donkey hot

28.04.2006., petak

kad već inzistiraš... al to je treš pjesma napisana sa ironičnim naglaskom... jebiga... šta je tu je...
evo ulomak..


( Ovo je moje zbogom.
Zbogom svijetu, zbogom svima,
Onima koji su marili za moje postojanje
Zbogom upravo njima.

Meni je sada došao čas.
Čas da se maknem, dam duši olakšanje.
Kako je tužno biti mlad, a tako star iznutra.
Pun žalostii, i tuge, a života sve manje.

Duša mi izgriza tijelo od boli...
Na dalje- znam- sve bi izgledalo kao propast,
Dok opada dobra snaga koja još uvijek u meni postoji.
A ona loša dolazi na vlast.

Ali ta loša snaga koristi se za nešto drugo
Električni kablovi moje duše
Pomiješali su se u takvu konstrukciju,
Da sve što je dobro jednostavno sruše.

Noćna mora- bruji mi u glavi- čujem te glasove
Svoje podsvjesti kako dolaze na površinu, i žele kroz usta.
Osjećam potrebu da vrištim, da se derem,
Da svima dam do znanja koliko mi je pusto. )


this poem will soon be replaced by a japanese haiku song about greeting the sun and a new day :)

- 00:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis onoga koji piše.

Moje boje

moji linkovi