život DOMINUSA (iz SAD-a)...

nedjelja, 20.05.2007.

JUBILARNI br. 9 I OSTALA DOGAĐANJA

Prijatelji moji,
znam da kasnim sa objavom mog predzadnjeg jubilarnog post, ali to je iz dva razloga, htio sam skupit jos malo materijala, jos malo slika, ali i nisam bio zadovoljan brojem komentara na prethodnom postu! Nadam se da shvacate da meni treba oko sat i pol da sve to napisem!!

Dakle proslo je 9 mjeseci od polaska za ameriku, ostalo je jos 27 dana, jako malo, ali kako je samo ovih 9 mjeseci brzo proslo, pa cini mi se kao da sam jucer bio u zagrebu i polijetao ili pisao neki jubilarni post sa naslovom br.3 ili br.4 nevjerovatno je brzo proslo, a sada ovih zadnjih 20 tak dana mi lete pred ocima, nevjerovatno kako me vrijeme sustiglo i niti svjestan nisam da mi mama i tata dolaze za 12 dana, da cu ih vidjeti po prvi puta nakon vise od 9 mjeseci, nisam svjestan da cu sljedeci jubilarni post napisati noc prije nego sto krenem za hrvatsku... takav je barem plan, da zadnji post napisem zadnju moju noc ovdje, ali vidjet cemo, pa ipak ce to biti zadnja noc!
Dakle 9/10 je proslo, i jos 1/10 je ostala, ma i manje od toga! za 27 dana cu ja jesti burek, prosetat se po slatini, voziti moj motorm vidjet sve prijatelje i nonote i none, vidjet nase plavo more najljepse na svijetu! jos malo je ostalo...

Ajde da vam sada malo pricam sta se dogadjalo u zadnjih 10 dana sto nisam pisao, ovako!

