Quo vadis, Dominik

ponedjeljak , 19.10.2020.

Pauza zbog obiteljskih razloga


...............ali, ovo moram, jer me izazvao bloger stari/novi Dominik Papić, koji drži
da sam bolesna od korone pa da zato tražim pauzu.....
Glupo i bez objašnjenja: bolesna nisam ali neke druge situacije mi nalažu malu pauzu.
Prvo, Dominika Papića kao blogera poznam od njegovih ranih srednjoškolskih dana kao pismenog i pristojnog mladića uvijek pred nišanom starosjedilaca bloger.hr sa svim neugodnostima koje su mu neki dnevno priredjivali. Zbog toga sam silno iznenadjena ovim novim, odraslim Dominikom koji na ovom portalu gubi "busulu" u zadnjem postu ( a meni se prostački obraća u komentaru prethodnog posta )

................................................................................................................................
Blogeri, ako se ovoga puta ne suzdržite od mazohističkih komentara na ovome blogu, neumjerenih i nepodobnih riječi, govora osude, vrijeđanja i omalovažavanja, biti će blokirani. A ako se ustvrdi da se s vaše IP adrese to isto ponavlja, biti ćete prijavljeni policiji. Identidet se lako utvrdi, budite bez brige. Znamo tko ste :-) Ovo je prije svega moje mjesto za izražavanje svojih dojmova na aktualne teme, povremene privatne stvari i rijetke ovakve ispade kojima se nažalost moram baviti umjesto da se bavimo sami sobom.>font size=4> Hvala Bogu, ja vodim uredan, čist i zdrav život i nemam potrebe obilaziti tuđe blogove i vrijeđati druge na temelju njihovog drugačijeg mišljenja ili štogod već. Ako niste u stanju biti normalni, nemojte se uopće niti truditi. Jednostavno zaobiđite ovaj blog i ostavite nas ostale da uživamo u životu. Zato na kraju krajeva i jesmo tu, da svatko iz svoje perpsektive uljepša nekome dan, sebi popuni slobodno vrijeme ili uz kavu napiše nešto što će nekome drugome biti interesantno.

Ovo je moje posljednje upozorenje, od sutra blokiram svakoga bez upozorenja i molbi. Nadam se da je sve jasno!

......................................................................................................................................

E, meni nije jasna ova prozivka mladića, koji živi uredno i nema potrebe obilaziti (!!!) tudje blogove, a meni se prostački obraća komentarom kao uličar,,,
Koji su razlozi ovakvog (ne)blogerskog obraćanja ?
Nedovoljna posjećenost njegova bloga i velika očekivanja od ovog auditorija da ga slavi kao slavodobitnog i potencijalno moćnog majstora fotografije ?
Što god bilo, njegovo obraćanje meni je besmisleno, bezobrazno i vrlo sujetno, pa mu ovaj post može biti putokaz ostati i biti normalan, ili otići i potražiti sreću medju publikom nekog drugog portala.......

poetika1.bloger.hr

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.