Image Hosted by ImageShack.us


....*°°~KomaDI~°°*

CHAD
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
CHANNING
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
LIL BOW WOW
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
KAKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
WENWORTH MILLER
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
LUKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Tvoje plave oči na prozoru stoje, što bi sve dala da su samo moje!!

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je, teško kad se ljubav vodi, ali oprosti mi, Bože, to je sad u modi!!

Image Hosted by ImageShack.us

1000 ljudi susresti, 100 ljudi upoznati, 10 ljudi zapamtiti, 1 dečka voljeti!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tvoje su oči kao zvijezde na nebu, kamo god išla, znam da će me uvijek pratiti!!!

Image Hosted by ImageShack.us

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Me & nEsto O moM BloGU

Pisat ću o školi,ljubavi,događajima koji su mi se dogodili,frendovima i frendicama bla bla bla.............

Image Hosted by ImageShack.us

E OVO MORATE POGLEDAT AK IMATE VREMENA...SUPER JE!!!!


MoJa SliKa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O MENI:
Ime: Dora
Prezime: nemam
God: 16
Datum rođenja: 14.03.91.
Živim u..Zagrebu
Kvart: Dubrava
Boja kose:plava
Očiju: plava
Škola: veterinarska,3.raz.
...I to je to što trebate znat o meni,
dalje ćete me upoznat preko postova....


**BLOGOVI KOJE ČITAM**
LuDaChA-looda cura..my best friend...:)
FiLIp-zakon,dobar..još ga nisam bas najbolje upoznala...
sMeDa-zakon cura
MaJa-blesava..skurena...ide samnom u razred...ima previše komentara...ali se smilujte i dajte joj jedan komentar!!!:))))ha
ScHnAppi-fora,skurena, ide samnom u rezred....ma sve ok....:)
DoRa-majne imenjakinja
PLaWuSHa
T!N@
BoRm tO Be WiLd
HeNcHy
SuerTe CHIcA
M@Y3n@
LeŠ
maLa15
TiNa
icoman
JoSIPa PAUla
ObIcNa SmRTNiCa
ZvIjer
MaRt1nA
KAnnY



**KadA Vam je U žIvOTU dOsAdno...KaKo izLUdITI stArce**:thumbupyes

1. Sljedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć


**KAkO iZlUdIt ljUDE kojI sU S ToBoM U LiFtU!!**

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba,
lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2.Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3.Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja.
Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je
netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."

4.Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5.Pravi se da si steward. Prisutnima objasni
postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi
sretan put.

6.Kad se vrata zatvore kaži prisutnima:
"Bez panike, opet će se otvoriti."

7.Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi!
Ušutite već jednom!"

8.Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad
netko pritisne gumb.

9.Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu
debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."

10.Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko
uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice
ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14.Namršti se i mumljaj: "Moram u WC,
moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"

15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift
krene prema dolje.

16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na
nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga
po ruci i reci: "šuga!"

18.Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i
vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"

19.Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi
zgađenu facu i pomakni se.

20.Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako
lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"

21.Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani
i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni?!?


the best...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***!!!DINAMO!!!***
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dinamo ja volim
Popevke sam skladal i rozice brao
i svu svoju mladost sam tebi ja dao
navi, navijaj, srusit ce se stadion
nek je nered, nek je lom
ja te volim, Dinamo, Dinamo

Ref.
I znaj da Bog zna
za sveto ime to, sveto ime Dinamo
i u nebo s njim i u pakao
Bad Blue Boys-i i Dinamo

Nek se pale baklje sve
za sve nas, za Purgere
jer na barjaku modrom
pise samo Dinamo, Dinamo

Ref.

I kolcem i lancem
i bokserom u glavu
udari, razvali za dinamovu slavu
i kolcem i lancem
i bokserom u glavu
ja te volim, Dinamo


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

....ovo je da vidite kako nam je zanimljivo pod anatomijom.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...PURGER...
Image Hosted by ImageShack.us
....yuhuyuhu....
Image Hosted by ImageShack.us
50 CENT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kak sam slatka....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

!!!IVA!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

--moja buffyca--
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

fotošešn moje sestre......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
--DADO--
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovako....ovo sam vam JA..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
##iva & ja##
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
:dupe:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MOjE ImE

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



najfrendica...

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 26.05.2007.

~°°ŠtAfeTa I OsTaLO°°~

wavewave OLA!!!wavewave
evo mene..kao što vidite i mene je zahvatila štafeta... rolleyes ...
...pa da počnemo sa tom štafetom.... =) .... XDDDDD


1. volim PLES
ati, bavim se plesom..naughty..sve radim uz muziku... da ne plešem neznam što bih sa sobom.... blabla...ali.. =)... eto hobi mi je i naprosto ga obožavam.... thumbupthumbupkisskisskiss...

