Memoari plavuše

nedjelja, 30.12.2007.

I have nothing to wear! bau!

Doslovno, ako vi mislite da ja nisam bila u shoppingu i da nisam kupila onu slatku crnu haljinu u Kenzu, e pa jesam, ali...... nisam više sigurna što obući u ponedjeljak. So less time, so much to do!

Wou, ovo je zvučalo baš plitko i glupo, I like it!

Have a drunk first day of new year!

xxx, dominica

- 18:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 26.12.2007.

Nije blento glup!

Čuh to od ujaka koji se nakon postbožične a.k.a. stjepanjske večere izvalio na kauč i pripomogao u ovom postu o obiteljskim vrijednostima!

Wou! zar ja uopće zna što su vrijednosti, a kamo li obiteljske, pa to je cijela složena riječ, a što je riječ, a tek složena? Me kužite, malo previše pitanja je jednu plavušu koja btw kada se vrati u zg mora na manikuru i blajhanje.
Treba biti lijep na slikama za novu godinu, a pogotovo kada se slavi i ostaje u zagrebu, nije da je zagreb loš, ali Istambul zvuči bolje, a što ćeš kad moram raditi, a nisam još spomenula da moarm i učiti i da li u to uopće ulaze projekti na kojima radim,a još instrukcije ........ ali ja radim da bih trošila, pa smiješak na licu i ramena držim stalno, bez obzira bilo to zamorno ili ne.
Obiteljeske vrijednosti, a sigurno nisu sve ove kalorije koje sam utrpala iz slasne krem - pite moje bake, ili čokoladnih kolača moje ujne. Sad dolazi klišejzirani dio u kojem kažem da mi je baš bilo super grudati se vani sa klincima, pa raditi snješka, pa jest svu tu hrpu hrane sa još većim brdom ljudi za stolom i pričati s njima, jer ih tako rijetko viđam, bar dvaput godišnje, a tako ih volim i tako su mi dragi.....

I jeste povjerovali, jer stvarno klišejzirano?!

xxxx, ljubim vas nepristojno sa kolačima u ustima i baš su fini

- 21:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 19.12.2007.

I'm in winter wonderland!

Kraj godine, baš sam zaposlena, stalno nekakvi sastanci i domijenci!
Ajme što ih obožavam, zato baš i nisam stigla napisati pokoji post, jer stalno nekud moram ići.

A to je tako kada radite i radite, malo previše i poznajete previše ljudi.

Anyhow, mislim da više ne živimo u tradicionalnom društvu u kojem cura čeka da ju frajer pozove van i bla...bla..bla...
Ali ja očigledno imam baš originalne ulete, hoću reći imala sam ih do sada!
Moja novogodišnja odluka koja je nešto ranije stupila na snagu: "manje je više" ili "bog je u detaljima" , neću vas gnjaviti sa osobom koja je to rekla, onda bih opet ulazila u svoju struku.

Dakle, stala sam kod domijenaka. Uglavno, bila sam na jednom ugodnom druženju s istaknutim ...... ma ko ga šljivi, neću uljepšavati, sa mladim, zgodnim i bogatim menadžerima!
Mljac! to je sve kaj imam za reći!

Uglavnom, ulet!
No, zgodan i visok frajer me cijelo vrijeme škico, ja ga pogledam on se smiješka, pa opet malo gleda, a kad je skužio da mu znam kolege, onda se sav sretan uključio u razgovor.
E, onda tu dolazim ja i to kaj mi fakat nije bed uletiti frajeru, ono kaj sam ja provalila je, ono čemu su se smijali svi koji su to čuli!

Ja:"Te mogu ja nešto pitati?! Ja mislim da si ti zgodan, pa hoćeš samnom na kavu?"
Eto vidite da se novogodišnje odluke mogu početi koristiti prije nove godine : "manje je više"!

A on : " ................" - Samo ću reći: "I'm having a merry little Christmas!"

xxx, dominica


- 17:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.12.2007.

Shapeshiftersi - najbolji su kad si na nečem!

NIje da sam ove subote šmrkala, iako mi se nudilo, nije da sam gutala šarene bobončiće, iako mi se nudilo, nije da sam pila alkohol, baš previše, ali 3 ujutro već sam izgledala kao da sam na svemu navedenom gore!!!!!

Naravno da su UK-evci izvodili svoje najbolje hitove, a kad su im svi super, ova rečenica baš i nema smisla!

Došla sam u 7 sati ujutro, odmah sam kupila novine i peciva za doručak...... nije li to baš bilo praktično!

Naravno, još uvijek me boli i vrat i noga i ruka i to sve samo od plesa....ali stvarno sam se ubila!

Ali sam zato proslavila svoj rodjendan.....baš kako je trebalo, a next weekend slavim ga u velikom stilu! (ah ....rezervirani stol, butelje, cool ekipa.....provodi na fency mjestima u gradu)!

xxx, dominica

- 22:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #