< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

...pisat ću o čem želim i kad želim...

Linkovi

O meni:
IME:Paula
ŽIVIM:u Sisku
ŠKOLA:OŠ"Braće Bobetko"
RAZRED:još malo 7.c
Datum dolaska na svijet:04.12.'94
SLUŠAM:metallicu,ac/dc,rhcp,evanescence,iron maiden itd.

MOJ MAIL:
paulica_13@net.hr

MOJ MSN:
darkandlost@hotmail.com

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


mia
Luka
doda
ina
elma&edita
edita
ena
ela



























































" border="0"alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>



























Free Music

Free Music



Free Music

subota, 19.04.2008.

Došao je i taj dan

Ej,ljudowi...
Ne,ne trebate ići kupiti naočalecooldobro ste pročitali.
Došao je i taj dan i to se dogodilo da ja napišem novi post...
Antonela evo ne pišem post prijestupne godine već danas 19.04.2008. godine...Kod mene je sve po starom...promijenit ću pjesmu,stavila sam ju svejedno da me podsjeća na klizalište,hehesmijeh
Dan je prekrasan,vidi se da je proljeće,a meni dođe da se valjam u travi,ali neću zbog krpelja...belj





Jučer mi je dan bio grozan...
Prvo smo ja i Doris otišle na koš kod poznate Editine zgrade...
Dečki su igrali košarku ja i doris smo sjele na veš mašinu,frižider šta li je to već i odjednom je Patriku lopta upala u lokvu i pošpricala nas...crygrozno!!!




Onda je patrik pljunuo na mene to je bilo još gore i ja sam plakalacry,
i na kraju me napo neki full živčan pas eddy jer sam ga podragala...aj pazite vi to...




To bi vam bilo to....vidimo se,pozz
I ne zaboravite ako vidite kakvog malog smeđeg psa u željezari,
i zove se eddy bježite glavom bez obzira prije negoli
bude prekasno i nikako ga nemojte podragati!!!...



| kOmEnTs. (11) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.