četvrtak, 15.06.2006.

Dan za pet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kak sam već u naslovu napisala jučerašnji dan je bil za pet smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Samo s jednom sićušnom , malom manom .... MORALA SAM SE PROBUDIT U POL 7 puknucupuknucupuknucupuknucuburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadpuknucuburninmadpuknucuburninmadpuknucuburninmad ... to je UBOJSTVO burninmadburninmadburninmad.... povod tom katastrofalno , ranom buđenju bila je misa u čast završetka školske godine ... U čast ZAVRŠETKA škole je NORMALNO nisam išla na misu smijehsmijehsmijeh ... Gaby , Mina i ja smo odperjale u "Rosu" .... Zauzele smo standardni separe u kutu .... Naručile smo naše stndardne capuccinije od vanilije i malo smo tračale ..... Onda je Gaby silula briljantnaludludlud ideja... Pozvala je k nama Denisacerekcerek , Sela smijehsmijeh i Legina smijehsmijeh ... Da , dečki su došli , ali nornalno nisu imali muda da dođu unutra .... E ljudeki to vam je bilo totalno histeričnosmijehsmijehsmijehwinkwinksmijehsmijeh ... Morali ste to vidjet .... Gaby i Mina begaju 'nutra van i nagovaraju ih da dođu unutra , a oni ispred ulaza vode teške debate " ko e prvi nutra " ili " hoćemo li opće ići unutra " .... ali pazite vi čudo eekeekeekeek ... Došli su nutra .... I to je bil Denis na čelu cerekcereksmijeheekeekeek ... Ja prvo nisam ni mogla vjerovat .... ali izgleda da se promjenil ... No naša draga " SRČEKA "smijehsmijehsmijeh imala su još jedan BIG PROBLEM ..... bili su suhi ... E sada su nas žicali lovu .... mislim Sel je žical.... Možete vi zamislit Sela kak onak pospan i krepan žica lovu i to još od cura .... smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh evo to vam je najkraći opis ... Normalno Legin i Denis su se previjali od smijeha , a mi se kao nismo smijehsmijehsmijeh.... Onda se Gaby dala selu lovu i oni su odperjali do drugog separea , jer još nisu imali tolko muda da sjednu s nama smijehsmijehsmijehsmijeh Onda su neš raspravljani dovoljno glasno da ih mi čujemo ... Normalno nismo im ni mi ostale dužne .... Kad je Denis neš počel govorit ja sam počela govorit o Emanuelusmijehsmijehsmijeh i Krku ... auch !!!!! I'm very mean person burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad Ljudi da ste vi vidli kak je on ušutel i trgnul se ... A kak se i ne bi kad mu je jebena Erika napričala brda i doline o meni i Emanuelu i našem izletu na Krk .... Mislim ja nikad ali NIKAD nisam, imala niš s Emanuelom ... a ono na krku ????? Alo pa bili su tam i Tena i Ana i Josa i Nina i Vilus i Tin i niko od njih nikad nije na rekel da smo ja i Emanuel imali neš !!!! NIKO !!!! A kak je onda ona k vragu smislila da sam je Denisa prevarila , PREVARILA !!!!! s njim ... Mislim ono ... kaj ja sam sjedila s niim i razgovarala i niš drugo .... Tak me raspizdila puknucupuknucuburninmadburninmadburninmadmadmad... kaj gura nos tam kam joj ne treba ???? A valda je to PAK zbog Matije !!!!! Ali nema sada to veze ... Sel i Legin su naručili ono sranje Nescafe frappe koje BTW pod milim bogom niš ne valja , a Denis ( jer je sportaš pa nesme pit alkoholludludlud i kavu ludludlud) sladoled .... a ona je LEDENA kava tak tresnula Legina i Sela v glavu smijehsmijehsmijeh ... Legin se Doslovno TRESKAL s glavom u zid headbangheadbangheadbangheadbangheadbang... jajks !!!!!!!!! A kaj Denis, Sel , Gaby , Mina i ja smo to popratili cerekanjem ... a onda ked je Legin odperjal Sel i Denis su nam se pridružili u nešem separeu ..... Razgovarali smo većinom o predstav koja je bila prekjučer o rukometu i onom natjecanju od kojeg nas je djelilo samo nekoliko minuta .... KONAČNO misa je završila i svi smo krenuli prema školi ... Ja sam se morala naći s Teom pa smo se morali malo požurit !!!! Došli smo u dvoranu i tam su svi već bili spremni , ali Tea je po običaju kasnila .... Kad je došla i mi smo konačno mogle ić u svlačionu da se spremimo ... Kad smo počeli igrati vrijeme je letjelo ... i tak je došel kraj i proglašenje pobjednika .... Normalno mi smo bile prve ,jer smo rasturile Otok i Čehovec , a s Cirkovljanom smo se malo namučile .... Pobjedu su nam osigurali TEŽOsmijehsmijeh (Tea - to je osveta za Matića i Lajtmana ) koji je bil nabrijan ono 100 na sat , a i zahvaljujuć Banderosusmijeh koja je branila kaj luda ( ali ima i biljih golmanica i golmana smijehsmijeh , kaj ne Matek ??' ) Inače nagrade su nam bile 3 Coca - cole od 2 lpartypartypartyparty i dvije dorina čokolade .... Tog je nestalo prije neg smo stigle do svlačione .... Onda sam ja lepo ošla kuć jer sam imala još neki dogovorčić s janjachom i Gaby .... lepo sam crkal do kad Gaby nije došla po mene ... ali moji strci su mi upropastili plan ... nismo mogle ić na streljanu jer sam ja s njima morala ići u Dubravu ... Al smo ošle na sokić u " Rosu " ... Navečer su Lovro , Sel , Mario , Tommy i Janjach + moj buraz došli s treninga do mene ... i službeno je otvorena sezona skrivačkanjasmijehsmijehwinkwinksmijehsmijehwinkwink ... yEAH!!!! Super smo se zabavljali ali bilo nas je bilo malo premalo .... Al nema veze to bumo mi lepo popravili sutra .... A i igrali smo "krug istine" ... Isto nisam niš novog saznala .. a i Hvala Bogu kaj dok su mene pitali nisam dobila ona pitanja kojih sam se užasavala smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh ....

