travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoceš/neceš

dizajn by maLa LibeRaLna

AboUt Me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ImE: Barbara
N!ckNAme: Bara
PreZIme: no no no zubo no
GraD: ŠiBEniK hrvatska
DatUM roĐEnja: 4.12.1996.
Naj PriJAteLJI: Bruna, Cvita, Kata,Nina, Ivan, Nik0, Karl0
Naj PJevAČ i pJEvaČIca: Axl Rose & Avril Lavigne
Naj GLumICe & GluMCi: Olsen twins, Linsday Lohan, Leonardo diCaprio, John Stamoss
VolIN: - prijatelje
- shoping
- konje
- shwepps
- engleski
- my parents
- my sister
- my skeat-board
- my boy
- moju gitaru

Ne vOLin: - umišljene
- bahate
- nastavnike
- školu
- punooo povrća
- jednog debila!

...SPorEDni LIkoVI...& slIKicE...

Blog.hr
...MOj bLOg s NAjbOLJon PRijON...
CVitA&Ja

Blog.hr
Blog servis

Blog.hr
CVitIN blOG

Blog.hr
JOpa&TIna

Blog.hr
Frankica s dizzichima

URL=http://lucinsvit3.blog.hr]Blog.hr[/URL]
Lucaaa iz razreda..

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 21.04.2008.

_*drUGi pOSt*_

Evo i mene tu! Rekal san da ću se javiti kada me pita povijest....E pa danas je bila!Bilo je jako napeto!rolleyesheadbangSmo san čekala kada će mene prozvati i ostalo je minuta do kraja sata...A kad N.Pavičićka kaže Matija I Barbara...Ja san samo čekala kada će mene prozvati...I ja krenila da ću otići kod nje i taman zazvoni! U pićku materinu! Ovi svi kako san se izvukla..Blago meni svi govore itd...A ja san samo čekala kada će me pitati!I ništa....E sada malo o hrvatskomhrvatskaludUčimo; ternutno glasovne promjene i danas smo učili isto dvi promjene i tribalo ej znati šta su to zbirne imenice, a niko nije zna! I najednom ja bezveze počela govoriti, a ona ( nastavnica) kaže: TOČNO, EVO TI SADA 5deadbeljzubo! Lovro je pljeska, a Nika štreberica se čudila! Pošto šta imamoprovjeru u četvrtak...ja san odlučila malo ranije naučiti...Zatin je počela diliti zadaćnice i davala je dvi ocjene: jedna za sastavak, a druga za točke, zareze i ta sranja! eekbangroflnutDebilno!Ja san iz sastavka dobila 5, a iz tih sranja 4!thumbup!!!Ovaj misec san stvarno dobila punooooo ocjena...Matematiku san sa prosjeka 3.2 za jedan misec digla na 3.8...To mi je sada!hihideadPreksutra iden vani sa svojin društvon iz razreda!VELIKA POHVALA NIKI IZ MOGA RAZREDA ŠTE SE SUPROSTAVIJA MOME BIVŠEM KOJI ME STALNO GNJAVIJA I VISIJA MI ZA VRATON I SADA VIŠE NISMO SKUPA!!!!!!!!!!!!!!VELIKA POHVALA!!!!!!!!!NAJBOLJI SI!!!!!!!NAJBOLJI 4 EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahzujoblablazubocoolsmokinpuknucuzaliven



| potvrdi da mi je blog super :) (5) | pRintAj...(da bar)!! ¤ # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL avRiL &heart