utorak, 30.05.2006.

Izlet

Jučer smo išli na prokleti izlet po kiši.Meni se nije dalo ići ali morao sam.prvo smo čekali Matiju koji je mislio da idemo na izlet u 9:15 a idemo u 8:15 budala trebali smo ga ćekati pola sata.No ko ga jebe uglavnom vozikali smo se 2 sata do Ogulina u Ogulinu je bila takva kiša da se nije moglo zamisliti.Raska nam je srala zakaj nismo ponjeli kišobrane ma ko ju jebe.došla je neka baba koja je bila neki vodić pa nas je morala voditi u kineski da kupimo loptu za nogomet.Pol nas je biralo loptu i nismo kupili.Poćela je nekaj prićati kako je ogulin dobio ime i da tamo ima vještica i duhova i takva sranja (baš joj vjerujem).Matija je na nekoj slici na kojoj je bila nacrtana gola žena dirao sise a ova voditeljica ga pita šta radi veli ovaj provjeravam jesu li joj sise prave ili ima silikone HAHAHAHAHA.Poslije smo svi izašli van i žderali sendviče i gledali neki đulin ponor na koji ću se ja baciti jednog dana.Krenuli smo prema Bjelolasici i tamo nismo ni sišli ni niš sam smo otišlio u obilazak.Onda smo išli na neko jezero.2 sata smo se vozili do jezera i napokon smo stigli.Ja i Janko smo odmah naručili 2 porcije pomfrita a ovi ljudi su natrpali kučapa.Igrali smo odbojku i naravno (nika,tea,sabina i ema)su odmah rekle možemo mi igrati.Htio sam ih poslati u kurac ali sam se suzdržao(u blizini je bila raska).Neki peder je išo tući dravinca pa smo mu ja i Matija skoro razbili pičku glui novačič je došo.Dma smo krenuli oko 16 sati i u busu su nika i tea pjeva nekaj you wont to kiss me,yaou wont to pump me ...i ja sam reko niki ko bi tebe napumpo dasko jedna.kad sam došao doma otišo sam spavat jer sam bio umoran.pozzz svimawave

- 15:16 - komentari (2) - print - Izlet -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.