život DOMINUSA (iz SAD-a)...

petak, 01.12.2006.

EVO ME NAPOKON

da, evo me. sve znam nisam duuugo nista pametno pisao i znam bas sam za k**** nut
ali dobro evo me sada i bolje ikad nego nikad!
ovako kao sto znate prosao je taj dan zahvalnosti ili vam "turkey day" i ono bilo je dobro. klopa je bila, hmmmh, da nadjem rijeci, ajmo reci vrlo dobra, mislim sve je to za 5 ali jebes ti puricu koja ima kila ko neki omanji prasić, nitko ne moze to napravit ko moja nona! imali smo tu puricu, slatke krumpire ( krumpiri u obliku tikvice narandžaste boje) koji su taaako dobri, ma zakon, neki umak, i jos umak od brusnica. fino, fino je bilo. poslije vecere dosla ekipa pa smo zafeštali do nekih 3 ujutro, smjeh zivi.
bio sam u kinu cak dvaput dok sam bio na praznicima, jedan je film bio "Tenascious D" komedija sa Jack Blackom a drugi je naravno bio Borat! koji me absolutno odusevio ( "Listen GIPSY give me your tears, I am serious..." roflrofl)
I ono dosla skola, a bog isus se ne bi ustao u 7 ujutro za skolu poslije tih malenih ali lijepih praznika! a ono hladno za umrijet, stvarno je ovdje zhladilo naglo, jako naglo, usto se ja jedan dan i full izadjem ja ooptimista iz kuce ono samo u majci, kojom sam ja brzinom utrčao nazad u kucu, ne bi smrt stigla da me lovi. sve bijelo oko mene od mraza, strasno.
Ono u skoli sve po starom moglo bi se reci, dobili smo zadatak da moramo napisat neki esej od 7 stranica iz ekonomije, tome se bas ne veselim ali moram to pocet pisat, engleski i dalje briljiram pored ovih americkih pacijenata ( tip ide napisat rijec "perfect" na plocu u i napise pirfect, ma ludnica), imao sam jedno neugodno iskustvo jedan nigger i je pokusao ukrast majcu!! da, zamislite mi na tjelesnom i vidim ja nema meni majce, nakon sto sam ju trazio okolo spazim ju na jednom tipu koji je rekao da ju je obukao jer mu je bila ugodna!!! pacijenti sve to...
Moj kum Kučić mi je preko msn poslao pjesmu "Gustafi-Katarina" koju sam ja odmah proglasio najboljom pjesmom svih vremena u Hrvata =)
ali stvrano je pjesma vesela, moram ju stavit na blog kada skuzim kako!
I sta je jos bilo zanimljivo? E da! Ne znam dal sam prije napisao da sam polagao SAT test ovdje, koji je njima kao univerzalni prijemni za fax, a ja sam isao to pisat da ne moram na prijemni na ovom fax-u u Dubrovniku na koji zelim ici. Za Dubrovnik mi je trebalo 1050 bodova sve ukupno, ja sam postigao 1210 bodova od 1600 sto je jaaako dobar rezultat i na vecinu faxova u americi cak bi se mogao upisati, ali vracam se ja doma yesyes
Oho, da vidim dal sam sta izostavio? mislim da i nisam, za ovaj vikend cemo vidjet sta ce biti, kuju se neki planovi ali nista jos nije sigurno, hehe
I tako ljudi moji zavrsit cu ja,,, eeeee sjetio se sta jos trebam napisat, da ocekujem ispod ovog posta komentar od g. Pipota, oca od one dvojice, jedan onako kratki i neopsirni kao i uvijek!
evo ga sada sam sve napisao, pozdrav svima i do tipkanja!
Voli vas, Dominik

jasno nisam zaboravio evo slike:

evo je!!! the purica rofl


Debbie nesto čačka oko purice


Ja u opakoj navali gladi


Debbie, Andy i ja sa metlom, da se vidi s cim najvise rukujem od kada sam tu dosao!!!


Ja, Andy, Rene i Paul poslije nase vecere (btw na slici se vidi komad pizze koju sam isao peć jer sam bio gladan poslije vecer dead)


- 05:14 - ZABILJEŽITE NEŠTO (20) - DON'T TOUCH - #