< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ovo su moje fotke...i jedan chat

C¤nv€rs€ @ŁŁ St@r
Image Hosted by ImageShack.us

Krvava srca...
Image Hosted by ImageShack.us

פoko¤×
MySpace Layouts

MySpace Layouts



×cRnO×
blog layouts

blog layouts



PoŽeŁł...
Myspace

Myspace



















¤ meni...

o meni:
-zovem se dona
-živim u sisku
-prezivam se pih nisam luda da kažem
-idem u OŠ. Viktorovac
-u 6c razred
-ja sam društvena osoba
-volim puno pričat
-lako se zaljubim
a imam 13 godina
-idem na karate
Volim:
-BłŁŁ@
-dinamo
-tokio hotel
-billa & toma manje neg billa
-igrati se
-pričati
-ić na rođendane
-društvo
-zezancije
Ne volim:
-nasilje
-svađe
-psovanje
ma da i sama psujem :)
-vrijdeđanje
-itd...

myspace layout

myspace layout




Beyonce (Feat Shakira) - Beautiful Liar

Free Music

Free Music



Free Music


E SADA DA VIDIMO KOLIKO JE LJUDI BILO NA MOM BLOGU OD 3 MJESECA...u,,,,,zujo

Free Site Counter
Free Site Counter




My Th..



MOJA ABECEDA..

A
ananas(moje
naj voće)
bill(mljac,zgodan.moja ljubav
brukanje (ono
što mi se malo
prečesto dešava
bon (za mobitel)
C
crna (super boja)
Č
čokolada
(nešto bez čega
nemogu..)
D
depra (nekada
se desi)
dona (moje ime)
domagoj (frend iz raza)
F
frendovi (uvjek
su tu kraj
mene kada trebaju
bar cure..)
G
glazba (nemogu bez nje)
gurenje (nevolim se gurat)
H
hrana (bez nje
nema života)
I
Iva R. (super frendica)
Iva F. (također)
J
janje (nevolim
janjetinu)
ime moga tate
počinje s j
K
karla(supić frendica)
karate (moj sport)
L
Luka (zabavan
frend)
luk (nevolim ga jedem
ga samo uz
čevape)
LJ
ime moje mame
počinje sa Lj
lubav( nemože se
bez nje
M
msn(massingger zakon je)
mobitel (simens C65
dio mog života)
mislav(dobar frend
žali se šta ne pišem o
njemu:))
N
narodnjaci (nekada
ih slušam)
O
ogledalo (stalno se
gledam)
P
povijest (mrzim ga!!)
R
razred (totalna
nesloga dečki
s dečkima
cure s curama)
S
starke (cool)
sara (dobra frendica)
sladoled (mmm)
simpa
Š
škola (dosadna)
T
Tihana (ok frendica)
trening (karate)
tenisice (njih stalno
nosim)
U
ništa neznam
V
veselje(to sam
ja i dio mene)
Valentina (super frendica
u školi sjedim s njom)
Z
zelena (super boja)
Ž
život (treba ga
živit)



Linkići

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blogpoll.com
Moji frendići
Tina..
Cura koja me navukla na tokio hotel i Billa
najsmješniji blog
Karla




Da vidimo koliko je ljudi trenutno na mom Blogu..


ł rječi od DURCH DEN MONSUN

Das Fenster öffnet sich nicht mehr
hier drin ist es voll von dir und leer
und vor mir geht die letzte Kerze aus.
ich warte schon ne Ewigkeit endlich ist es jetzt soweit
da draußen ziehen die schwarzen Wolken auf.

