život DOMINUSA (iz SAD-a)...

srijeda, 06.12.2006.

POZDRAV SVIMA

Bok ljudi, evo javljam se sada nakon malo kraceg izbivanja da vas izvjestim o nekim dogadanjim koji su se dogodili u proteklih par dana, ono nist aposebno, ali eto da nesto malo naskrabam. Prosli petak krenuo je kao sto mi i svaki dan krene, budilica zvoni u 7.00 lupim ju po onoj tipci doze, budilica opet zvoni u 7.10, joj ne da mi se jos dignut, 7.16 krajnje je vrijeme za ustanak. dizem se, oblacim, perem zube, popijem casu soka od narandze ili neceg i u 7.40 krecem lagano pjeske u skolu, skola mi je naime udaljena samo 10 minuta pjeske tako da nema problema. ali taj petak mi se bas nije dalo. dosao ja u skolu, bio na prvom satu (malo igrao igrice na kompjuteru, nista posebno) i onda mi je palo na pamet da mi mogao reci da mi nije dobro i otic doma. i to sam i napravio, ali posto su skole u americi ustrojene kao zatvor, cuvari na ulazu od kampusa i nema izlaska dok ne zavrsi skola, elem morao sam ici kod skolske medicinske sestre da mi da potvrdu da mogu napustit kampus, dobro izmuljao ja nesto i do 9 ujutro sam vec bio doma, ma milina.
U subotu smo isli malo igrat biljar oko 2 popodne nas jedno 6. ono fora, malo biljar i to, ali vidim ja pikado, i pitam jednog tipa ako zna igrat i govori on kao da zna, i dobro namjestim ja cricet (sa punjenjem naravno =)) i kako sam ga nabusio. prva partija, lagano zagrijavanje, ipak nisam igrao 100 godina zatvorim ja sve u 15 krugu, moja pobjeda, druga partija kao sada ce on mene, a ja sve zatvorim u 10 krugu a frajer ni blizu, tako da je lagano dobio lekciju iz "pikado skole morcic" heheheh
Nedjelja nista nisam radio,ono otisao u teretanu, pogledali Paul i ja neki film na dvd i to je to.
u ponedjeljak smo Debbie, Brian i ja isli kupovatn ono sto bi domaći ljudi nazvali špežom iliti namirnice iliti hranu.
bilo fora potpuno, ono, eksterni hard disk 500GB za 1200 kuna (cca 200$), iPod nano za 800 kuna, sve puuuno jeftinije nego doma, a trgovina ogromna, kupio ja sebi 85 praznih CD-a i vrecu mojih omiljenih M&M bombona od kikirikija (znate one žute) vrecu od kilu i pol =) :-)
hehe bas sam bio sretan, za 40 kuna, sto stvarno nije puno za kilu i pol M&M-a
i tako dosli doma, otisli malo opet igrat biljar u nas standardni birc (ono prije smo prvi put bili) pa kod neke debbine prijateljice jer je bila u komi jer joj je decko zavrsio u zatvoru, i tako prosao dan!
jucer dakle bijase utorak i isao sam pogledat Borata po drugi put, a jednostavno sam morao! tako je dobar, i opet sam se smijao ko i prvi put!!
I eto danas je srijeda 06.12. i sveti je Nikola i ovo je prva godina da nisam stavio čizmicu na prozor ( ne ne onu iz čazme, deže i njemu slicni) dobro znalo se desit da sam stavljao i pancarice i dopoši i lavor i sve moguce za vise poklona ali to sada nije bitno.
Nema moje cipele na prozoru doma, nema poklona. nema veze, Božic je blizu pa cu malo osjetit blagdansku atmosferu.
eto to je to od mene, nemam bas slika od ovih proteklih par dana, makar bih mogao stavit neke ne vezane za temu ali necu, drugi put.

i da evo za mikića, sutra idem na NBA utakmicu Kingsi vs. Heat idemo malo Shaqa pogledat
pozdrav svima, i vi koji ovo procitate, pa brate ostavite komentar

- 02:49 - ZABILJEŽITE NEŠTO (21) - DON'T TOUCH - #