< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...da/ne

nešto o mojoj naj frendici



hehe...evo pošto je moja naj frendica na svom blogu napisala nešto o meni sada ću ja napisati
nešto o njoj......
e ovako...ona se zove Anamaria......
zovemo ju Ana............ima 13 godina još malo pa će 14......ide samnom u razred,8.b.......najbolji razred na svijetu.......
živi u Valpovu ima dva prezgodna brata........čovječe obožavam ić kod nje kad su oni tamo ,jer stvarno su prezakonnn.......!!!! i cool sestričnu Laru koja živi u Sloveniji,al nekad dođe kod nje pa se zabavljamo.......
Ana ima dečka i to mog bratića samo da vidite kako su slatki njih dvoje zajedno....hehe.mi smo inaće naj frendice ....svađamo se ćesto ali se brzo pomirimo....i ona je super i cool cura...ponekad bude tužna i to nevolim ............pa ju moram malo oraspoložit .......i to mi uspjeva........sam joj spomenem ime jedne osobe........
ma ona je genijalna cura.........i drago mi je što je,sa mojim bratićem.....
i da naravno njen blog je.....ana ...pa posjetite i naravno komajte joj.........punooo kissy


i nešto o meni.................

ja sam Dorotea.....
zovu me Dora......
moj msn je:doraa.07@hotmail.com
imam 14 godina.....
naj boja :zelena.......,i žuta.........
naj broj:7 i 4.............
i da nemam dečka...............
volim rukomet i košarku.....a pogotovo nogomet......
obožavam brzinu,znači:sve što
ima veze s tim,motori,auti,avioni....
nevolim umišljene i dosadne ljude,
u horoskopu sam blizanac....
volim zgodne i pametne dečke
volim slušat pjesme......
naj narodnjak:Djogani-Neveruj i od Tine Ivanović-Bambus
......................
najviše volim...svoje dvije sestre i brata.......svog simpu......i bakinu
malu macu.......i naravno svoj lap top bez kojeg jednostavno nemogu.....
i to bi bilo to sve ostalo ćete saznat u slijedećim postovima.....
.




i sad slikee..................
ludnica.......sad samo pažljivo gledajte i čitajte..................

Image Hosted by ImageShack.us

ovo su Pleša,Rašeta i moj bratić Luka.............dečko od Ane.......


Image Hosted by ImageShack.us

ovo su dvije cool frendice...Ivančica i Petra..........


Image Hosted by ImageShack.us

a ovo su tri lude i otkačene cure................iz mog razreda naravno.....

Image Hosted by ImageShack.us

ovo su mi bratić Luka i sestrična. Ivona.................

Image Hosted by ImageShack.us

to su Iva i Ivana.........

Image Hosted by ImageShack.us

EVO DVIJE CURKE .sTRIŠKA I Laura


Image Hosted by ImageShack.us

i Ana.............izgleda da neko nezna slikat.......hehe


Image Hosted by ImageShack.us

i cure iz mog razreda................još jednom posebno za vas............





Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi


sve ove totally cool blogiće obavezno posjetite.....!!!!! =)

tina
ana

roso

marija
Pink Ana
dario
laura
renata
jella
totallyplawushica
mayyda
mladen





Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

evo prave zabave ...slike,pjesme

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

ponedjeljak, 04.08.2008.

evo i novi post

evo prije svega želim zahvalit svima koji su mi komali ......................................
i ja ću vam već po 200 put ponavljam da sve komiche vraćam......................
i da sad da pređem na ono bitno
kao što znate ja nemam dečka.....ali na bazenu sam vidla jednog prezgodnog dečka koji mi se sviđa al znam da nemam šanse kod njega i to me ubija................
kad bi se ja njemu bar sviđala...ali ja o tome mogu samo sanjat...............tako da od toga ništa....
ma već ću se ja ohladit od njega.......................
i da jučer sam bila na bazenu i neko mi je ukro bicikl al dobit ću ja novi................tako da nema brige...............................

i da jučer sam bila loše volje i skoro sam napravila nešto što ne želim............
ali nema veze.......jučer na bazenu je stvarno bilo savršeno..........bile smo Anamaria,Ivančica i ja.............a bili su pored nas Horžo(moj bratić),Jambro,Žiga,Vajs,Kusta,i neki baraberi.........ma bilo je zabavno i jednostavno genijalno.................
moramo to ponovit.................e da ljudi eto ja se raspisala al moram ić ajde bokićć i komajte mi puno a ja vam šaljem pussssicuu.......veliku.................i nezaboravit mi komat.


i još nešto za vas...............




Kak će izgledat tvoj život za 10 godina?(Cure)
Name / Username
Bit ćeš u braku sa : Orlandom
Živjet ćeš : U stanu u NY(Bronx)
Imat ćeš ovoliko djece: Nećeš imat djece
Tvoj posao će biti: Pjevačica
Tvoj muž: je Alkoholičar
Imaš ovaj auto: ferrari
This Quiz by marinchi - Taken 1990 Times.
New! Get Free Horoscopes from Kwiz.Biz

- 10:19 - Komentari (254) * Print * Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.