeNdAn
S- sArAAa!!....... My friEnD......,, SuBoTa
Š- ŠaL....cOoL
T- teNis....... i LoVe iT vERy MUcH
U- uuuuu.....
V- viŠšŠšnJaa...¤¤...
Z- zViJeZdE, zImaaaa
Ž- ŽeLjA...... haaaaa ... ¤¤¤lOl¤¤¤

DORA
DDangerous
OOutrageous
RRelaxed
AAdventurous
Get Your Own Name Acronym




Joooj...ovo morate pogledat... puknut cete od smijeha...smijesni komicari..=)



HAHAHAHA... deset minuta smjeha... smjesne bebe.. morate pogledat



smjesno ko ista.haha



Dizajnovi...

#Mentalka...
#Katee...
#Gadura...
#Sir...
#Bahati...
#Andre...
#Nikky...
#KoKos...
#Highway to hell...
#Replay...
#Patka...
#Lucijaa...
#Rizla i strudla...

Cool adrese...za tvoj blog...

¤Avatari
¤Satovi
¤Super adresa, sve i svasta...
¤Mjuza za tvoj blog...

Blogovi koje posjecujem...

*Matea
*Tina

Malo sarenila...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







ponedjeljak, 05.11.2007.

Tose....... R.I.P.

To se sve dogodilo tako prebrzo.......


Tose mi je vec dvije godine najdrazi pjevac..... i prije sam slusala pjesme od njega al' mi nije bio NAJ..... Tek prija dvje godine..... poslusala sam pjesme 'Jedina i 'Soba za tugu' , moje dvije najdraze njegove i 'Igra bez granica'..... poslije cu obajviti tekstove tih triju pjesama.....


Sve se dogodilo u sekundi...... Ta tragicna i neocekivana smrt..... momka 'andjeoskog glasa'!!
Poginuo je u teskoj prometnoj nesreci, koja se dogodila u ranim jutarnjim satima 16.10.2007. na putu u Zagreb gdje je trebao nastupiti u emisiji '69' sa Lanom Jurcevic. 15.10. bio je u emisiji u Makedoniji gdje je dao svoj posljednji interviju, odakle je i posao prema Zagrebu. U prometnoj nesreci stradali su njegova menadzerica i vozac... ali oni su srecom prezivjeli.. Uzrok nesrece je bila prebrza voznja.. a cudno je i to sto ne nisu naphali zracni jastuci, koji bi mozda ublazili udarac!! ALI BOG UZIMA ANĐELE!!! A Tose je bio jedav anđeo na zemlji, i otisao je kao anđeo na nebo!!


Tose Proeski rodio se 25.01.1981. u Prilepu u Makedoniji. Njegova je karijarera zapocela kada je 1996. godine pobjedio na jednom festivalu.... Nazalos umro je u svojoj 26. gonini zivota..... a toliko toga je planirao..... Cuudno je to sto broj datuma njegova rodjenja iznosi zbroj 26 kao sto je imao i godina......(25 1=26; 16 10=26) Ipak,......to je sudbina!!!


Za tu vijest cula sam sasvim slucajno....
Bio je utorak, sunce sjalo... i ja sam se ustala, rano ujutro jer sam bila prva smjena...... i otisla u skolu!!!! Cetvrti sat bila mi je povijest,,,,, Kada smo se vracali sa velikog odmora vidila sam mnoge osmasice i sedmasice kako placu...... pomislila sam... jesu li dobre s glavom?? I tada mi je moja rodica s a svojim prijateljicama dosla do razreda u kojem sam bila.... zamalo da ne zaplace i rekla mi: 'Umro Tose!' A ja ono gledam jeli dobra s glavom.... ne zeza se takvim stavrima....... A njezina prijateljica iz razreda zivi odmah do skole.... I tako na velikom odmoru odu do nje!! ........
Rekla mi je da su gledale vijesti i da je Tose poginuo na mjestu, a vozac i menadzerica su prezvjeli i da ce se izvuci...
I ja sam zamalo briznula u plac.... Svi su culi... Jedva sam cekala da dodjem kuci.... Da upalim teletex... I napokon, poslijpe petig sata odjurila sam kuci sto sam brze moga... i kad sam upalila teletex imala sam sto vidjeti : POGINUO TOSE PROESKI!!! Savi su poceli pricati o teme i sve...... Grozno!!! A ja sam taj dan imala trening-tenis.... I nimalo nisam imala volje za igrom, al ipak sam otisla.... Kad sam se vratila legla sam u krevet i buljila u prano....... Jednostavno nisam mogla vjerovati, ni dan danas to ne vjerujem, Sve mislm da ce se Tose odnekud pojaviti i reci javnosti ste ste ovo izmislili bio sam u Americi.... ah..... Kad bi bar tako bilo!! Zasto uvijek oni najbolji idu tako prerano...

Nije fer!!!!
Soba mi je puna tosinih postera iz OK!-eja, i ostalih casopisa!!! Imala sam i prija, ali samo dva!!! Sad mi ih je puna soba!!!! Ispisane biljeznice,,, Jos sam tuzna i uvijek kad pomislim na Tosu..... i njegove pjesme... ah..... ne znam!!!!!

Uvijek je bio veseo i humanitaran... A sad ga vise nema...... Bio je andjeo i ostat ce..... Uvijek ce zivjeti u nasim srcima....!!!!!!

TOSE, VOLIMO TE!!!!! 4ever!!!!cry

- 21:59 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.