život DOMINUSA (iz SAD-a)...

četvrtak, 21.09.2006.

SENIOR BARBEQUE (ILI PO NAŠKI ROŠTILJ ZA MATURANTE)

I tako dosala je i ta srijeda koju sam s nestrpljenjem ocekivao! Taj famozni rostilj o koje se prica od kada je skola pocela, stvarno ljudi su ono nahvalili to! Dignuo se je tako u 7 i 15 opro zube, popio casu Tang-a (zamjensko pice za cedevitu kada ju tu nemaju majku im!!!!!) i krenuo ja polako. i ljudi moji festa je bila prvoklasna, radnja se odvijala u lokalnom parku koji je ono ogroman sa velikim jezerom u sredini.
Prvo sam otisao s makedoncima prosetat se oko jezera i onda je pocelo! gadjanje vodenim balonima, natjecanje u jedenju pita (ono tipicno americko), skakanje u vreci pa skakanje na onim velikim gumenim loptama pa masu jos tako nekih natjecanja. sve su to bile velike ekipe od 20 ljudi i tako deset ili petnaest ekipa, pobjednik dobiva 50$. Za klopu smo imali rostilj, zacudo nisu pekli hamburgere nego teletinu koja je bas bila fina.
Onda je bilo natjecanje u plesu pa u pjevanju pa malo chillanje i kao slag na kraju rat sa kremom za brijanje. ovdje ima 400 maturanata a ovi su imali oko 600 boca pjeni za brijanje. vidjet cet po slikama da je veselo bilo! ja sam naravno odmah tri zgrabio i krenuo u akciju bio sam ko rambo u borbi!
evo slika!

prije pokreta na satu informatike


ja u zenskom drustvu (ah kada sam neodoljiv)


raquel i ja (cura zna par hrvatskih rijeci-najbolja frendica joj je bosanka)


ja s jezerom u pozadini


he he he, na jezeru


alisa i ja (poslije gadjanja s vodenim balonima)


moj covjek Rob i ja poslije rata s pjenom za brijanje


ljudi poslije rata

- 02:19 - ZABILJEŽITE NEŠTO (13) - DON'T TOUCH - #