Ich muss durch den Monsun
Hinter die Welt
Ans Ende der Zeit
bis kein Regen mehr fällt
Gegen den Sturm am Abgrund entlang
und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran
Irgendwann laufen wir zusammen
Durch den Monsun

Dann wird alles gut

Ein halber Mond versinkt vor mir war der eben noch bei dir
Und hält er wirklich was er mir verspricht.
Ich weiss das ich dich finden kann
Hör deinen Namen im Orkan
Ich glaub noch mehr dran glauben kann ich nicht


Ich muss durch den Monsun
Hinter die Welt
Ans Ende der Zeit bis kein Regen mehr fällt
Gegen den Sturm am Abgrund entlang
und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran
Irgendwann laufen wir zusammen
Weil uns einfach nichts mehr halten kann
Durch den Monsun

Hey
Hey

Ich kämpf mich durch die Mächte
hinter dieser Tür
werde sie besiegen
Und dann führn sie mich zu dir

Dann wird alles gut
Dann wird alles gut
Wird alles gut
Alles gut

Ich muss durch den Monsun
Hinter die Welt
Ans Ende der Zeit bis kein Regen mehr fällt
Gegen den Sturm am Abgrund entlang
und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran
Irgendwann laufen wir zusammen
Weil uns einfach nichts mehr halten kann
Durch den Monsun
Durch den Monsun
Dann wird alles gut
Durch den Monsun
Dann wird alles gut


PRIJEVOD:
MORAM PROĆI KROZ MOSUN

Prozor se vise ne otvara
ovdje je puno i prazno tebe
i ispred mene se gasi zadnja svijeća
cekam vec vjecnost
napokon je doslo vrijeme
vani odose crni oblaci

Moram kroz monsun
Iza svijeta na kraju vremena
sve dok kise ne prestanu padati
Protiv oluje,kroz ponor
i kad vise ne budem mogao, mislit cu na to
Nekada trcat cemo zajedno
Kroz monsun
Onda ce sve biti dobro

Pola mjeseca tone preda mnom
da li je malo prije bio kod tebe?
Da li ce stvarno odrzati ono sto je obecao
Ja znam da te mogu naci
Slusam tvoje ime u orkanu
Mislim da na to vise misliti ne mogu

Moram kroz monsun
Iza svijeta na kraju vremena
sve dok kise ne prestanu padati
Protiv oluje,kroz ponor
i kad vise ne budem mogao, mislit cu na to
Nekada trcat cemo zajedno
Jer nista nas vise zadrzati ne moze
Kroz monsun
Onda ce sve biti dobro

Borim se kroz moći
iza ovih vrata
pobijedit cu ih
i onda ce me odvesi tebi.

Onda ce sve biti dobro
Sve ce biti dobro
Bit ce dobro
Bit ce dobro

Moram kroz monsun
Iza svijeta na kraju vremena
sve dok kise ne prestanu padati
Protiv oluje,kroz ponor
i kad vise ne budem mogao, mislit cu na to
Nekada trcat cemo zajedno
Jer nista nas vise zadrzati ne moze
Kroz monsun
Kroz monsun


ponedjeljak, 27.11.2006.

Nemam antivirus nema interneta?!

njamipuknucupuknucusmijehsmokinthumbupwavecerekblablazijevzijevzalivenzujohrvatskaludmahgreedydeadburninmadbangpartyOvako antivirus mi neradi a
tata mi zato neda na internet...
U školi je sve ok ocijene su ok samo iz zemljopisa i iz fizike...
sada sam na internetu u školi i to mi je cool prilika da malo odem i napišem
postić koji nisam već dugoooo pisala...
neznam što da vam pišem stvarno sve je ok ja sam
dobro sve je super i sve je za 5 ...
ja volim ići na playtoy to mi je ono baš hit ali sada neidem kada nemogu ali inaće na playtoyu se zovem TH Dona i idem na ice balo i na šah te načovječe ne ljuti se ak ko od vas ide onda mi recite.........
kak ste mi pišite mi malo na komentarčiće i tako dalje....byy mahwavecoolroflrofl
kisskissrolleyeswinkyesno
eeknononutnaughtymouthwashmadheadbang
to su svi osjećaji koje sada osijećam



| komentari (53) | print | # |

<< Arhiva >>