život DOMINUSA (iz SAD-a)...

četvrtak, 26.04.2007.

NAKON TJEDAN DANA...

evo prijatelji moji, kao sto sam i obecao, tjedan dana nakon prethodnog post evo i novoga!
Iznenadjeni ste, ha?
neka neka, pa ajde da vam malo prepricam sta se dogadjalo u proteklih tjedan dana, stvarno je tjedan bio veoma busy!
Ni ne znate kako si sada vrijeme leti ovdje, stalno sam u pokretu, u djiru, uvijek sam vani a kada je tako vrijeme leti!
sve je pocelo tako da u utorak 17.4. nisam imao skolu pa sam to iskoristio da odem polozit vozacki, i prosao sam najveci dio za dobit americku vozacku, pismeni dio, sada mi je ostao samo ispit iz voznje, ali ljudi moji, kako je to smijesno bilo, dodjem tamo dobijem test, 35 pitanja mogu imati 6 krivih, i dobro i rijesim ja to po brzinskom postupku, skoro pa bez knjigu otvorit i covjek mi na mjestu ocjeni i kaze imas 7 negativnih, htio sam si pucat u mali prst na nozi, i onda on mene pita kao hoces li opet pisat! ja ga gledam, nista mi jasno i naravno ocu ponovno, i tako iz drugog pokusaja sam polozio imao sam 1 negativni, dozvoljeno vam je 3 puta u danu polagat!!!! ma koja je to glupost, a pitanja ne da su lagana, nego bi ih retardirana meduza bez jednog oka rijesila u 5 minuta! ah... to je amerika... i tako da sam sav bio sretan, jer kako su stvari krenule izgleda da doma necu morat polagat!

dosla je i srijeda, ono ujutro skola, rutina, a poslije na NBA utakmicu, ali ne bilo koju, protiv LA LAKERSa, ajmo kakva je to tekma bila, Kingsi su izgubili, ali stvarno je bila utakmica predobra, ne samo zbog igre! sve je zapocelo tako da sam se ja uspio ubacit da ulovim turu po dvorani, dio koji se ne vidi na TV-u vidjeli smo kuhinju, aute od igraca, svlacionice, Igrace i najvaznije navijacice, samo da vam kazem da sam se skoro srusio, onako usput... i sve 5 sav sretan sam bio, sjednem na tribinu i ovi pocnu dijelit neke nagrade, posto je bila to zadnja utakmica sezone poklonili su jedno 50 laptopa, DVD playera, fotoaparata, ma svega i sve po 50... cak su i auto poklonili! i ja sam nesto dobio, ovako vam to izgleda, hostese trce po dvorani i dijele nagrade i ja sam tako dobio 100$... bas mi je lijepo doslo, savrsena vecer je to bila! dosli smo doma dosta kasno, malo bacili pikado (treniram ja sada, unistit cu vas kada se vratim SVE) i isli spavat...

U cetvrtak opet nisam imao skolu! lijepo sam se naspavao i kada sam se probudio otisli smo na klopu i obecao sam da cu radit oko kuce malo posto nemam skolu, poceli smo radit negdje oko 1 i zavrsili u 6 popodne, a pocistio sam kuhinju, usisao, pokosio travu i slicno, i onda sam jedno sat vremena se mucio sa nekim panjem, pokusavao sam ga izvadit iz zemlje, veliko neko drvo je to bilo, odvalio sam pola zida, iscupao cijev za vodu itd... panj i dalje na svojem mjestu, ahhhh, cekam da mi zuljevi prodju pa je najebo...

u petak sam ja odlucio da ne idem u skolu, tako da sam sa mojim susjedom paulom, bio po gradu, lagano na dorucak, pa smo onda isli, a kako da to opisem, ajmo rec jedna velika "garage sale" ogroman buvljak, ljudi prodaju svakakve gluposti, od televizija starih jedno 15 godina, do jet skiia starih, ma sve staro i polovno sto vam padne na pamet, fora je bilo, ubili smo vrijeme malo i tako, ali ljudi moji, kakve gluposti ti ljudi prodaju, ma vidjet cete sliku.... poslije toga smo isli u mall itiga za engleski nenadarene ljude, trgovacki centar, pa sam si ja fino kupio tenisice za kosarku! e tako... poslije toga vec je bilo vrijeme za rucak, pa smo malo zamezili i otisli u kino, tako mi je proslo i to prije podne, navecer su nam dosli neki ljudi u kucu pekli smo pizzu, pricali i tako proslo je i to...

U subotu bila je maturalna... probudio sam se naravno u zadnji cas, oko 2 i pol popodne i odmah se poceo spremat, trbalo mi je neko vrijeme dok sam se ja otusirao, obukao, obrijao i sve te gluposti... A bogami dok sam se ja obukao u smoking mi je isto trebalo puuuno vremena, u 4 i pol, dosla je moja pratnja po mene, pa smo imali fotosešon i uputili se tamo gdje cemo docekat nas party bus (pojam objasnjen u prethodnom postu) krenuli sa nasom limuzinom na veceru u jedan talijanski restoran pa na maturalnu, bilo je super, nisam se u zivotu toliko naplesao, bas je bilo fora, i poslije toga smo jos malo isli u kucu od jedne cure i doma sam dosao oko 4 i pol ujutro, sve u svemu super je bilo.
u nedjelju nisam nista posebno radio, muvao se po kuci i isao u teretanu.

Dosao je i ponedjeljak, skola, a poslije skole sam isao u kino sa nekim prijateljima, pa smo isli na klopu i onda smo isli u kucu od jene od cura, tamo smo se malo brckali u jacuziju i kupali u bazenu, zapili se, i zabavili se! jucer tj. u utorak opet nisam imao skolu! hehehe
lagano teretanica i chill doma, oporavljanje od ponedjeljka, i tako je prosao moj tjedan, nadasve je bio lijep i zanimljiv, a sada u petak idem u washington state kod Petre.
eto toliko od mene, samo vi meni lijepo komentirajte i pisem jos jedan post za tjedan dana!
volim vas sve, i vidimo se jaaaako brzo!
Dominik

P.S. JOS JEDNOM I PREKO OVOG CUDA ZELIM SRETAN RODJENDAN MOJOJ MAMI!

evo sada i slika!

evo paul i ja na automehanici, prije nego sto smo demolirali ovaj bolid... btw. 2009 on dolazi u hrvatsku (ima rodbinu u engleskoj pa ce skocit do nas malo)


buvljak, samo obratite pozornost na detalje, pogledajte jet ski, ma strasno hahahah


macak prije maturalne


michelle i ja prije maturalne


malo iz blizega =)


PARTY BUS!!!!


drustvo prije pokreta, nas 22


u limuzini sefovski, potpuno sefovski


tancamo a ti mi nogi mastis....


poslije plesa u limuzini, ljudi su mogli stajat uspravno (svi osim mene naravno!!)




- 01:38 - ZABILJEŽITE NEŠTO (39) - DON'T TOUCH - #