nedjelja, 25.06.2006.

jooooj

prije nekoliko sati sam se vratila iz Rovinja...i taman sam stigla na utakmicu Portugal - Nizozemska...sve je počelo super Maniche je u 23 minuti zabio gol, ali je ozljeđeni C. Ronaldo izašao iz igre...drugo poluvrijeme je počelo sasvim ok...sve dok se nogometna utakmica nije pretvorila u ''boksački meč''....iz igre su isključeni portugalci Deco i Costinha te nizozemac...joj ne mogu se sjetiti...bilo je tu naguravanja i povlačenja...sad sam živčana...koje budale pa igrajte nogomet, a ne šta ja znam šta....no u Rovinju je bilo ock...odveli smo tamo bratiće i vratit će se za par dana...stari mi je kupio jaako lijepe sunčane naočale...nadam se da ću sutra na more sa prošlogodišnjom ekipicom iz stare ulice...pusa...

- 22:40 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a je sad...kakav bude bio....dosadan?...zabavan?...vidi pa reci...ki$$...


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




svaštara

O Meni:
Za ime još nisam porazmislila....ali....imam 15 god, i idem u srednju školu i mrzim ju.....plava kosa, plabve oči, noge do poda, dva oka, dvije ruke,....moj efrendice bi o meni rekele da sam zabavna, iskrena, perverzna( nenormalno, bolesno pervezna, moram pod hitno na liječenje - kaže Kani, moja frendica iz razreda)....obožavam filmove nemam najdražeg ali imam najdraže kao: titanic, kuća na stijeni, star wars, van helsing, underworld, .... a od glazbe slušam apsolutno sve....gunse, simple plan, green day, black eyed pease, PCD, .... obožavam Jessea Metcalfa - vrtlar iz Kućanica, njega bih bilo kad i bilo gdje....ak se sjetim još nečeg...budem napisala...!!!!....pUSa....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Još o meni:
Za ime sam razmislila i zovem se Andrea i živim u Rijeci...Volim pisati pjesme....imam ih jako puno...a mojoj frendici se svidjela posebno jedna....pa me zamolila da ju stavim na blog....pa evo...(upozorenje! pjesma je jako glupa)...

E, napokon odustajem od vas jer vi ste pain in the ass! Dosta mi je suza i tihe patnje, saznala sam da ste sranje! Vi dečki prave ste svinje i ponosite se time! Sada vi trčite oko mene, jer ja ne želim više trošiti svoje vrijeme!!.....
href="http://www.bigoo.ws">MySpace Layouts

MySpace Layouts