Memoari plavuše

ponedjeljak, 28.08.2006.

Stuttgart-grad u kojem sam ostavila svoje srce i eure!

Sve je super počelo prvo,kratak let od kakvog sata,onda pola satno čekanje u redu za provjeru putovnica i ismijavanje manjem redu građana EU:
Pa onda kiša,vjetar i hladno,hladno.......Nekakvih 15 stupnjeva,a ja u kratkim hlačama i laganoj majčici.
Ali to me nije spriječilo da opustošim prodavaonice ovog prekrasnog grada koji broji nešto manje stanovnika nego Zagreb,ali zato ima U-Bahn,S-Bahn,Starbucks.......zgodne tipove(to posebno naglašavan)-pokrajna sa najviše milijunera u NJemačkoj,pa ti zbroji,zašto sam baš ovdje išla
Dobro je poznato da si oni vole popit,ali ne baš toliko da u skoro pa samom centru grada raste vinova loza i protežu se dugi vinogadi ko da si na jugu Italije.A ulice,nema šta nema-možeš praktički čuti bilo koji jezik osim njemačkog.
Kratka crtica za ljubitelje noćnog života:oni koji su mlađiod 18 godina mogu kupovati alkohol i cigarete,a da ne krše zakon......ko da bi vas to spriječilo,ali klubovi koji su nešto bolji,ne ispričavam se puno bolji u pravilu posluju samo za one koji mogu glasati.Varijacije su beskonačne,možete naći bilo kakvu vrstu glazbe u jako dobrim interijerima ali se zato treba i malo više istrošiti.Za okorjele partyanere noćni život ovdje nikada ne prestaje,neki klubovi se nikada ne zatvaraju i puni su čak i nedjeljom,pa ste sada svi sigurni da sam uživala!No,nemojte očekivati da ćete upoznati jako puno ljudi,s kim dođeš s tim se i družiš,jako zatvoreni,ali cool!
I da,umalo zaboravih baš kada sam ja tu bila Robbie Williams je imao koncert,a joj ................
Ok,ovo su bili euri,a ostalo vas se ne tiče,bolje je da neke detalje posjeta i razgledavanja ostavimo samo za mene i jednu određenu osobu.,


xxx,dominica


PS Ich habe nur Deutsch gesprochen,ist das nicht cool?!

- 17:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #