srijeda, 26.07.2006.

kaj da vam velim

"vr@c@m se z@grebe tebi"ljudi vracam se u zagreb stari oj tak sam sretan tu mi se zgadilo vise ne da mi se vise biti tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...Tak mi je dosadno sve kaj postoji sam vidio na sva mjesta bio kaj da vise radim igram plejku svaki dan i sve sam igre proso...Jebem mu mater hocu u zagreb odmah sada odmah joj nate kak sam zivcan hocu poludit...volim vas sve

- 12:46 - komentari (6) - print - kaj da vam velim -

ponedjeljak, 17.07.2006.

malo smjeha


Takmicenje u tome ko ce nasmijati magare. Redaju se kandidati,
al' magare mrtvo-hladno. Dolazi Mujo i sapne nesto magaretu na uho,
a ovaj se razvali smijat.
Sad takmicenje ko ce rasplakat magare. Opet kijamet kandidata,
al magare mrtvo-hladno. Dolazi Mujo i sapne nesto magaretu na uho,
a ovaj pocne plakat ko kisa.
Pitaju Muju organizatori: "Bolan, Mujo, kako ga nasmija?"
"Fino", kaze Mujo, "rek'o mu ja da imam vecu kitu od njegove".
"Dobro, al' kako ga rasplaka", pitaju oni.
"Pa pokaz'o mu je", rece Mujo.


Ide Mujo ulicom i nosi u desnoj ruci oko i lijevu ruku.
Srece ga Fata i pita sta mu je.
"Ma evo se kladio sa Suljom u oko da mi ne moze iscupat ruku"


Razgovaraju Hrvat, Crnogorac i Mujo koje su im najvece zelje.
Kaze Crnogorac: "Da je zemlja meka ko more, kako bi se lako kopala".
Kaze Hrvat: "Da mi je neku veliku peglu,
pa da ispeglamo ona nas hrvatska brda, koju bismo mi zemlju imali".
Ispruzi Mujo ruku i kaze: "Vidite vi ovo pazuho i ovu ruku?"
"Vidimo", kazu ovi.
"E, da mi je jos dva jaja pod pazuho, koji bi ovo kurac bio".

- 19:59 - komentari (8) - print - malo smjeha -

utorak, 11.07.2006.

jebeno

e fakat sorry kaj nisam piso imam nekaj posla tu pa onak,tak,onak,tak...kaj da vam limve jebnomi je ipak me stara pustila da ostnem s burazom u greece.danas mi je buraz kupio mob al bez kamere pa je otiso vratit da mi kupi s kamerom.jucer mi je bio najjebeniji dan u mom zivotubio sam u nekom novo otvorenom disku i tam me nisu pustili unutra i onda moj buraz doleti veli redaru nekaj na grckom (ja se sporazumjevam na engleskom)i lik me pustio.tam je bila nrka treba s kojom sam se upozno i tak znate dalje sad deitamo pomalo i tak i onak i tak i onak.trebam vam stviti neke slike na blog pa da vidite kak je tu jebeno al nemam skener jebiga...pozzzz.svima i tak i onak.

molim da ne gledate pravopisne greske ....plizz

- 13:34 - komentari (5) - print - jebeno -

ponedjeljak, 03.07.2006.

Sampnjac(napokon)



evo cara na djelu

- 15:52 - komentari (7) - print - Sampnjac(napokon) -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.