Moji frendovi/ce





Get Your Own Scratch



Moje Anita I Martina
lude,spaljene blizankice,koje si uopce ne slice
moje naj frendice koje
jakkoo jakko punooo volim
i obozavam,nebi mogla bez nijh...
one su mi sve u zivotu....

evo Anita i ja slikica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo Martina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ja i Saša

samo frendovi...moj bivsi

kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Q


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


valnea i Bapsy
cure koje jakooo volim...
obozavam ih...
ludacheee mojee malee...
wojim vas....kisss

valnea i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


bapsy i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


ja i Đole

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

srale

lud decko...
mislim u dobrom smislu...
hehh...njegov moto je
''nema tuge nema bola
sve dok ima alkohola''
hhehh.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Capon
on je naiskrenija muska
osoba..koju sam ikad upoznala..
decko je prva liga...uvijek mi pomogne
kad mi je tesko..i zato hvala mu na svemu...pozz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Zejna i Ivana


ludachee...
spaljene su do bola..hehh
ma volim ih punnoooo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ekipica laboranti i sanitarci


joooj ja neznam sta bi ja bez
njih...ludi su skroz..
i uvijek kad sam u bedu me
oraspoloze...ajmeee....decki hvala
vam na svemu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ludaa ekipicaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Evo Matteo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Kukura

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Paco


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Filip i Kika
....ficoo lud decko...
spaljen skroz...
super frend...

filip

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ivona i Kika

super frendice...
za zajebanciju.....
spaljenke moje....jooojj
wolam ih muchoo....cmokich


Ivona i Kukura

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



Krizma


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!








RockYou FXText









Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
youtube


net
topmodel
facebook
hi5
simpatije












< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by {st@rshine}

Opis bloga



O meni
pozzz svimaaa
ovo sam ja.belj..mala spaljena ludacha
a sta ses mora bit i takvih...wolam vas svihhwavekiss

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo neke moje nowe slikice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Linkovi

Swrati i kommay



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



nedjelja, 15.06.2008.

napokon nowi post....weeeeeeeee

evo i mene.belj..ziva sam samo da znate...dead.XD...da wam se jawim...yesjer mi se bas i nije dao pisat nowi postnono...al ewooo....owako..fino.prvo skola...baaaaaaaaaaaaa..headbang.headbangmislim ae sad je oky...moram jos ispravit kemiju i fiziku i latinski..puknucunut.i to je to....ja se nadam da necu na poprawni...ma necu ja sam pametna....cccc.....smijehdead.hheheh....ja da ne prodemm bez poprawnog...cccc.....i tako ma jebes skolu.yes...a sto se tice ljubawi...hcerekmmm...o tome bi se dalo pricat.zujoma puno toga nowog...ko 1. upoznala sam jednog decka...koji mi je sve sto mi treba...za sad samo brijemo...yesyes..al nije bed.....on se meni full swida..cereknaughty.on je nesto najljepse u mom zivotu...joojj ....nemate pojima koliko sam cekala da wise prebolim bivseg...to je to...wise ga ne wolim...i iskreno....nije me briga za njega..thumbuprolleyes..krenula sam dalje sa zivotom...tako je najboljee....i takoo....wani smo bili inace petkom u Pubu,subotom na kriziscu...u Crossu ili na Jogu..,..bilo je preeeedobrooo-..partyparty..al owaj petak smo bili na kriziscu i bilo je super....zajebancija.rofl.azubo ekipica do jaja.... Anita,Freddy,Martina,Šule i Ja I Đole..partyparty.bas je bilo fora bili smo do pol noci...malo je bilo hladno.zijev.smijehal nije problem....grijali smo se..zujozubo...hhehe...a sta da wam jos kazem swe u swemu sve je oke...al me samo malo zdravlje jebe..cryscrytalno sam kod doktora.no..al nema veze bar izostanem koji sat iz skole.dead..weeee...to je ipak dobro u swemu tome.....nutheadbangjooojjj da skoro zaboravila sutra je opeet tekmaaaaaaa...hrvatska.eek..ona s njemackom mi je bila preeeeddobraaa.....dobili smo 2:1 iako nam bas taj jedan gol od njemaca nije trebao al nema veze...jebes ti to smjesi nam se polu finale...weeee.naughtyyes.....MI HRVATIIIII...partyparty....hrvatskahrvatskahrvatska.!!!!! i jos ewo pozam svoje luuudddeee bljizankee,ekipicu s krizisca....luku(mog fashion gurua),Valneu...moju Bubanu Bapsy.....i narawno...NAJBOLJI I.7 RAZRED:........WE ARE THE BEST...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! spicaaaaaaaaaaawavemahwave


a za kraj jedna preeeejeee-beeee-naaa pjesmaaaaa


SAMO JE JEDNO
U MOM ŽIVOTU VRIJEDNO
DA PUSTIM SUZU S OKA
JER TEBE VOLIM JA

ŽIVOT MI DALA
BAŠ KAO DA JE ZNALA
DA NIKAD NEĆE NESTAT
SA MOJIH USANA (HRVATSKA!!!)

S PONOSOM NARODU SVOM
LJUBI GRB NA DRESU TOM
NA JADRANU I SAVI, NA DUNAVU I DRAVI
NEK SE SLAVI CIJELI DAN I NOĆ!









| Komentiraj (5) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.