život DOMINUSA (iz SAD-a)...

ponedjeljak, 11.06.2007.

PREDZADNJI POST

Ljudi moji, dosao je i taj post, predzadnji post, nisam pisao vec 20 dana, da znam cini se kao jako puno vremena, ali bilo je ludo i stalno sam odgadjao posvetiti tih sat i pol vremena za pisanje posta!
pa evo sada, zadnja nedjelja tj. ponedjeljak u americi (vec mi je 2 ujutro) a ja pisem post. umoran, neispavan, pojma nemam kako ce ovo ispast. probat cu ja to malo skratit.


ne znam od kuda da pocnem, nisam si biljezio ovaj puta o cemu da pisem, tako da moram onako iz glave!
Ukratko ono sto je bilo vazno bio je zadnji dan skole! koji je protekao vise manje u slikavanju sa ljudima kojih vecinu vise nikada necu vidjet... uglavnom skola je zavrsila sve je super, imam sve A i jednu B... tako da ono odlicno!
nakon zavrsetka skole odmah taj vikend smo moj sused Paul i ja isli na kampiranje, zapravo kada malo bolje razmislim isli smo vikend pred zavrsetak skole! da tako je jer ja sam imao skolu samo do srijede a i ponedjeljak taj smo imali slobodno!
uglavnom isli smo sami zato sto su svi moji prijatelji morali ucit, za te prelagane predmete, a njegovi jednostavno nitko se nije odazvao! i tako smo se mi uputili sami... 3 dana i 2 noci pored san francisca, 3 sata udaljeno od di ja zivim, odmah na oceanu... bilo je hladno, ali smo se svjetski zabavili, covjek bi rakao da ce biti dosadno, ali nije uopce bilo...

Dakle onda je dosao taj zadnji dan skole, i to je proslo, inace skola mi je zavrsila 30.5.
mama i tata su mi bili zakazani za dolazak 2.6. tako da sam 4 dana proveo u ciscenju, usisavanju, farbanju, pranju itd.... ali dobro smo to ocistili... Dodje i taj 2.6, i nakon jednog rostilja smo Debbie, Bryan, Paul i ja krenuli na aerodrom, i cekam ja cekam, ono sav uzbudjen, kuis, nemate vi pojma kako je to!, i cekam i stojim i vidim mog tatu onako velikog i mamu kako masu! i ono drama grlimo se mi, super, odlican osjecaj, bas , neopisivo kada ono dignem ja glavu, onako corav bez naocala, i ucini mi se da vidim ilira onako u daljini , ma govorim ja sam prosviko i stvarno moram kod okuliste, i kada ono nakon par sekundi pogledam i vidim ja svog Brata, ja nisam mogo vjerovat, kakva pantigana umjesto da uci on doso kod mene, ali kako me iznenadio, bas sam bio sretan ma stvarno neopisivo, koliko mi je sve to falilo!

opet sam se raspisao moram skratit...

I uglavnom, mama i tata u hotelu, ilir kod mene, i ja i moj Braco mali smo se napricali ko da se nismo vidjeli ono 10 mjeseci rofl i obojici nam je to falilo i zabili smo se jednu vecer i pricali do 4 ujutro. Skoro svaki dan smo mi bili na nekim izletima, isli smo u San Francisco, pa u Sant Cruz (koji necu prepricavat jer sam jos nadrkan) pa vamo pa tamo i samo uzivali u tome sto provodimo vrijeme skupa.
jeli smo po restoranima sto je utjecalo na moj trbuscic koji nije bio navikao toliko jesti rofl pa sam i dobio 2 kilice, ali dobro, prezivjet cu, hehehehe

Imao sam ja i promociju, tj. svecanu podjelu diploma! to mi je bilo super i bacili smo kape onako i odlicno je bilo, ko u filmovima, samo su nas cak 2 puta provjeravali dal imamo robu ispod da netko ne bi se malo proveselio na pozornici! Ma super je bilo, i tih 7 dana sto su oni bili ovdje proslo je ko metak i bilo je predivno.

otrpatili smo ih na aerodrom u subotu ujutro u 4 i isao sam spavat oko 6 ujutro probudio se, opro kupaonu, otusirao se i obukao se za festu, naime slavili smo Bryanov rodjendan, ali fora je bila sto je i susjed udaljen cijelih 5 metara isto imao rodjendan i festu, tako da se to razbuktalo sve u svemu nekih 50 ljudi u obje kuce, otvorena vrata, 3 bacve pive ( otprilike 170litara pive ) i mozete si mislit, ono policija u 3 ujutro, nekih 20 mulaca doslo da ce se tuc, ma uobicajene stvari, ali je bilo pakleno, ufff, cenzura za blog slijedi roflrofl

I tako stavit cu vam dosta slika pa uzivajte u citanju i gledanju, novi post u subotu, prije nego sto poletim!

VIDIMO SE U NEDJELJU U 17 I 15 HRVATSKO MOJA


Dominik


Kampiranje, majko bozja kako je hladno bilo, ali imali smo dobru vatru!


Definitivno najbolja slika sa zadnjega dana skole! mi smo malo visoki jelda?


Moja Alyssa i ja (obratite pozornist na stolicu)


Looking good rofl, erica i ja


The crew


Tri macka!


familija ponovo na okupu!


Braca


na podjeli diploma, izgledao sam ko pingvin!


svi skupa, velika familija!


ovo je ilirov novi kofer hahahahhah


Tata je bio iz texasa! (tablice na autu)


familija u SF-u


Ja skacem preko zida ravno u more, imao sam samoubilacke namjere! (najbolja slika ikada slikana!-->ilir!)


Ilir sa Golden Gate mostom u pozadini


tata i majka a u pozadini alcatraz!


soba u trenutcima pakiranja! Dio stvari mi je ilir ponio u svom novom koferu sa prethodne slike! lol


- 10:27 - ZABILJEŽITE NEŠTO (14) - DON'T TOUCH - #