The chronicles of Cha0s

13.12.2005., utorak

Božićna groznica

Image Hosted by ImageShack.us




Božić dolazi i vrijeme je da svi pohrle u shoping. Gužve u gradu, tramvajima, autobusima.
Zanimljivo je kakva je Božić postao potrošačka industija koja proždire novac ljudi.
Crkva se protivi materijalizmu koji sve više u modernom društvu uzima svoj danak
tvrdeći da citiram "zagađuje božićni duh". Vodi li to u propast moral i vrijednosti današnjeg društva
ili ne?

My opinion:

Ne! Smatram da je Božić prvenstvano duhovni blagdan ali čovijek je i materijalno biće.
Egzistira na oba svijeta (duhovnom i materijalnom) i treba i jedno i drugo.
Slažem se da ne treba ići iz krajnosti u krajnost i pretjerivati u bilo kojem smijeru ali
shoping je postao dio Božića i nije namijenjen samo kao neka materijalna stvar nego je
postao način da nekome kažeš nešto. (Stalo mi je do tebe)
Dakle jesmo li napredovali u tom smijeru. DA!

Što vi mislite?

















- 16:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

myspace

images for blogs









Cursors


Evo nastao je i moj prvi blog, pozdrav svima online! Svoj blog posvatit ću raznim stvarima od zanimanja za Svemir do osobnih problema i primjedbi.

Power to the people!
=================

***Nešto o meni***


Imam 22 godine, studiram matematiku na PMF-u (ak ko treba instrukcije nek se javi :),
Voditelj sam Kluba mladih tehničara, u slobodno vrijeme idem u teretanu.


Po horoskopu sam Image Hosted by ImageShack.us.


Volim gledat filmove ali nemam najbolji film, nemam najbolju hranu (volim sve jesti .).


Po "Hell" testu zao sam 8%

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Quote:

Sutra će biti veći jad nego što je bio danas, i tako će biti još dugo. Nema više ništa što ja mogu uraditi da to promijenim. Tabla je postavljena, figure se miču.













Kolko vas je ?!

Hit Counter
Hit Counter