2. iskrena sam FRENDICA drugi me poštuju i eekvole me... znam se zezati.... dobra sam utjeha u životu.. znam slušati tuđe probleme... vooolim biti voljena... ako se ta ljubav i uzvrati...jako sam emotivna...gledajuć filmove često zaplačem... =) ...... osoba sam kakvu bi svatko želio imati kraj sebe.... cerekthumbupyesyes

3. obožavam
ČOKOLADU.... često je njupam..njamilud.... al mi je jako jako fina..... čokolada je zapravo dobra za organizam i obnavljanje energije... samo se nesmije pretjerati.....zaliven ..... čokolada je inače i najfinija slastica mnogih.... čak ju i moja mare obožava....thumbup

4. imam predivnu PLAVU KOSU s kojom se ponosim... nekad me vole samo radi njenog pigmenta.... =)..... to je dobro... ostale cure, molim bez uvrede.. al meni je draže biti plava i smotana.... nemojte pomislit da sam umišljena, nego govorim istinu.... cerek

5. zabavljaju me medene PLIŠANE IGRAČKE koje sam prije dobivala za rođendane..... nekad znam i spavati sa njima... to je normalno i ja se ne sramim izgovarati takvo što.... voljela bih imati jednog velikogggg veeeliiiikoggggg medu..... cerekcerekcerekcerekcerek

.... ŠTAFETU ŠALJEM ....eek
1) LuDaCHy
2) Običnoj smrtnici
3) pLaWuShY
4) Filipu .... AKO PROČITA OVAJ POST!!
5) HeNcHy 2


... ajd sad malo o mojem životu.... =)

... etogac.... meni je super kad pomislim da je škola pri kraju... =)........ etoo... subota je navećer i ić u van... :)..... jučer sam bila na trningu i bilo je ffoorraa.... zapravo bilo je ludo... (nisam ga niti imala)... pošto smo mi malo facking grad opet nam je nestalo struje..... =)....eto pa smo mogli kući... sa nilovićkom sam se dogovorila da se nađemo u pola 10....i sad došo neki pijanacparty i napao nas.... mad ..... i sad....ja pomislila... majko božja, kud baš na mene.... puknucupuknucu ..... namcor........ srećom, dolazili su košarkaši na trening... i sad stoje oni ispred vrata.... i mi zum.... iza njih... a nisu oni tako loši... zgofni su mi....cerekcerekcerek......heheheheheheh......
..
...ajd neda mi se više pisti... heh pa bez brige i onako ću se javiti za par dana.... =)....

... ah ma evo vam i par slička...


Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

... heh etogac..... ajd sad odjavna špica... dakle..... ajde book... puno pozrava mojim čitateljima.... i molim Vas da mi ostavite puno puno puno puno puno puno komentara... tnx..... aj ki$$....kisskisskiss



| CoMeNtIrAj (66) | PriNtAj | # |

ponedjeljak, 21.05.2007.

GlUpI naSloV

YOOOOOOOOOO!!!!!!
Evo mene....joj kak ste veseli.....wavewavewavethumbup....
..meni dosadno,pa se ja sjetila kak bi mogla napisat new post....thumbup....da...ddddddddd =))))))
Kod mene vam ima svacega...puno toga,ali mi se neda sve pisat....pa cu vam samo nesto napisat....:)))))rolleyesrolleyes...
TRenIng.....thumbupdeadgreedy.....
..ma odlicno...poceli smo radit novu koreografiju iz stepa....jos nam samo fali minuta do kraja....
Sad ce nam biti 20 godina rada..pa onda imat cemo predstavu...sto smo sve postigli...i te glupost.....i tako....tu je uskoro i drzavno...naughtynaughtynaughty...joj jedva cekam...da...tam ce biti i break denceri,hip hoperi.....(valjda se to tak pise...XDDDD)..cerekcerek...
SkolA....bangburninmadpuknucunamcorthumbupthumbup.....
Ma nemoze bolje....ono....za mjesec dana je kraj...joj kak mi je brzo proso 2. razred....blablazaliven......
...sad sve zivo ispituju, onda testovi...i tako...mislim ono KOMA....
bangdeadburninmadbangburninmadbang......
lJUbav.....cerekcerekcerek
Pa tu bas nema nicega.....,zapravo mozda i ima necega....ali neznam.....zujonutnaughtyzujozujo.......pisat cu vam o tome u sljedecem postu....
Da u petak ili u subotu...idemo na veterinarski fakultet.....sa profesoricom iz anatomije....i tako....thumbupthumbup....sad u srjedu maturanti su gotovi sa skolom....a mi jos mjesec dana....a blago se njimayessmijehthumbupblablablabla.....
Joj ljudovi ja bi isla u kino gledat onaj horor/triler....GLASNICI ZLA...i jos bi isto htjela ici gledat i ŽETVU...to je isto horor/triler....cerekcerekthumbupthumbup......
...bas mi se to gleda....jojjjjj....blablablablablabla......
no dobro nije meni lako.....partysmokinsmijehsmijehsmijeh......
stavit cu vam opet par slikica i onda idem.....
kako slatkocerekcerekcerekcerek....
Image Hosted by ImageShack.us
..okonamcorno
Image Hosted by ImageShack.us
..fora...thumbupthumbup
Image Hosted by ImageShack.us
ovo mi je tako slatko....cerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo to bi vam bilo to....aj pisat cu ja brzo novi post....samo hocu da mi napisete puuuuunooooo komentara......
Aj.....pozzzz & PUSA!!!!!!wavemahwavewavekisskisskisskiss.....
KOMENTIRAJTE ME!!!!!!!!!!!!!!!



