FEELING THAT FADE'S AWAY

ponedjeljak, 22.12.2008.

MY FEELINGS ABOUT YOU no.1.

Ulice su crnobijele
Zgrade me gledaju
Nekako ljuto
Kao da sam kriv

Mozda i jesam
Kriv sam jer te
Nemogu zaboraviti
Zauvjek sam zarobljen

Tvoj osmijeh
Urezao mi se na srcu
Umirem kad se sjetim
Tvojih hladnih ruku

Kad sve lijepo nestane
Ostanu samo sijecanja
Kapi kise podsjecaju
Na tvoje suze

Okrenula si mi leda
Mislila si da cu shvatit
Ali sudbinu
Nisi mogla promjeniti

Sada smo oboje sami
Tama je ukrala sve oko nas
Tvoje ime odzvanja mi u glavi
Nadam se da me se jos uvjek sjecas

Komentar:

Pjesma pisana o jednoj osobi koja se stalno pojavljuje u mom zivotu...i onda ponovno nestane...a iza sebe ostavlja ovakve misli...


By: windwhispper

Date: 17.11.2008

MY FEELINGS ABOUT YOU no.2.

Slijedi me
Kroz tamu
Na putu
Prema Mjesecu

Vodim te
Na jedno posebno mjesto
Gdje mi te nitko nece moci ukrasti
Nas dvoje napokon sami cemo uzivati

Jednom kad dodemo
Bit cu samo tvoj
I s nikim me neces
Vise djeliti

Sve ce biti savrseno
Kao i onog dana
Kada nas je sudbina
Upoznala

Vrjeme prolazi
Sati sve krace traju
Blizu smo cilja
Jos samo mrvicu

Ovaj grad postao je
Prenaporan za nas
Odjednom pocele su padati
Kise suza

Ti polako blijedis
U mojim ocima
Nestajes mi iz vida
Guta te tama

Ostao sam poput kipa
Sjediti na kamenu
U nadi da ces se vratiti
Ali tebe nema

Odnjela te tama
Vratila te
Na sive ulice grada
Daleko od mene

Komentar:

Znam da sam rekao da ovu pjesmu necu objaviti ali ipak moram...zapravo govori o onom jednom trenutku u kojem je sve savrseno...i nakon kojeg sve pode zlo i naopako...

By: windwhispper

Date: 17.11.2008

MY FEELINGS ABOUT YOU no.3

Sjedim u mracnoj sobi
Pokusavam ne misliti na tebe
Sve sto mislim pokusavam staviti na papir
Ali rjeci jednostavno nemaju smisla

Nemogu shvatit sto se dogada
Kako da ti objasnim
Kad ni ja neshvacam
Zasto je to tako

Trebao bi uciti
Sutra je test iz matematike
Ali sjecanje na tebe mi neda
Samo mi se ti vrtis po glavi

Ma briga me
Dobit cu jedinicu
Nije mi prvi put
Samo da prestanem misliti na tebe

Sjecanja na lijepe trenutke
Negdje su isparila
Ostali su samo
Prazni listovi bijele boje

U ladici sam pronasao skalpel
Prekrasno izgleda
Mali, tanak, hladan, ostar
Nesto savrseno

Prislinio sam ga na svoju kozu
Prekrasan osjecaj
U rukama drzim rjesenje
Svih svojih patnji

Razmisljam sto bi bilo da sad
Nestanem na tjedan dana ili duze
Sto bi bilo da se nismo upoznali
Dali bi patio radi nekog drugog???

Nema odgovora
Na ta pitanja
Bar ih se ja nemogu sjetiti
Mozda ih ti znas

Svaki rez na mojim rukama
Jedno je bolno sjecanje
Jedan dogadaj koji se ne zaboravlja
Ti jos nisi medu njima

Koliko sam se puta
Pokusao ubiti
Jednom sam skoro uspjeo
Ali sudbina mi nije dala

Ovaj put necu ni pomisliti na to
Dosta sam vec dugo sam
Navikao sam na to
Previse mi znacis da bi se ubio

Komentar:

Pisano za sve ljude koji me pokusavaju bacit u depru i usaditi mi neki osjecaj krivnje zato kai im se nesvidaju neki moji postupci...

By: windwhispper

Date: 17.11.2008

Post:

Oi ljudeki...jeste mi zivi...evo ja ocito jesam kad ovdje pisem...sorry kj. nisam citao i kommao vase posteke al evo sad cu to uciniti...razlog tomu je to kj. sam zaboravio password od bloga pa mi se onda nie ni dalo...a osim toga malo me i skola stisla...hehe...al sve u svemu sad sam se vratio...i nastavit cu s pisanjem...Evo a sad da napisem malo kj. ima novog kod mene...pa pocnimo...hmmmm...aaa daaa...u zadnjih mjesec dana upoznao sam toliko ljudi da im svima nemogu popamtit imena...neki me cak pozzaju na ulici a ja u njih gledam jer se nemogu sjetit...prosli tjedan tocnije u srijedu bio mi je rodendan weee...bilo je precool...frend i ja smo tj. dan pisali matisu za 3...i uspjeli smo...weee...imam 3 iz matise...onda profa iz geografije mi je nekim cudom koje ni meni nije jasno dala 4...moja stara je presretna jer sam prosle godine imao 2...al su me zato neki drugi predmeti zeznuli tak da imam prosjek 3.4...hehe...onda za rodendan sam od staraca dobio crni kaaput...preludo izgledam u njemu...kao neki gothic creature...sam sam sebi lijep...u skoli se zezam sa BuXxom da smo ja i on zualjubljeni...svi se trgaju kad nas vide skupa...pogotovo pod engleskim kad sjedimo skupa...to je valjda razlog zst. imam 3 a ne 4 iz engleskog...hehe...ma bas me briga...jos se jedna velika stvar desila u mom zivotu...jucer sam se napokon preselio u svoju sobu...predobar osjecaj vise mi nitko ne smeta...mogu radit kj. god ocu...Sara me i dalje forsa da budem s njenom frendicom...i nije jedina koja mi to radi...no ja se nedam...pitala me kako je moguce da nemam nikog da sam sami da mi to nimalo ne smeta...ja sam se na to nasmijao i rekao...nevolim kad nekog povrjedim...zato sam povucen i nikad nisam taj koji napravi prvi korak...ona e samo zurila u mene...nije joi bilo jasno to sto sam rekao...ma briga...nisam joi ja kriv kad ispituje gluposti...awww jesam se raspisao...ae dosta...moram na spavanje sutra praksa...ae ljudeki poZzam vas sve...

- 21:33 - Komentari (31) - Isprintaj - #