dom, kuća, okućnica

petak, 15.05.2009.

Sunce, ljeto, vrućina, zima, led i sladoled

Bilo je to jednog popodneva kad mi je rekla… onako nježno kako samo ona to zna…

Da dragi… ne zanima me tvoja priča, ne zanimaju me tvoja očajavanja
Ti si mrtav, mrtav kao Račan, Dino, Tito, rastopljenog agregatnog stanja
Odlazim i to je sve, šta se čudiš??? Kao da nisi vidio, kao da nisi znao???????????
Mislio si da će sve biti u redu, kao napravio si sve, sve si dao, pa si stao
E pa nije dovoljno, ja sam žena koja želi više, žena bez briga, žena bez granica!!
Nema boli ni suza, nisam plačipička koja cmolji zbog nekog poraza i ispircanih bradavica
Želim svijet novih pobjeda, svijet u kojem ja vladam, u svijetu punom zavisti i prezira
Gdje hodam preko leševa, kao carica Tame, brišući otiske tvojih beznačajnih dodira

Ponekad razmišljam, da ne bi vjerovao… razmišljam, razmišljam kako da pobjegnem
Ma bio si sladak, prava zanimacija, poslije umornog dana, samo se nasmijem
Nestao je i taj smijeh, samo ravnodušnost, definitivno nisam bila žena za tebe
A ni ti muškarac za mene, prejednostavno je za reći, a još jednostavnije otići iz sobe
Kako to obično biva, na početku bijaše riječ, na kraju samo praznina što ju izbacujem
Znam da grubo zvuči, preživjet ćeš, što te ne ubije ojača te, kažu neki, ponavljam se
Zapravo je nevažno, sve smo rekli, sve smo završili, nemoj pokušavati nemoj me zamarati
Srest ćemo se negdje, najvjerojatnije nigdje, nećemo se sjećati niti da smo postojali…


U totalnom bedu ja nazvao sam Edu: Edo dragi, od ovog odjeba ostao sam bez teksta. Daj molim te daj ubaci malo… keksa…

A Edo će…

Ma sve to zajebi i slušaj što će ti Edo reći:

Sjedila je uvijek
S desne strane šanka
Oko nje pijanci
Na svakome kožna jakna
Na svakome licu nada
Jebat će je valjda

Ona s cijelim klubom flerta
I glumi da je sretna
Pažljivo bira
Za kog će gaće da skida
Imao je šansu
Svaki vinkovački roker što svira

Ja sam ček'o šansu
Ček'o sam svoj red
Smišljao laži da pjevam
I da imam bend
Uletio s njom u WC
I to joj nasr'o sve
Da smo u Garaži i da konačno snimamo CD
I uskoro s TV-a
Već nas je zvao Pišta
Rekla je:
Odjebi mali, nećeš dobit ništa
MRŠ !!!

I ono nakon nekog vremena…

Naletim na Jasnu
A mislio sam neću je nikad vidjet
Zamisli, na Zrću ima kuću
I na mom koncertu bila
Uleti u Backstage
Kaže: Edo može l' piva
Poče se nabacivat, pričat
Ja kužim spiku
Znam da imaš ženu
Al' ja bih s tobom sliku
Ja sam Jasna i volim ovaj rep
Ajmo do mene Edo
Ja, ti i Frenki tenk
I to baš ovaj sleng
Došlo mi se rigat
Neću govorit šta je htjela
Jer će me cenzurirat

Nema rupe po ruci
Al ima poderan nos
Frenki popizdi odmah
Kaže: 'ajmo stara, voz
Mrš odavde
Ona me pogleda
Tužna, k'o da me znade
Rekoh, možda joj sad klikeri rade
Al' zato rade redari
I tjeraju je vani
Ja se zaletim za njom
I kažem joj STANI !!!
Jasna htio sam te jebat
K'o svi "jabukaši"
Al' sad si potrošena roba
K'o rokeri naši...

Ma Edo u pravu si, al jbg… vrijeme će sve reći… a u moje selo stigli su izbori, a s njima i neki novi stari moroni…

Peace




- 10:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • lamentacije, halucinacije, rekreacije..

Linkovi





  • frontpage hit counter