nedjelja, 08.06.2008.

Ivanić & rock bendovi

ovaj vikend je bio fenomenalan...sretan
bila sam kod frendice...
pozz njoj...wave
bile smo na danima grada...
super sam se provela...cerek
upoznala sam jako puno ljudi...
pola sam ih zaboravila-a dešava se...
heh...rolleyes
svirali su Capricorni, Blue Jeansi, Iluzija i Ivana Kindl...
capricorni su mi se jako svidjeli...
dečki su zakon...thumbup
ostali bendovi su ok...pjeva
bilo je malih grešaka, ali sve u svemu bilo je dobro...
tak mi je žao kaj nisam ostala duže da čujem i Tomasa kak svira...tuzan
znam da će me ubit zbog toga...dead
(obećajem da ću se iskupit kad opet dođem...)
ali morala sam ić doma...cry
ovaj tjedan imam puno ispita...headbang
držite mi fige da sve to dobro prođe...


ajd uživajte...
pozz Martini, Tomasu, Dođeru & Capricornima te ostaloj ekipi....
wavemahwavemahwavemahwavemahwave
.....kiss....kiss....cerek


18:29 | Komentari (26) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.