poslije pisanja onog posta sam igrao odbojku na pijesku, u taj cetvrtak od tog tjedna, nas 20-tak se skupilo i igrali smo 4 ekipe na dva terena, to mi je bilo super, jer nisam odbojku igrao pa valjda od proslog ljeta u icicima, onda petak sam po prvi puta isao igrao Football, ma onaj drek sto mi vidimo na televiziji nekada, "americki nogomet", i ono, grub sport, stvarno, ali je bilo fora, skroz, cuj, 20 ljudi, svi igraju za skolu, vise manje, osim mene i jos dva lika, i udri, kako stignes, a zivotinje od ljudi, ali sam jednog skasio, on trci a ja se zaletim na njega i samo ga za vrat uhvatim i na pod s njim! dobro je bilo, iznojio sam se i dosao doma i zaspao popodne, malo ubio oko ko beba!
Tu subotu sam isao na onaj sastanak sa exchange studentima (sjecate se iz proslog posta!), isao sam kuhat moju famoznu tunu!
I tako uglavnom pokupili Debbie, Bryan i ja curu iz Spanjolske i pravac gore, jedno 45 minuta voznje, i tako smo dosli opet u tu predivnu kucu na selu, istu onu kucu o kojoj sam vec pricao kada sam bio isao snowboardat, ogromna kuca, 3 ovce i jedna koza za kucne ljubimce, super! Dosao ostatak studenata, Venezuela i Njemacka, i onda smo isli na klopu u kineski restoran, gdje pazi fore ja nisam nista ovaj put prolio nego je Venecuela prolio casu vode na mene! popravljam se! Klopa je bila odlicna, zuti ljudi su zakon! hahaha
posudili film za pogledat kasnije i vratili se u kucu. I onda je pocelo, nesto nezaboravno, nesto sto ti ljudi nece tako skoro zaboravit, ja sam poceo kuhat roflsmijeh i tako odmjeravam ja te sastojke tocno kako mi je mama rekla, ma na mjericu na milimetar persina! I tandrkam ja s tim jedno pola sata do sat vremena i ljudi moji, ispala je tuna prva liga!!! ma legenadrno... fantasticno, i ja sam najvise truda ulozio u pripremanje jela, ovaj iz njemacke macak napravi palacinke, Spanjolka napravi sendice sa sunkom i pomidorom, Venezuela je napravio rizin puding heheheheh
Tako da tuna je bila uspjeh i nazvao sam ju DOM's "the shit" TUNA!!!
I drugi dan dosli ljudi jedno 10-tako ja bi rekao mozda malo vise, i svima se svidjela tuna, uglavnom fasovala je u isti dan...
I nista dosao doma u nedjelju navecer i opet zaspao ko beba! joj sto ja volim spavat! smijeh
I drek, skola, u utorak nisam isao, nesto sam bio pljuvao krv, i nos mi je krvario, pa sam sal pul dotora, i sve je u redu!
U srijedu sam opet igrao odbojku, a u cetvratka sam imao ispit iz voznje! mI naravno prosao je doktor, magistrirao sam tamo odmah, ispitivac mi je rekao da bi se trebao prijaviti u Formulu 1 ili Nascar, smijeh salim se ja malo,ali super sam odvozio nisam napravio niti jednu gresku na cesti, jedini negativni bodovi su mi bili kako signaliziras ako skreces a ne rade ti zmigavci, lijeva strana je lagano al kako ce desno? ili kako pokazes da stajes ako ti ne rade stop svijetla!!?? ma jadno, ali bas me briga, polozio sam, cekam vozacku doci ce postom i to je to, rekao bih da je 99% sigurno da doma necu polagat! a sada najbolji dio, cijene cijele te price, kompletnog vozackog, punih 27$, mozete li vi to vjerovat, 120 kuna, za cijeli vozacki, kako nas kradu s tim vozackim doma, lopovi! ko milan i inter kada uvijek kradu u prvenstvima!
i dosao petak, blazeni petak, ekipa i hookah bar, ajme lijepog li opustanja, samo ono zavalit se i prica i fini duhan sa okusom tresnje i lubenice s medom, miline ljudi moji, dosao doma oko 1 a drugo jutro tj. meni danas, se trebalo dignut u 6 ujutro zato jer nam je bila auto izlozba od moje skole, ja sam clan auto kluba nase skole, i onda svake godine, ljudi dodju na tu priredbu pokazat svoje aute i tako, zabavit se malo, imali smo dobar odaziv, 70 autiju, u raznim kategorijama, uvoz, stari americki, ma svasta! tamo sam bio od 7 ujutro do 4 popodne, cijeli dan na suncu, pomzi vamo tamo, pa sam onda je proglasavao pobjdnike svake kategorije i izgorio sam! crven sam mo mali rak u licu i po rukama i vrati, ko baustelac sam! Bilo je super, imali smo dobar odaziv, skupili smo dosta love za nas klub, sve u svemu odlicno je bilo!
I tako prijatelji moji, dosao sam ja doma i zaspao, probudio se i evo me pisem vama post! I taj je post upravo dosao svome kraju.

U ovih 27 dana ja planiram stavit jos dva post mozda tri ako bude dovoljno materijala, tako da ostanite sve dobri, lijepi i pametni, citajte, uzivajte i KOMENTIRAJTE

Dominik


evo kuhara ovdje, u bijesnoj sam pregaci, mrko potpuno vrebam mikser


Mladi kuhari, venezuela, spanjolska, njemacka, i ovog velikog znate HRVATSKA!!!


Konacni proizvod i ja, pogledajte ovu ljepotu, Slovo D, dekoracija persin, covjece "Goli Kuhar" mi nije ni do koljena


Kucni ljubimac, mala koza, bijesna je totalno


Kuca u kojoj smo bili, ovo je samo trecina, nisam mogao cijelu uhvatit jer je na brdu


Petak i hookah bar!


nase dvije hooke


Danas ujutro, pred mojom skolom, lagano na sred ceste papa ljuz poza, usmjeravanje autiju i ljudi da dodju pogledat ozlozbu


ovakvi su auti bili prisutni, zvijer


bijesni stari auti iz 30-tih


low rider


ekipa koja je radila na sou! puno nas je bilo



I JOS JEDNA STVAR, OBAVEZNO POGLEDAT OVAJ KLIP, NECETE POZALITI,
HRVATSKI BAND AID, 1991, VRIJEME RATA, PJESMA MOJA DOMOVINA, RIJECI CIJEPAJU, HRVATSKE ZVIJEZDE PRED 15 GODINA, POGLEDAT KOLKO SU SE PROMIJENILI LJUDI, ALI PIJESMA JE BOLI GLAVA...


- 06:47 - ZABILJEŽITE NEŠTO (33) - DON'T TOUCH - #