donkey hot

29.05.2006., ponedjeljak

Konačno doma...

Protekla dva dana prošla su mi kao nijedan, i još uz to- izvan Zagreba. Naravno- kako drukčije, nego u radnom duhu.
Jedna draga frendica bila je tako ljubazna, pa se preselila kod mene na dva dana kako bi pričuvala živahno štene koje raste sve više iz dana u dan ( a sukladno tome joj treba i " tjelovježbe" i pažnje, i hrane koju tako slatko odbija u većini slučajeva), a ne treba zaboraviti ni zlu mačku koja koliko god bila zla, ipak treba svoja dva obroka dnevno.

Uglavnom.
Još do srijede se ima posla, a onda jedan dugi godišnji. Iskreno, nadam se da će ovo kišno vrijeme završiti do tada.
Iako, kako sada stvari stoje- svejedno je. Jer prvih tjedan dana planiram cvrljiti po Zagrebu, spavati i ne raditi ništa.

- 14:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.05.2006., srijeda

Citati

Postavljam ovdje par ( desetak) mojih omiljenih citata iz istoimene mi knjige... Pronaći ćete ih sa vaše desne strane, u stupcu. kiss
- 14:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

15.05.2006., ponedjeljak

Oj!

Evo, vikend je iza nas... A gdje drugdje provesti vikend nego na vikendici :-)
Bilo je sjajno. Konačno malo odmora i iskonskog hedonizma...

Još je i Dinamo potvrdio naslov prvaka- gdje ćeš više.
Pala je dobra roštiljada, fina pijanka, dragi prijatelji... A i ovaj stan ( zahvaljujući jutrašnjem teškom radu) polako dolazi u optimalno stanje za život. Manje više je sve na svom mjestu, osim što zidovi još zjape prazni. Al to ćemo riješiti u hodu.

Pas mi je u subotu popodne zbrisao na dvadeset minuta ( gruntovska atmosfera budi u njima želju za divljim životom). Našli smo ju kako pokušava zavesti nekog seoskog vučjaka. ;-) Nije joj uspjelo.

I tako...


- 14:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.05.2006., subota

Danas je definitivno dan za odmor, i to zasluženi ( na ovaj ili onaj način).

Tjedan je bio ful naporan u smislu psihičkih tenzija, a i peripetija u svakom smislu riječi.
Znam, stvari se neće raspremiti/raspakirati/postaviti na mjesto- same od sebe, ali za to ima vremena.
Meni se i ne ostaje po cijele dane u, još nenamještenom, stanu, a i frendu je samo danas rođendan, tako da idemo predvečer na njegovu vikendicu malo proslaviti :-)

Nadam se da će biti veselo. God knows I need it.



Vraćam se sutra popodne. Pa se javim sa dojmovima.
- 09:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.05.2006., petak

I moved ( on).

Uf...

Evo me u novom domu... Sva sreća, jučer navečer smo otkrili da je telefonski priključak ipak na svom mjestu, i uz sve to funkcionalan- tako da suprotno svojim razmišljanjima, ipak mogu nastaviti sa svojim oglašivanjem na ovom blogu ( kako bi to jedna meni draga osoba rekla), a i korištenjem interneta generalno.

( Jedina razlika je što koristim dial up nakon dugo vremena )

Inače, kako ovih dana nemam nešto naročito posla, brijem da bi me ubilo da sad nemam ni ovo malo virtualne zanimacije koju mogu imat dok sam doma. God knows- sobna antena nije na mojoj strani. Sasvim suprotno- odbija prikazati išta osim nekog slabašnog signala RTL-a.



I tako... Novi stan je manje - više ok. Nije tako depresivno kao što sam zamišljao. Štoviše- djeluje prilično perspektivno za nove stvari.

Naravno, fali mi stari stan, stari vrt ( kojeg više nemam!!!) , stari pogled...


Ali idemo dalje.


