život DOMINUSA (iz SAD-a)...

četvrtak, 15.03.2007.

PRIJATELJI MOJI & JUBILARNI br. 7

Pozdrav prijatelji moji! evo imao sam ideju kako da zapocnem ovaj post ali mi je Hrvoje dao link od svih slika sa vase maturalne i to me potpuno pomijesalo. Joj kako ste mi svi lijepi bili, bas svi, cure su blistale, cure sve ste bile prekrasne ali do jedne! Decki ma isto elegantni do kraja, jako lijepo, joj kako bi volio da sam bio s vama, jooooooj, samo tu vecer, ah, eto takav je put koji sam odabrao, i to je dio mog odricanja i tako je, ali kako bi volio da sam bio tamo, onako nasmijesen sa svima vama, plesao prvi ples sa mamom, i nazdravio s vama i rekao da prijatelji moji mi smo gotovi, ovo je nasa zadnja godina, sada krecemo dalje, ali eto nisam bio, takav je zivot... Samo evo svi iz razreda obecajte mi, obecajte mi preko ovog bloga da cemo svi skupa ici bar na kavu jos jednom, onako svi! I zadnji put svi zajedno prepricat nase dogodovstine kroz ove 4 godine, jel moze? znam da ne citaju svi ali vi iz razreda koji citate prenesite ostalima moju zelju...

I tako proslo je vec 7 mjeseci od kada sam ja na mom putu, sretna sedmica kako kazu, 7/10 je gotovo, jel vidite vi ovaj broj? kako je pred malo vremena bio tamo broj 2 ili 4 ispred one desetine...
jos su tri mjeseca predamnom i doma sam, da jos sam tri, mogu vam rec da vec osjecam neke stvari, tesko je to za opisat, ali eto vec vidim nase more, vec imam osjecaj kao da ga mogu dotaknuti, ne mozete vi to shvatiti, i nitko od vas koji ste doma, ne moze shvatiti kako se ja osjecam sada kada se kraj blizi, a pogotovo kako cu se osjecati tog dana kada sletim! ajme taj osjecaj ce biti nesto posebno, nesto sto se dozivi jednom u zivotu. Jos malo pa sam doma, jos samo malo.

Evo vratio sam se ja sam moga puta sa istocne obale gdje mogu vam reci da je bilo stvarno nesto posebno.
Znam obecao sam masu slika, koju cete i dobiti, ali postoji samo jedan sitan detalj, u New yorku na moj zadnji dan, na zadnji jebeni dan, bio sam opljackan! Tako da na taj zadnji dan su mi ukrali fotoaparat sa svim slikama na njemu, zadnji dan! Jos su mi ukrali i moje naocale za vid! Sada sam potpuno ćorav, ali sta cete, prezivjet cu...
Uglavno prvi dan sam sletio u Washington D.C. i bio sam prvi tamo,ostali nisu jos trebali doci par sati, tako da sam ja malo odspavao jer sam bio premoren od puta, btw. ja jako tesko spavam u avionu s obzirom na moju visinu, dakle kada sam se probudio zaputio sam se u jedan bar pogledao drugo poluvrijeme kosarkaske utakmice i onda sam se isao upoznat sa ostatkom studenata.
Prvo sto sam vidio je da je tamo bilo masu azijata za razliku od moga puta na havaji gdje smo imali samo dvije cure, tu smo ih imali pa jedno 15. Drugo ali jako ugodno izanedjenje je bilo da je tamo bila cura iz Hrvatske! ajme kako sam sretan bio, to nije bilo normalno, po prvi puta sam pricao hrvatski uzivo s nekim, nako skoro 7 mjeseci, kakav osjecaj! Cura se zove Petra i pazite sada ovo, iz Rijeke je, sa Trsata! odlicna je cura, bas smo se skompali, genijalna je, ona je na razmijeni dvije drzave iznad mene ilitiga Washington State. Mozda ju i posjetim za vrijeme mog boravka ovdje! Prvi dan smo obilazili Washington i ta nam je tura trajala oko 11 sati, vidjeli smo masu toga, bijeli kucu ispred koje sam se ja derao "george, George, mogu li na WC" =) a dobro je da me nisu upucali oni snajperisti sa krova... Vidjeli smo jos i spomenik Abrahamu Lincolnu (to vam je onaj iz filmova kada onaj veliki barba sjedi u onoj velikoj mramornoj fotelji) vidjeli smo jos memorijal vijetnaskog rata, spomenik Iwo Jimi, centar J.F.Kennedya (gdje je izmedju ostalih visila i hrvatska zastava kod koje sam ja proveo jedno 10 minuta samo gledajuci u nju), prosli smo kroz ulicom ambasada gdje i nasa Hrvatska ima svoju, ah, ponos me odmah bio ispunio cim sam vidio nasu trobojnicu kako se vijori. I tako masu jos tih spomenika i znamenitsti smo vidjeli i onda premoreni isli na veceru.
Drugi dan vidjeli smo Central Station, njihov glavni zeljeznicki kolodvor, koji je ogroman, i onda smo krenuli prema muzejima zvanim Smithsonian, svjetski je poznat taj kompleks nacionalnih muzeja, ima pa valjda jedno 10-15 zgrada muzeja svaka razlicitog sadrzaja. Ja sam posjetio muzej Holokausta koji je sigurno jedan od najvecih ili najbogatijih u svijetu takve vrste (obicna tura traje 4 sata), onda sam posjetio muzej svemira gdje smo vidjeli prvi avion brace Wright, njihove ali i ruske svemirske letjelice (sputnik i slicno) mjesecev kamen itd.
Onda sam posjetio muzej popularne umjetnosti gdje smo vidjeli, rukavice Marilyn Monroe, boksacke rukavice Muhameda Alia, R2D2 mali robot iz Star Warsa, ali i jednu posebnu bocu vina, bio je to Merlot od vinara koji se zove Grgich (Grgić) koji je jako poznat vinar, a emigrirao je iz Hrvatske u Californiu puno prije godinu, sada mu sin vodi vinariju, mozda cak i unuk, boca je bila jako stara, opet mi je bio taj hrvatski ponos proradio cim sam to ugledao, slikao sam bocu ali eto neko drugi sada gleda moje slike, mamu mu bezobraznu. Jos smo posjetili i muzej ledenog doba i dinosaura.Treci dan smo se uputili u Philladelphiu, koja je jako fora grad, meni najzanimlkjiviji dio, kao i svakom malo mladjem, bile su one poznate Rockyeve stepenice, znate one kada on u filmu trenira pa trci po stepenicama dodje na vrh i onda onako skace a kamera iza njega gleda dole na cijeli grad, stvrano je lijep pogled sa tih stepenica, i ja sam otrcao ih, fora je bilo ko pravi Rocky Balboa! U Phillyu smo jos vidjeli Liberty Bell sto je neko zvono koje je zvonilo kada se amerika proglasila nezavisnom, a tako jedno vrijedno zvono u svakom slucaju. i mogu vam rec da mi do philladelphie dugo nije bilo toliko hladno, boze sacuvaj, temperatura -6 a vjetar dere ko da je na normu! Mi smo onda nasli neki muzej Benjamina Franklina u kojem smo se sakrlili ali isto je bio lijepi muzej, a i ispostavilo se da je to ujedno i prva posta u americi bila.
Dan 4. Probudim se u New Yorku. pogledam kroz prozor vidim snijeg pada! pffff!!! ko da mi nije bilo dosta hladno u philladelphii. cijeli smo proveli u New Yorku! Ah koji je to grad, ma covjece (dobro matulji jesi veca metropola od njega ali to je to) da ti pamet stane. Prosetali smo se Central Parkom, vidjeli smo Ground Zero kako to oni zovu a to je mjesto gdje su nekada stajali twinsi, onda sam vidio Wall Street burzu, pa smo se vozili trajektom i vidjeli Kip Slobode, manhattan i brooklyn bridge ( most ). Navecer su nas odveli tamo gdje je spica tamo sto si dosao vidjet, Times square i ulica broadway, ljudi moji to je ko na filmovima, one ogromne neonske reklame, zuti taxiji posvuda, ljudi ko mrava, svi gledaju svoja posla, auti trube non-stop, lud je to grad navecer. Drugi dan u Newyorku smo imali jedan lezerni raspored. Imali smo razgledavanje Empire State Buildinga nekada najvise zgrade na svijet ( jako je to visoko ) auti izgledaju ko mrljice male, samo vidis zute piknjice dole, samo taxije razabires. Onda smo imalo malo slobodnog vremena i tu su me opljackali, onda smo opet isli na times square i lunjali smo tamo, bio sam u Disneyevoj trgovini, u Tiffany & co. ( je su oni jako skupi dijamanti i nakit), gdje sam za foru pitao cijenu najjednostavnije ogrlice, ali nista posebno stvarno vam kazem, kada je treba izlanula 14,700$ ja sam se skoro srusio, dobro idemo dalje, slikao sam se ispred upravne zgrade Playboya onda sam isao u NBA ducan koji ima 3 kata i dresove sa potpisima koji kostaju i preko 2000$, zatim sam posjetio M&M world, ducan koji je genijalan, ma sve unutra ima motive na najbolji slatkis na svijetu M&M bonboncice.
Za kraj zadnjeg dana smo isto isli pogledat nesto bez cega se ne ide iz New Yorka, isli smo pogledat Broadweysku predstavu, gledali smo Fantona iz opere (Fantom of the Opera) koje je djelo koje najduze zivi na brodvejskim daskama, predstava je bila fantasticna, nisam ja neki kazalisni tip ali stvarno je bilo super, efekti ono vatra, ma ludilo... I tako dosao je kraj jos jedne moje pustolovine, bilo je jako lijepo, ovaj put je bio potpuna suprotnost od havaja gdje smo ono chillali i to je to obilazili smo i opet je sve to bila zabava, a ovo je bilo poucno.

I tako prijatelji moji, ovo je sigurno bio jedan od najduzih postova, ali ako ste ga procitali mislim da vam nece biti zao,
a ja ovu subotu idem nekamo i necu vam sada otkriti di idem, to cete morati otkriti u sljedecem postu, ako budete dobri i komentirate i citate, eto toliko od mene, puno pozdrava svima i do citanja!

Evo slike koje sam uspio sakupit od raznih ljudi, ali najvise mi je Petra pomogla, hvala Petri!

evo bijele kuce, George vreba negdje


ovo mi je lijepa slika, spomenika na Iwo Jimu


uvijek uz mene


čika Lincoln u svojoj fotelji


US Capitol zgrada, mozete u desnom kraju vidjet mene kako hodam hehehe, a sta cu kad nisu moje slike, e da i sada sam se sjetio kako mi se tada pišalo!!!! to je bilo strasno =)


Petra i ja- Croatian Power u washingtonu, iza nas dinosauri!


evo Philladelphie i tog famoznog zvona slobode


Petra i ja jedemo jednu vrstu sendviča sto je specificna za Philladelphiu


ROCKY!!!!!!!!


New York, New York i naravno morao sam i njega obiljezit sa tradicionalnim Papa Ljuz Surfing stavom


U new yorku, obicne stepenice vi biste rekli! ali ne!!!! to su stepenice iz filma KUM (The Godfather)


Ja ispred kuce od Johna Lennona gdje je bio izvrsen atentat na njega, ovaj pecat je ispred kuce


Napravi svoj mix od M&M bombona, pogledajte koliko bombona!!!uuuu kako dobro, i jos tri puta toliko ih ima u svim bojama


kakv car!! obratite pozornost na bokserice koje sam kupio =)


Kip Slobode


evo kako to izgleda na times squareu


ekipa je tu


to je to

nadam se da ste uzivalu u najvecem postu do sada!
Dominik




- 03:34 - ZABILJEŽITE NEŠTO (22) - DON'T TOUCH - #