| CoMeNtIrAj (68) | PriNtAj | # |

četvrtak, 17.05.2007.

!!!!Ma sve za pet!!!!

EEEEE...evo i mene...wavemahwavewavemahmah...
...da kao što vidite sve je za pet....ali moglo bi i bolje....haha...LJUBAV!!!!cerekthumbupcereknamcor...
Evo u školi je dobro,iako bi moglo i bolje....yeslud
U utorak smo se svi zezali,smijali ko neke budale,profesori su mislili da smo pod utjecajem nečega...smokinpartynjamiyeswinkrofl....i tako....
...u utorak je bilo ok....lela nije bila u školi(brzo nam ozdravi)....yesyes...
...sa Majom sam se zamjenila za mjesta ...sjedim u zadnjoj klupi,a prije sam sjedila u predzadnjoj...ali vratit ću se ja na staro mjesto..i to danas...dada...yesthumbup...onda...pod anatomijom sam sjedila sa Repićem...bilo je bas fora,a ispred nas su sjedile Maja i Anja....thumbupthumbup...
..no onda profesorica je Maju prozvala da odgovara(išla je po imeniku gledat ko nema ocjene,a ona je nije imala i onda je morala ić odgovarat)thumbupthumbup.....kad je ona otišla JA sam se sjetila kak bi je mogli malo zezat....smijehsmijeh....Anja nam je dodala Majin mob,a Repić joj je zamjenio imena..haha,pod (po mamu je zapiso anjin broj,a po Anju je zapiso mamin broj....haha)i Maja se vratila...i mi njoj za 5 min pošaljemo poruku....
...i sad vidi ona da je dobila poruku od mame....i čita je ona....i sad pokaže ona kaj joj je mama u poruci poslala,a ja se odvalila smijat....haha no onda sam se mao skulirala...ona čita poruku i ono nemre vjerovat,ali se malo i smijala....a poruka je glasila (to smo mi poruku napisali) MAJA TOTO(zamorac)TI JE KOD VETERINARA,JAKO MU JE LOŠE...VJEROJATNO JE NEŠ KRIVO POJEO...nono...,a ona se sjetila kako mu je ujutro dala malo čokoladnih pahuljica...a mi se počeli smijat...smijehsmijehroflrofl......no dobro...
i sad ona ide mami poruku poslat....i pošalje...i sad ja citam poruku sa Anjinog moba...i ono dam Repiću da joj neš odgovori...mi poruku pošaljemo...da je jako kritično,simo tamo....i dobi ona poruku..i gleda u mob i nemože vjerovat...i onda nakon pola sata se ona onak laganini prema nama okrene i kaže...PA TO STE MI VI NAPRAVILI...blablablabla...a mi se počeli smijat....a onda se i ona smijala...hahahah i tako skoro nas je koknula....bangbangbang...i prošo je i taj dan....baš je bio fora....ajoj kak smo bezobrazni..yesbangpartypuknucusmijeh
no onda jučer ja dodem u školu i opet se ja sjela iza....i pod engleskim dode kod mene sjest...Dugan...tak mi se neš smijali...i skoro nas profa izbacila....onda je on meni Anji i Maji smislio nadimke....tak da su nam nadimci sad...moj je BRBI,od Anje je ŠVABO,a od Maje je ČAKI.....HAHAdeadludlud...a kaj ćeš ipak smo mi VETERINA!!!Onda smo opet imali anatomiju...opet je sjedio s nama Repić....i tako glupsali smo se,smijali...ko neki idioti,a i ostali u razredu su se zajebavali...i tako....ma baš je bilo fora...thumbupthumbupthumbup...evo danas nemam prva dva sata...tak da mi je škola tek u 15 i 40...blago se meni....greedydeadwaveblabla.....
a dobro morala bi ja ić polako...evo vam par slikica....
KAKA....thumbupcereksmijehthumbupyesgreedy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kak mi je medena...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
haha
Image Hosted by ImageShack.us
football....
Image Hosted by ImageShack.us
fora...thumbupcool
Image Hosted by ImageShack.us
....
Image Hosted by ImageShack.us
...evo to vam je dosta za danas....idem ja polako...aj čitajte me,KOMENTIRAJETE....pozz & kiss!!!!!!
hrvatska