- 08:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

s e l i d b a , part II.

evo.

sve je otputovalo u novo prebivalište osim mene. ja moram predati svoj ključ do danas navečer, pa ću do tada nastojati provesti dan ovdje, u starom stanu.
gledam gole zidove. prazne ormare... pokušavam dozvati i upiti sva sjećanja koja me vežu za ovaj prostor ( tuluma, roštilja, neprospavanih noći, kako dobrih tako i onih manje dobrih- ma svega...).

zapravo- nije ni toliko vremena prošlo, a opet- čovjeku ( bar meni) malo treba da se privikne. to me tješi i u onom obrnutom smislu, odnosno vjerujem da ću se isto tako brzo priviknuti i na onaj novi.
vjerujem- nadam se- isto je.


od raspakiravanja prenesenih stvari još ništa. jedino je kauč u nekom koristivom obliku, tako da ću bar imati gdje spavati noćas. a onda za vikend generalno namještanje, i neki hausvorming parti.

eto.
- 11:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.05.2006., ponedjeljak

selidba

eto me.

još smo jutros uspjeli preseliti neke masivne predmete u moje novo prebivalište. frendovi su bili dobre volje, i imali dovoljno vremena- tako da je otišlo i više od planiranog.

večeras pak slijedi skupljanje cda, dvda, i tih nekih osjetljivijih sitnica, te skidanje slika i plakata sa zida... preksutra još sredimo kuhinju i fakat je gotovo sa ovim stanom. gotovo

čudan osjećaj, skroz.

koliko god ( uglavnom ) selimo za boljim ( i ljepšim) - opet je tako čudno razmišljati o tome
da slijedeći tjedan više nećeš otključavati ova vrata, i gledati kroz ovaj prozor.

- 20:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #
jutro!

moj jučerašnja prognoza je bila ispravna. vrijeme je bilo kenjkavo, a noć je ispala neprospavana.
moram to još danas nadoknaditi jer sutra je koncert u aquariusu!!!

- 10:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

07.05.2006., nedjelja

hahaha
- 14:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #
Prođe termin, dođe rok- evo producenta skok na skok...


Izgledna je još jedna neprospavana noć zbog posla.
Izgledna je i kiša.

Te dvije stvari ne mogu biti dobre.
Vidjet ćemo.

- 12:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.05.2006., subota

gasim svijetlo kraj kreveta, i idem spavat.
dosta je za danas.
- 00:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #
eto.

radim, ali plodova nema. i onda još kažu da su umjetnici plodni. pih! koja notorna laž. pih! koji umjetnici...


došao sad s posla. od posla samo sranja. nikako da se pokrene ono što se mora. ljudi su potpuno neorganizirana bića koja u frenetičnim situacijama blokiraju do svog maksimuma. pokušali smo nešto napraviti, ali uspjeli smo samo dio. sad se dva dana snimanja produljilo na dva i pol, ako ne i tri. producenta će koštat. boli me q. neka ga i košta, zaslužio je. neka mu je kad nije u stanju obaviti svoj posao.



inače- žalim za bitangama i princezama... to je bilo tako dobro. a sad ih više nema. sranje. užas. pizdarija.
mogli su bar još jednu sezonu. sad umjesto iščekivanja nove sezone imamo karmine.


podignimo peticiju! borimo se protiv loših termina! borimo se protiv nedovoljno ambicioznih producen(a)ta interfilma! ajmo!






- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.05.2006., petak

evo me.

zadnjih dana sam u nekoj ludnici sa razno raznim glupostima.
selim, radim, jurim, i uz to provodim sramotno puno vremena na internetu.

pas raste iz dana u dan, i lagano pomišljam na to da su se šinteri okrutno šalili kada su rekli da će biti srednjeg rasta.
nema veze. kako bude bit će... meni ne smeta.

upravo tako. niš' mi ne smeta. neka dobra faza... hopefully :)





- 18:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis onoga koji piše.

Moje boje

moji linkovi