- 14:02 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blogić će biti moje utočište od svih briga

something about me.......

IME: Dora
NICK: Dodo , Šestan , Dodach
Datum rođenja : 12.09.1992
Razred i škola: the best 7.c OŠ Prelog
Volim : Jednog slatkog dečka , rukomet , plivanje , more .....
Ne volim : lažljivcemadmadmad
cerekDečko : hahahahahah ...
smijehNaj frendice : Gaby , Janjach ,Era , Ina , Lea , Žuža , Tačke .....
smijehNaj frendovi : Mic , Cera , Neven , Kos , Hrešć , Mac , Purči , Lisjak
thumbupNaj bend : GREEN DAY , Tokio Hotel , System of a down ,SIMPLE PLAN
thumbupNaj pjevač : Billy Joe Armstrong , Bill Kaulitz , Robbie Williams
thumbupNaj pjevačica : PINK , Kelly Clarkson , Avril
thumbupNaj pjesme : " Who knew" ; " Because of you " ;"lONLEY DAY " ; " Since you been gone " ;" 4EVER" ; " Happy ending " , " Get out " ; " Wake me up when september ends" ; " American idiot " ....
thumbupNaj glumica : Kaira Knightly, Misha Barton
thumbupNaj glumci : Adam Brody , Benjamin McCenzie ,Orlando Bloom , Chad Michael Murray , John Malkovich , Jared Padalecki
thumbupNaj filmovi : "Kuća voštanih figura " , "Titanic" ; "Freaky friday" ; " Krug " ; "Magla " ....
thumbupNaj serija : O.C ; Three Hill
Broj moba : 0989620942
e-mail adresa : masestan@inet.hr