| CoMeNtIrAj (114) | PriNtAj | # |

nedjelja, 13.05.2007.

˘~°°EvO i MEnE°°~˘

AlOhA!!!!wavemahwavewavesmijeh...
EvO vaM I MeNE....Pa OvAk....jA saM VaM ok...rolleyesyesyes..
...Kod meNE...vAm nEmA nIŠtA nOvOg..jEdiNO KAj saM Si U čEtVrtaK...nA treNInGU SkORO STrgAlA kUk...burninmadbangbang...da KomA....tO vaM Je BILO oVaK...blablablablaeekeek...ImAli Smo TREnING oD 21 do 23...tREniNg nAm je VoDILa JuLia (InAČE onA NaM VoDI gimnAstiku...)I sAD mI sE rZgibaVamo..yesyes.i dOđe REd na ŠpAge...i sad kAD Smo se Svi dobrO rAzgibAli...kAŽe OnA naM sadA NaPRAvite ŠpAgu...i SAd mI Svi RaDIMo žEnSkU šPaGU...I sVe ok..thumbupthumbup.iDoDE onA probAjte saD Da su vAm RUKe U strANI...I MI tO nAPRavimO...I onDa DoDE onA sAD Se vRatitE...i Ja SE HOću VRatIT...I ONO mEni NeŠ pUkNE u KUku..eekeekzaliven.Ko Da MI se NeŠ sloMiLO...i Ja Se JeDVA vrATILa..yes.e MenE jE sVe BOlilO...jA oNO oSTalA SJedIT Na POdu I pITa Me JUliA dA šTA mi Je...I kAzem Ja NJoj dA mi jE nEš PuKNULo u kuKU..RekLa MI jE dA Se proBaM DIgNUt...i Ja Se uSPJelA dIGNUT...I sVe...I oNDa sAM MaLO..SjEdilA..Da Se Na kRAju uSPOSTavilo da sAM Si samo isTEgLa NOgu.ludzalivennutnuteek..NO sAD mi jE Dobro ...joŠ Me MaLo boli...aLi SvE u SveMU Je OK...Taj DaN Smo JOŠ PONAvljAli KOrEograFIJE...I onda Smo svi otIŠLI dOmA...i etO drUGO jutrO sAM sE Jedva DignuLa..aLI onda Kad SaM MALO prOHOdala bILO mi Je PUNo boljE..winkwink...eTO tAko...tO sAM VaM IPaK JA
...
No DosTa O tomE...sAD Ću vAm StAViT pAr SlikICa....od pLeSa....tO vAm Je OPrEmA ...thumbupthumbup
KaK sU mi FoRa...tAkvE ćU sI jA kuPIt...cerekyesyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oVo SU vAm sTepeRIce...thumbupthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovO sU vAm BaLeRiNkE...tO sU vAm Za onE koJI sE bAvE bALetom...aLI mI iMaMO onE mekAne BaLERINKE...TE sU Mi BAS fOra..thumbupnut
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
eTo togA vAm jE dosTa...yesyes
SAd Cu VaM pRiĆaT mAlO o NEčEMu...vEć Ću sE nećEG SjeTIT...
HMmMm...NiŠ mi ne Pada Na PaMET...
a Da...
JoŠ malo Pa ĆE LJeto...JuPIIIII.cerekcerekcerek..dA VjErOjAtno Ću IĆi NA morE...bIt ćU tJEdan/dVA...jEr Mi sE nEdA tAm DugO BItI...i tAko...UgL...BIT ćE mi ZaKOn.thumbupthumbupnaughtynaughty..A u ZG-U Će MI bIt NaJbOLJE...dAdA...O bOžE..VeĆ SaM sKrEnUlA sa PUtA nIje NI Čudo...u KOju Skolu IdeM..yesyes.LjubAv jE vAljda OK....cerekcerekcerek...mA iMa I bOljIH dAnA aLI kAKO JE taKO je....cerekzujonutbangbang....EvO jOš MAlo I krAj ŠKolE...BrZo Će Doći I krAj LJEta....Pa OndA opET škola..bangbang.Ali jA žiViMM SAmo Za LJeTo....I vI kAj ne...????jOj Da JeSaM vaM reKLA dA saM sI KUPiLa
ŽUTE pUmICE.....DoBrO vEć Je PROŠLo SoRo Dva mjeseCa....Ali možDA saM Vam i ReKLa Pa Da SE jA i NESjećAM...EvO vAm sLikIcA...rolleyesrolleyeswinkwink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KaJ niSu fOrA....dddddd...a KaJ CeS....ah....
SVAKI MUTO NOSI ŽUTO!!!!...
AJ biLO bI dOstA zA danas.....Za SKOLU iMAm preViŠe tOgA...mOrAm uČIt,uČiT,UČiT......i TOm uČENJU neMa KRaJ....ALI kAj Da RADAim...dddddd.......
ČuJeMO se ZA par DAnA....nEmOjtE mE slučAJNo zABOrAviT kOMEntiraT....JaSNO??? yesyesOCu JaKO pUno KOMeNtArA....pUno PUnO,PUno....NaJvIŠe KOmEnTaR....DaDA...jA saM vAm ProLUpALa....A S Kim sE DruŽiM NijE ni ČuDo...hahahhehehihih....
...pOzz & BIG kIzZa!!!!cIaO!!!kisskisskisswavemahwave
mahblablamouthwashhrvatskahrvatska



