život DOMINUSA (iz SAD-a)...

nedjelja, 29.10.2006.

HALLOWEEN

Pozdrav ljudi, evo javljam se ja nakon sto sam malo prikupio materijala za pisanje.
U petak smo imali kao nesto u skolskoj dvorani, ne znam kako da to opisem, navijacice, proglasenje 6 prinčeva i princeza i tako...
dosla subota i kao sto svi znate Halloween u Americi je blagdan koji se slavi malo drugacije nego kod nas, tu se svi maskiraju za Halloween i tada se ide po kucama.
Isto tako puno ljudi priredjuje partye na koje se dolazi u maskama.
I tako u subotu ujutro se dignem ja u 8 ujutro... (u 8 u subotu gledate vi zbunjeno???) da u 8 jer sam morao ici na trening tj. morao sam ici trcat 2 km na skolsku atletsku stazu radi kosarke. i otrcim ja to, skoro sam dva puta umro, mislim pa ko normalan u subotu u 10 sati ide trcat 2 km?????
dodjem doma mrtav, i onda Paul dodje kod nas s nekoliko filmova. I pogledali mi 2 filma i onda je bilo vrijeme za PARTY!!!!
Posto nisam imao pojma sta da obucem a ni vremena samo sam ogrnuo plast od dracule i isao tako.
Ali bila je zajebancija da cu stavit plast, ofarbat lice u crno i ici kao BLACKULA ali mozda bi crnci to shvatili kao uvredu pa sam odustao od toga rofl
Prvi paty na koji sam isao nije bio nista posebno bas nista pretjerano zanimljivo, ali zato drugi party je bio zakon! velika kuca na selu nema susjeda, glasna muzika, velika vatra, klopa, cuga bas je bilo fora. i tako dosli doma oko 3 i u krpe...
evo slika!

Ovako je bilo u petak
navijacice


i opet navijacice u dok izvode neki điđi-miđi


Nick, Christian i Erin


Ovako je bilo u subotu
Evo je jedan dio drustva na partyu


Jason i Megan


Debbie, Andrew, Megan i Jason



- 21:14 - ZABILJEŽITE NEŠTO (16) - DON'T TOUCH - #