Memoari plavuše

četvrtak, 20.07.2006.

Mr.Robbie Williams your f...ing incredibel!

To je trenutno sve što što imam za reći.






Da,to je taj,davno očekivani dan,D-dan,Robbie dan......
Nakon što sam se digla u srijedu(na dan koncerta) u 5 ujutro i vozila do Budimpešte 6 sati,pa hodala po gradu do 3 i skoro par puta kolabirala zbog visoke temperature.....Ako mislite da je mojim patnjama došao kraj......
Naime,koncert je počeo u 20 sati,a ja sam tamo bila u 16 i pržila se na suncu,eliptičnog stadiona "Puskas Ferenc Stadion".Ali kad je koncert počeo,to je....bilo.....ne mogu opisati.....
Onako,bila sam u trećem redu od pozornice,vidjela sam svaku boru na njegovom licu.Naravno da je i on vidio neme,jej.....sve ono čekanje se isplatilo.Za one koji zele u detalje započeo je s pjesmom Radio,završio sa Angels(naravno,i obučen vrlo jednostavno u bijelu Adidas trenirku).Izveo je još pjesme:Sin Sin Sin,Let Me Entertain You,Your Gay Friend,Advertising Space,Kids,Tripping,Make Me Pure(ali on je za nas tekst preuredio "oh Lore make me pure,but not yet"....
Gdje je Robbie tu je show,tako je čestitao rođendan curi iz zbora koji ga prati,pokazao svoje nogometne sposobnosti,pokazivao svoju stražnjicu,valjao se po pozornici,oponašao Elivsa iz svog spota,spuštao se sa vrha pozonice u kupoli....Tip pjeva super,a smiješan je da crkneš.....U sakom slučaju spektakl i pol...nešto što se mora doživjeti i što bi bez obzira na više satno prženje na suncu i zamalo kolabiranje preporučila......


xxx,dominica

PS ja sad odoh kupit pastile za grlo,oh da pjevala sam

- 17:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #