život DOMINUSA (iz SAD-a)...

četvrtak, 15.02.2007.

HAWAII + JUBILARNI br.6 I JOS PONESTO

Pozdrav radni narode!
Eto dosao ja nazad, ali idemo po redu.
Veljaca je pakleno pocela, nisam znao di mi je glava a di rep, ne znam vise datume, ali ono, krenulo je da je u cetvrtak mislim da je to bio 1.2. jedna cura imala 18 rodjendan, pa smo otisli na tu festu u rollerskate park, uredjen ono ala 80-te disko rasvjeta i to, rošule i sve to, bilo je dobro, dan poslije isao sam na izlet sa mojom automehanicarskom radionicom, nas 40, isli smo u skolu sigurne voznje, nisam ja imao pojma sta ce to biti, ali sta me briga ne idem u skolu! dosli mi tamo a ono, mi cemo zapravo stvarno ucit kako sigurno vozit, prvo smo vozili ford mustang, drama potpuna, mustang je imao kao pomocne kotacice na zadnjoj osovini tako da je tezina auta bila prabacena na te ajmo reci balinjere, znaci, svako skretanje zadnji kraj auta bi poceo plesat i zanosti, to je ubiti bila simulacija voznje na ledu, kako je to bilo dobro! oko cunjeva, pa pocne nosit motaj kontru, ma ludino, onda smo imali jos dvije vjezbe, pun gas pa oko cunjeva, skripe gume zanosi zadnji kraj, ludnica (to sam vozio mazdu 6, bez kotacica), nisam nikome rekao da ja nemam vozacku i bas sam jako dobro odvozio to sve. I onda je napokon dosla i ta nedjelja, ta dugoocekivana nedjelja, povijesna nedjelja, dosao je mec Mirka "cro cop" filipovica! Prvo sam isao na jedan party, jer su jedni prijatelji slavili zaruke,tamo je bilo predobro, ali nista me ne bi moglo odvojiti da pogledan meč, dosli u neku ogromnu kucerinu, nas 7 (ne ljudi iz sredjne skole, malo starija ekipa), ja u majci CROATIA, i idemo, prva borba, bori se tip iz mjesta u kojem ja sada zivim, Elk Grove,CA i onda je dosao mirko, ajme meni, kako sam ja ponosan bio, evo, sada me trnci prolaze, kako je to bilo dobro, ostali smo tamo do nekih 11 navecer, isli jest, i onda doma igrat karte, nedjelja mi je protekla u pakiranju za havaje. I eto krenuo ja na moj avion u 5 i pol ujutro od kuce, sletio na havaje oko 2 popodne, izadjem sa aerodroma lupi me sparina i vrucina, ono skidaj dugu majcu i odmah shvacam kako ce bit dobro, cim sam vidio one palme i more... Dakle taj dan kada smo sletili nas par smo isli u setnju jer nije nas puno bilo u hotelu i tako obisli par trgovina u Honolulu, nista posebno, ono chill i upoznavanje. Drugi dan dizanje rano ujutro i pokret na plantazu ananasa poznatih proizvodjaca soka DOLE mislim da ih ima u italiji u hrvatskoj je JUICY prdominantan =) i onda rucak i kupanje na jednoj plazi na drugoj strani otoka, taj dan nam je padala kisa ali svi ostali dani su bili milina, vecera u Hard Rock caffeu u Honolulu, i onda malo slobodnog vremena, kojeg smo jedan njemac, francuz i ja proveli za setnju po obali i upoznavanju grada, poslije smo ono bili po sobama i to do nekih 3 ujutro. 8.2. dizanje u 5 i 35 ujutro pravac planine Diamond Peek, mislim da je to najvisa tocka otoka oahu, na kojem sam ja bio, i tako penjemo se mi gore, pocinje bit vruce za umrijet oko 8-9 ujutro, i onda na pola puta do gore mi jedna brazilka kaze da ona ima astmu, isuse pameti, a ja gentelman, sta cu, nju u ruke i nosi uzbrdo, sva sreca bila je jako lagana, umro sam... pogled sa vidikovca predivan, nesto nevjerovatno, panorama cijelog honolulu grada, poslije toga na plazu, ohladit se malo, i onda surfanje! da,da ljudi moji ja sam surfao i nije mi lose islo, mislim nije ni odlicno, ali boze moj! kada sam se prvi put digao na dasku zauzeo sam stav zvan "papa ljuz surfing" i to se zaderao, ma vidjet cete sliku, drama ziva, nakon svog tog planinarenja i surfanja i sa samo 4 sata sna, bio sam mrtav, ali nema odmora, nisam dosao na havaje spavat! Lagana vecerica je pala, setnjica da se probavi hrana, vidjeli smo pingvine na havajima, da pingvine! ne nisam lud, stvarno su pingvini, neki vjerovatno genetski modificirani, ali sta ces, onda zajebancija u hotelu do ranih jutarnjih sati! treci dan smo isli pogledat Pearl Harbour, tamo smo vidjeli rusevina broda USS Arizona, koji je potopljen i sa sobom je povukao sve clanove posade, koji su jos uvijek u rusevinama, veoma poucan izlet, kada smo dosli nazad uslijedio je sat odmora i onda voznja katamaranom (ne onakvim kao sto vozi relacija rijeka-pag roflrofl nego otvorenim, na jedra), lijepo smo bili na moru muzika, party, ma zakon, poslije toga plaza, kupanje, banjanje, pokusao sam ih naucit picigin, ali nije bas islo...navecer smo imali vatromet, pogledali jako lijepi zalazak sunca i onda slobodno, posto je jedna cura iz norveske imala rodjendan isli smo nas negdje 15 na klopu i tako bili s njom, a ja sam se sjetio da je rekla kako joj je zao sto nema tortu za rodjendan pa sam ja otrcao do ducana kupio ogromni muffin i svijecice, okupio negdje 30 ljudi zapalili svijecice i iznedio ju sa tortom a 30 ljudi joj je pjevalo sretan rodjendan, bila je jako sretna, eto vidite sada kako sa ja dobar! bas joj je drago bilo... onda je bila neka pucka festa tu istu vecer, pa smo isli na to, i pjevali i plesali na hvajsku muziku, bas je bilo fora, setnjica po plazi prema hotelu i onda opet po sobama do jutra... 10.2. nas cetvrti dan tamo imali smo jutro slobodno, pa sam spavao do kasno i onda isao na plazu kupali se do 4 a onda smo isli na pravu havajsku veceru, gdje su sluzili havajsku hranu, havajska muzika, ples, i tako sve autohtono, dobili one vijence sa cvijecem, bilo je super, i onda meni izabrali tamo na pozornicu da idem plesat hula-hula sa jos par ljudi jako zanimljivo heheh, dosli u hotel oko 9 i otisli u striptiz klub nas 7 decki i 4 cure rofl detalji nedostupni na blogu, poslije dosli u hotel i ponovili ono sto smo radili svake veceri po soboma i sve to, ali smo ovu vecer bili malo preglasni pa smo bili kaznjeni tako da drugu vecer ne mozemo van. dakle 11.2 dan peti isli smo ronit, ljudi moji sto je to lijepo bilo, sve one sarene ribe i kornjace ma nesto predivno, kupio sam i podvodni fotoaparat, tako da cete slike vidjet tek doma, ali kazem vam zakon je bilo, tu vecer smo na veceru isli dosta kasno i vratili se u hotel kasno s vecere i kazna zbog prosle veceri je bila da ne mozemo vam nas negdje 10-tak ali nema veze, nisam puno propustio, kupio ja sebi jednu veliku kubansku cigaru koja je bila na popustu u lokalnoj trgovini sjeo ispred hotela i uzivao na svoj nacin. Poslije smo opet partijali po sobama, =). 12.2. nas 6 dan imali smo u poptpunosti slobodno proveli smo na plazi uzivajuci i przeci se na suncu, btw. ljudi moji ja sam lijepo crn u drugom mjesecu heheh, nevecer je ta agencija organizirala nam party u planet hollywoodu, imali smo svog DJa klopu i tako, dosli u hotel oko 1 i ja sam bio budan do 7 i pol ujutro, a dignut se treba u 8 i pol, gadno mi je bilo. 13.2. dan sedmi i poslijednji, digao sam se otisao na kavu pojeo sendvič, i lagano se poceo oprastat od ljudi koji su bili u hotelu, jer smo svi odlazili u razlicitim vremenima, a ja sam odlazio medju prvima, pozdravio sam se sa onima s kojima sam se najvise druzio i to mi je bilo najbitnije! otisao na aerodrom i vratio se u moju svakodnevnicu, rutinu i hladnocu, ajme kako mi fale te palme, ti ljudi koji su europljani a ne ovo supljglavi ameri, ali dobro imam jos 16 dana skole i onda idem na jos jedan ovakav slican put! AHA! sta niste znali o tome ha? da, idem na istocnu obalu posjetit cu Washington D.C., Philadelphiu i New York, idem 3.3.
I eto to je od mene i havaja, znate da je bilo tu jos puno anegdota i dogodovstina koje se sada ne mogu sjetit i napisat.
I da sretno vam Valentinovo, LOL
I eto sutra je meni 6 mjeseci u americi da, da pola godine je proslo 6/10 su iza meni i jos 4 mjeseca ispred mene, vidimo se ubrzo!

Ovakav post zasluzuje puno komentara, ja znam da ovo puno ljudi cita, pa nek vam ne bude tesko napisat makar procitao/la sam i vase ime, a meni svaki komentar od nekoga doma puo znaci.
pozdrav
Dominik

evo slika

curke na Tessinom 18 rodjendanu


ovo sam ja vozio u skoli sigurne voznje, mustang V6, pomocni kotacici se ne vide, premala slika


tipicna scena u Honolulu mali busic i palme



Evo ulazak u Dole trgovinu i plantazu, ljudi sve je od ananasa unutra cak i kava!


pgledajte ovu ljepotu, bazen od hotela, palme i more


ekipa u hard rock caffeu


ja ispred neceg slicnog samo puno veceg kao sto je kod nas pančera


nakon planinarnja na Diamond Peeku, boca vode me spasila


na pola puta


i da da, papa luz surfing poza, drama potpuna


tu ja lijepo elegantno surfam( citaj pedaliram) i ova se zabije u mene, ccc


gotovo je gotovo =)


na katamaranu =)


panorama sa katamarana


na onoj havajskoj festi, drama je bila tu vecer


lagani chill na plazi


a pogledajte ovu ljepotu, u ovom zaljevu smo ronili


evo sta se radi kada si u kazni


zadnja vecer, bili smo vidno potreseni


planet hollywood ovako vam to izgleda


na ovoj plazi smo se svaki dan kupali


nakon ovolikog posta bolje da svi komentirate, pozdrav

- 03:06 - ZABILJEŽITE NEŠTO (24) - DON'T TOUCH - #