Memoari plavuše

ponedjeljak, 26.06.2006.

Oh,kako je vruće..................

Znam da moj blog nije baš u stilu blog-dnevnika,ali moram vam ovo ispričati.
Danas sam u šest sati popodne igrala tenis,naravno da sam pobijedila,nemojte sumljati u mene.
problem je bila ona velika,zlatna kugla na nebu koja prži već nekoliko tj.sve oko sebe,dakle nas.
THe bottom line is that,ja sam nosila bijelu majcu i poljevala se s vodom(da se rashladim).No to je ispalo malo .......,kad netko drugi gleda tko da mi je ne jedan nego su mi tri tipa uvalila br.mob.


Pouka ove priče je :se poljevate vodom u kratkim hlačicama i bijelim majcama.Pali,provjerenom,ali mislim da trebam napomenuti da "pali"ovdje ima 2 značenja :1.kao radi,služi svrsi
2.doslovno pali (zgodne,bogate,u dobrim autima) tipove i recite da sve ovo naprijed nije važno.
Pa vani je vruće,a vaš dragi nema BMW i klimu,like hello!

xxx,dominica

PS nadam se da ste nešto korisno izvukli iz svega ovoga

- 22:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #