Priče iz budučnosti

Uvodno slovo

Vjerujete li u čaroliju?
Još kao mala djevojčica izluđivala sam svoje roditelje da mi pričaju priče. Za razliku od svoje sestre koja bi zaspala u trenutku kada bi moji roditelji, obično jedan od njih, otvorio usta, ja bih sa zanimanjem, čekala da priča završi, i onda tražila drugu, i još jednu i još jednu i još jednu.
U nedogled.
Možda su me mogli prestrašiti, recimo pričom o Babi Jagi, ali bi ju morali ispričati do kraja, jer ako priča ne bi imala sretan kraj, oni cijelu noć ne bi spavali.
Možda je bez veze otvoriti ovakav blog, i možda nikoga neće zanimati, ali ja volim priče i htjela bih ih podijeliti sa svima .
Nekako sam si ja to zamislila da bude malo po svega, bajki i mitova koji su svima poznati, pa onda i onih koji nisu tako općepoznati.
Eto, nadam se da će vam biti zanimljivo, kako je bilo i meni.

12.04.2006. u 17:54 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mit, vjera, bajka, priča, stvarnost...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr