Moji frendovi/ce





Get Your Own Scratch



Moje Anita I Martina
lude,spaljene blizankice,koje si uopce ne slice
moje naj frendice koje
jakkoo jakko punooo volim
i obozavam,nebi mogla bez nijh...
one su mi sve u zivotu....

evo Anita i ja slikica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo Martina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ja i Saša

samo frendovi...moj bivsi

kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Q


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


valnea i Bapsy
cure koje jakooo volim...
obozavam ih...
ludacheee mojee malee...
wojim vas....kisss

valnea i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


bapsy i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


ja i Đole

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

srale

lud decko...
mislim u dobrom smislu...
hehh...njegov moto je
''nema tuge nema bola
sve dok ima alkohola''
hhehh.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Capon
on je naiskrenija muska
osoba..koju sam ikad upoznala..
decko je prva liga...uvijek mi pomogne
kad mi je tesko..i zato hvala mu na svemu...pozz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Zejna i Ivana


ludachee...
spaljene su do bola..hehh
ma volim ih punnoooo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ekipica laboranti i sanitarci


joooj ja neznam sta bi ja bez
njih...ludi su skroz..
i uvijek kad sam u bedu me
oraspoloze...ajmeee....decki hvala
vam na svemu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ludaa ekipicaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Evo Matteo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Kukura

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Paco


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Filip i Kika
....ficoo lud decko...
spaljen skroz...
super frend...

filip

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ivona i Kika

super frendice...
za zajebanciju.....
spaljenke moje....jooojj
wolam ih muchoo....cmokich


Ivona i Kukura

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Krizma


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!








RockYou FXText









Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
youtube


net
topmodel
facebook
hi5
simpatije












< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by {st@rshine}

Opis bloga



O meni
pozzz svimaaa
ovo sam ja.belj..mala spaljena ludacha
a sta ses mora bit i takvih...wolam vas svihhwavekiss

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo neke moje nowe slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Linkovi

Swrati i kommay



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 24.11.2008.

Ovo je namjenjeno mojim naj frendicama za njihow 18-ti rodjendan..koji je bio 21.11.CURE WOLIM WAS NAJVISE...

Nije vazno da l' je peta
trideseta ili stota
vec je vazno kako zivis
niko nema dva zivota


Ako te zivot slomi i srce
ti zavije u tugu, ja cu ti pomoci
da posle kise pronadjes dugu,
obrisacu ti suze s lica, jer ti
si moja najbolja prijateljica..

zivot je kratak. prekrsi pravila,
brzo oprastaj, ljubi polako, voli iskreno,
smij se nekontrolirano,
nemoj se kajati za bilo sto
sto ti mami osmijeh na lice!
sreco,don``t ever go changing on me
sretan, najsretniji rodjendan ...


Brzo, otvori prozor! Jesi li? Jos nisi?
Hajde! A sada lovi...jos malo..
.evo ga dolazi...doletio je samo za tebe.
..NAJVECI POLJUBAC NA SVIJETU!


Sanjaj i nocas ako sklopis oci,
moje su budne i ove noci,
moja noc je bez tebe cudna,

uvek tuzna do zore budna,
ove ti rjeci srcem pisem,
za tebe sreco i nocas disem.


OWE porukice se odnose na was obadvije da nebi bilo ljubomore..
Oprostite na swemu..tako sam smucena ove zadnje dane..da ni ja
sebe sama ne prepoznajem..nemojte mi molim vas zamijerit...znate
da ste mi sve ..bile,ostale i bit ce te do kraja zivota.....wolim was najvisee.....ludache..
moje jedineee...i jakoo mi falitee...totalno sam izgubljena bez was...pa widjele ste i same...joojj...=(((
pussiinnaaa



| Komentiraj (6) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.