život DOMINUSA (iz SAD-a)...

utorak, 17.04.2007.

JUBILARNI br.8 & JOS PONESTO

Dobro vecer prijatelji moji,
evo danas je 16.4. proslo je tocno 8 mjeseci od mog odlaska, sa zagrebackog aerodroma, sjecam se toga dana kao da je bio jucer, malo cu vam ga opisati, cini mi se da do sada nisam.
Bilo je jutro, cujem mamin glas, "probudi se sine, moramo ici..." a nisam se htio probudit, zelio sam jos spavat, nisam zelio otici, dan nakon sto sam vidio moje najbolje prijatelje poslijednji put u narednih 10 mjeseci, tu sam vecer plakao, samo me jedna osoba vidjela da placem, nisam se to jutro zelio probuditi... Krenuli smo oko 6 ujutro mozda je bilo i 5 ujutro, tokom voznje u glavi mi je bila prosla vecer, moja obitelj i prijatelji, ali nisam ni znao koliko ce mi falit, ono u glavi mi je, ma kao brzo ce to...
na aerodromu, tresu mi se koljena, kupujem jutarnji list (nije bilo novoga ccc) jedem neki sendvič ali kao da ga i ne jedem ne osjetim ga, i onda cujem poziv za moj let, vrijeme je bilo... dignuo sam se od stola sa tatom i mamom i krenuo, krenuo sam kroz taj hodnik na aerodromu, brzo sam hodao, i nisam gledao natrag nisam htio pogledat mamu i tatu sa suzama u ocima, nisam zelio duge oprostaje...
Nisam ni pojma imao koliko to sve ce mi falit, i eto mene sada ovdje, puno se stvari doma promijenilo, mijenjali se ljudi, pa prosla je godina dana skoro normalno je da se stvari mijenjaju... ali meni je najbitnije sto su moji najbolji prijatelji uz naravno roditelje ostali uz mene, četvero ljudi, 4 prijatelja mi je davalo bezuvjetnu potporu, nisu trazili nista, bili su tu uz mene kada mi je bilo tesko i kada sam bio sretan, tih 4 znaju koji su, moj Brat, moj Bajko, moj zeleni Prijatelj i moja Sestra uz njihovu potporu i uz ljubav i potporu mojih roditelja i obitelji boravak ovdje bio je laksi... ovim putem kazem vam HVALA!
Naravno puno vas je uz mene bilo, svaki e-mail od vas prijatelji moji, svaki komentar na blogu i svaki razgovor na msnu ma kako kratak bio puno mi je znacio, hvala vam svima! ja znam da neki od vas mi se nisu javljali jer im je kompjuter strana rijec, ali dobro moglo se nac nacina...
Dakle proslo je 8/10 od mojeg puta jos 2 mjeseca su pred amnom, jako malo, tocno 60 dana, zato jer evo sada cu prvi puta javno objaviti kada se vracam, vracam se 17.6. i slijecem u zagreb u 17 i 10. Kako ce to biti dobar dan!

Ajmo sada dalje...

Proljetni praznici su gotovi, skola je pocela ali sve je po starom, ono preko tjedna je teretana i ono nista posebno, malo karte bacim sa susjedom (nikako da nauce igrat ki fa meno) mozda se ode u kino i te stvari... ali ovdje se zivi za vikende, subota je ovdje sveti dan...
proslu subotu smo bili kod jednog frenda doma, a ono nista muzikica, pivica i tako lagano odmaranje i opustanje, ovu subotu je moja generacija imala maturalnu zabavu... ja nisam isao, objasnit cu malo kasnije zasto...
uglavnom, u subotu sam isao van u 1 ujutro =) i dosli mi na taj party koji je bio organiziran poslije maturalne, ali ono drama, bas je bilo dobro dosao doma u 11 ujutro drugi dan, a da... tako se tu to radi =) ali ono ekipa iz srednje skole, dakle kao sto sam u proslom postu napisao sa zreloscu retardiranog paličnjaka i jos k tome ne znaju pit da im zivot ovisi o tome! kao da zednu devu pustis u jezero tekile, navale ko da su na normu... cccc... ali dobro smo se zabavili, smijesni su ti ameri...

Nisam isao na moju maturalnu iz jednostavnog razloga, sto sam odlucio ici na jednu drugu, idem u saveznu drzavu washington koja se nalazi dvije drzave iznad californie i biti cu partner Petri curi iz Rijeke koju sam upoznao u New Yorku isto je na ovom programu kao i ja, cak smo i preko iste agencije dosli, tamo idem 27.4. a subotu prije toga tj. slijedecu subotu sam parter jednoj curi iz skole na maturalnoj od treceg srednje, naime u americi je to malo drugacije i 3 i 4 srednje imaju maturalnu zabavu, i nije to kao kod nas, nema onog tradicionalnog najavljivanja ljudi ali vise o tome u iducem postu... I tako tome se veselim sljedecu subotu unajmili smo neku ogronu limuzinu tj. to se zove "party bus" zato jer stane 22 ljudi u taj bus ( u prosjecnu limuzinu stane oko 10 nagurano)
tako da bit ce ludo! I odmah drugi tjedan letim za washington state... vracam se doma 29.4. i od onda je jos samo mjesec dana i dolaze mi mama i tata ovdje... joj kako je jos malo ostalo ljudi moji!!!
I da vidimo sta se jos dogadjalo ovaj tjedan, a da, bio sam na NBA utakmici igrali su Kingsi protiv Warriorsa, tu smo grdno izgubili, ali utakmica je bila jako atraktivna, sta je je...
Ovaj tjedan nemam skolu utorak i cetvrtak zbog nekih ispita za nize razrede, tako da super!

evo sada da napravim vam jedan presjek datuma...(a i meni ce dobro doc da imam to na jednom mjestu!!! ipak je ovo moj dnevnik!)
21.4 maturalna br1.
27-29.4 u washingtonu sam
12- 13.5. idem na sastanak sa exchange studentima
19.5. idem na kampiranje
30.5 zadnji dan skole
2.6. mama i tata su tu
4.6. podjela diploma
9.-11.6 idem u disneyland
16.6. letim doma weeeeeeeeeeeeeeeee

hmmmh mislim da je to to za ovaj post, neka mi nitko ne zamjeri na uvodnom djelu ali ipak je ovo moj dnevnik i tu ja pisem svoje osjecaje!
eto sljedeci post ocekujte za tjedan dana poslije maturalne, ali necu ga pisat ako ne komentiraju ljudi koji ga procitaju!!
Puno pozdrava svima
Dominik

da,da evo i slika, nema puno, bit ce drugi put!


evo allysa i ja na festi u subotu


johnny legenda ubijen


curke sa maturalne


evo cure koja je sigurno 1,90m u cipelama!! madison i ja


na politici... dana i ja...




evo jos nesto, jedan spot koji sam nasao, nasa, prava bećarska!!
BIJELO DUGME- LIPE CVATU



I najbolja, ali ono najbolja ufff
PRLJAVO KAZALIŠTE- UZALUD VAM TRUD SVIRACI

- 05:07 - ZABILJEŽITE NEŠTO (31) - DON'T TOUCH - #