< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

...pisat ću o čem želim i kad želim...

Linkovi

O meni:
IME:Paula
ŽIVIM:u Sisku
ŠKOLA:OŠ"Braće Bobetko"
RAZRED:još malo 7.c
Datum dolaska na svijet:04.12.'94
SLUŠAM:metallicu,ac/dc,rhcp,evanescence,iron maiden itd.

MOJ MAIL:
paulica_13@net.hr

MOJ MSN:
darkandlost@hotmail.com

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


mia
Luka
doda
ina
elma&edita
edita
ena
ela



























































" border="0"alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>



























Free Music

Free Music



Free Music

četvrtak, 20.09.2007.

Za anonimnu luzericu

prvo:gubi se s mog bloga
drugo:ja ne hodam s miljatovićem,ko god ti je to reko krivo te je informiro i nećeš mi ti birat s kim ću se družitlud
treće:mami si prijeti da ćeš joj dovest frendice da je pretuku
četvrto:izbrisala sam tvoj komentar
peto:da si tako hrabra predstavila bi se
to je sve šta ti ja imam za reć
pučni si u glavubang,pusa




| kOmEnTs. (74) | pRiNt. | * |

subota, 15.09.2007.

ej ljudi...neda mi se pisat dug post kao što obično radim.Sam vam želim reć da sam in lovecerek i to u dva dečka.Jedan mi je zgodan i simpatićan,a drugi samo simpatičan.i to bi bilo sve,bye!!!!!!!!



| kOmEnTs. (32) | pRiNt. | * |

subota, 08.09.2007.

no n@me

Sparne noći i mirisi onih igara koje su obilježile život
Koraci koji više nikada neće biti isti
Trčanje s ljudima koje volimo
Dobri kadrovi kad nema fotoaparata
I sad možda je vrijeme da si priznaš kako na svijetu nema ničeg osim uspomena i prijateljstva
Iskonski prijatelj je zauvijek tu, on nikada ne može pobjeći trkom preplašenog djeteta
I onda ostane tišina kao odgovor na pitanje
smijeh malih ljudi koji žele biti veći
i poželih vratiti sunce
i sjetih se da ni sada nije loše
ali nedostaje nam uočavanje malih stvari
koje tada smatrasmo preokupacijama nasih ionako veselih života
i adrenalin kad vidjesmo vješticu
i onaj kad nas uhvate u kradji voća.
I onda sam slobodan čovjek kojemu riječi vise nisu potrebne
govorim jezikom otkinutih ruža
ne trudi se razumjeti!!




| kOmEnTs. (112) | pRiNt. | * |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.