nedjelja, 25.05.2008.

just for my friend...

ovaj post posvećujem jednoj osobi koja mi je jako draga...
s nadom da će ovo što prije završiti...

ona je super osoba...
super frendica...
jedina osoba kojoj sam ja do sada u potpunosti vjerovala...
no kao i svako prijateljstvo...
jednom pukne...
doživi krizu...
ili se u najgorem slučaju raspadne...
tako smo se ona i ja posvađale...
razlog zbilja nije bitan...
zbilja ne bih o njemu...
pokušala sam izgladit stvari...
no koliko god se ja trudim imam osjećaj da mi ne uspjeva...
kao da postoji još nešto što stvara napetost...
ne znam što više napraviti...
što je pametno...
a što ne...
ne želim da na tome ostane...
da sve bude kao prije...

p.s. moje javno priznanje da je ta osoba super
i da ne razumijem zašto je neki ljudi mrze...


nadam se da ona osoba kojoj je posvećen ovaj post zna da je to za nju...


kiss svima...


01:13 | Komentari (39) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.