| CoMeNtIrAj (56) | PriNtAj | # |

nedjelja, 06.05.2007.

NeMaM PoJma KaK da NaSLov StAvim

Aloha...wavewavewavemahmah...ljudovi...
...evo mene da vam se javima....blablablablablabla
Više uopće nemam ideje za naslove...=(((..ah kaj se može...namcornamcor...
Ovak ovaj tjedan mi je prebrzo prošo..vjerojatno zato što smo školu imali od srijede....:)))))....thumbupdeadsmijehyes....., a tak će mi proći i ovih fucking mjesec i nešto više dana....tak da bolje mi je da se uhvatim..da knjige i učenja...pa sad...rolleyesrolleyes...baš mi se i neda...al šta se mora...jbg mora se...blablabangbang...ma da se kokneš...
wow...
Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us,,,mmm da ovo sam ja i.....ma znate vi ko...cerekcerek

Joj..pa što je samnom više neznam kaj da pišem....:)))blablabangburninmad...
ugl...od fucking petka pada kiša...no danas ne pada jupi....thumbupthumbupgreedydead....jr da pada mislim da bi poludila...zujozujonutnutrolleyesrolleyes.....
..evo ujutro sam pospremala cijelu kuću...pa sam malo učila...pa sam išla van....da sev ja nađem za radit...sam da ne učim više od sat vremena...da ono....super...No onda sam skužila da mi je dosadno...a kad meni nije dosadno...neznam...hahazaliveneekyesyesrolleyes..
..joj kak je nama zabavno..ovo smo se jučer ja i mare glupirale..hahathumbupcoolsmijehzujo.....
a ko drugi nego ja..smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mare....kak je jebeno ispala...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i tako
ŠKOLICA...
Sutra me pita anatomiju...ja nista neznam...onda hrvatski...pa uzgoj...i tak laganini sutra cu krepat u školi...bangbang
onda u utorak ispravljamo svi fiziku...zato što je cjeli razred dobio jedan...a raska nam je iz fizike...tak da kod nje se jako tesko prepiše...no kaj se može...ajd...idem ja sad polako....
stavit ću vam još par komada..i onda je to to...
chad...cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
wenthworth millercerekcerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo to bi bilo sve....aj nemojte me slucajno zaboravit KOMENTIRAT!!!!thumbupsmijehhrvatskahrvatska...
POZZ & AND A BIG KIZZA!!!!



| CoMeNtIrAj (35) | PriNtAj | # |

(= TEST- KOLIKO ME ZNATE =)


Get Your Own Quiz!, More Quizzes


eee.... komentirajte i napišite svoje rezultate... =) pozzzzz i kizzzza



| CoMeNtIrAj (11) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.