život DOMINUSA (iz SAD-a)...

utorak, 03.10.2006.

VELIKI POST S PUNO SLIKA

Pozdrav svima! eto nisam nista pisao jer kao sto neki od vas znaju blog je bio na remontu tako da ga se moglo samo citati.
Uff, puno toga zelim reci, tj. napisati i zelim staviti puno slika.ovaj post ce obuhvatit dva dana petak i subotu. Pa ajde da pocnem.

PETAK
Dosao sam kuci poslije skole s nikakvim planom i sa zeljom samo za leci i odmoriti se malo, ali tokom vikenda ovdje nema odmora, eventualno nedjeljom.
Debbie i ekipa su se spremali na party jer je jedna cura slavila 27 rodjendan. Ali posto tu nije nista normalno nije niti ovaj party, morao si doci obucen u pidzamu (elem pidzama party), znam znam mogi od vas ce reagirati kakvi debili pa ne bi ja dosao u pidzami niti da me ubijes, ali 99 % ljudi je doslo i bilo je super, bio je to moj prvi party u americkom stilu ovdje.
I obukli se mi dosli tamo a tamo ono barem jedno 35 ljudi, govorim ja BOGAMI!! njima to normalno cak je i cura koja je slavila rekla da je zvala samo uzi krug ljudi. ali ljudi moji onaj tipicni americki party s laganim varijacijama, bacva s pivom ispred kuce ( ja naravno nisam pio ipak sam ja tu da ucim a ne da pijem ) ljudi plesu a kod nas kada je party svi sjede tu svi plesu! dobro dosta o petku evo slika:


Jason i ja, covjek s kojim se osim prvog susjeda Paula najvise druzim--->za neupucene Corona je u americi sok od jabuke


EKipa--> Paul, Rene, ja, iza mene Brian, James,Debbie, Mike i Jason


Becky i ja, sliku sam stavio iz razloga sto je znala barem otprilike gdje je Hrvatska




SUBOTA

Dosli s feste oko 1 doma a budjenje zakazano za 7 ujutro. Razlog? Islo se u veeeeliki zabavni park ( ako netko ne zna sta je zabavni park primjer je Gardaland). Ime mu je Paramount Great America, Paramount je ona producentska kuca ma znate sigurno kada prije filma se pokaze ona planina i dodju slova na nju Paramount...
Krenuli Paul, Jason, Rene i ja vozili oko 3 sata do dole, ljudi moji bilo je izvrsno! stvarno izvrsno! voznje su ludilo brze, zestoke i pune adrenalina! svaka voznja ima ime nekog filma (npr. Top Gun-->film s Tomom Cruisom i onim avionima, Rocky itd.) cak su me pustili i na slobodni pad, koji je valjda duplo veci od onog u Gardalandu.
proveli smo tamo cijeli dana tak u 10 smo se vratili doma.Jedna anegdota Rene je osvojila plisanog Scooby-Dooa velikog pa jedno metar i pol (1.5m), ziva ludnica i poklonila ga je meni, da znate kakav je to car cijeli dan samo sjedi na kauču u dnevnom boravku i boli ga briga, ali fora je bila dovest ga doma, Paul je vozio i on ima Hondu Civic, posto nas je bilo 4 u auto nismo mogli ga stavit na zadnji sic a u bunkeru ogroman sub woofer! brizan pas zagurao sam ga u bunker jedva je prezivio, doka smo uspijeli ga nagurat trebao nam je pola sata.
evo slika:

Ulaz u park


I evo nas: Ja, Paul, Rene i Jason


Rene i ja (ovo je psic kojeg sam ja njoj osvojio)


Paul i ja sa osvojenim Scoobyem (pogledajte kako je velik!!!!)


Ekipa sa sesirima koje smomosvojili :-)


evo nas prije Top Gun voznje najvece atrakcije parka


I tako vikend mi je bio super ali evo dosao je ponedjeljak i vracam se ja u svoju rutinu
(btw. ako na ovako velik i opsiran post ne vidim komentare od svih koji citaju biti ce barufa)
pozdrav svima

- 02:09 - ZABILJEŽITE NEŠTO (20) - DON'T TOUCH - #