Memoari plavuše

nedjelja, 18.06.2006.

Objašnjenje!

Dakle,zašto sam ja kupila navijačku kapu!?
ljudi,bit će jako zanimljivo čitati vaše komentare kad objavim post 20. ili 21.srplnja jer nime,ja idem naROBBIE WILLIAMSA U BUDIMPEŠTU!
Da dobro ste pročitali ja i Robbie udiat ćemo isti zrak 19.07.(tko hoće plastičnu pocu punjenu zrakom kojeg je on udisao neka se javi).
Mr.Williams voli,bolje reći obožava nogomet,a kako je kapa namjenjena WM(ili ti svj.nogometnom prvenstvu),backstage pass mi ne gine,moš mislit ali da bar!..............................................................................................................................Toliko o njemu......

Narvno društvena događanja u Hrvatskoj:otvoren je novi klub,nisam bila ,ali bi rado.
Kako je škola završila,klinci kraj slave u prirodi,penju se na krošnje stabala(čitaj:drama na moru).Ma,to vam je ova osvještena nova generacija,voli prirodu i svjež zrak(čitaj:dim cigareta i smoga).
To mi nismo radili kad smo bili mladi!

Osvrt na utakmicu Brasil-Hravtska

Teorije urote(ili ti zašto nismo pobijedili):
1.meni osobno najbraža,ali i isfucana-Taj prokleti sudac,ta sotonjara,pa on ne zna suditi.....i ostale gluposti.
2.Brazilke-Pa zar niste vidjeli one minijaturen grudnjake i prevelika dijela Dr.Glumičića(za vas ne znalice,to je estetski kirurg),a kako naše "manekenke"nisu obdarene plastikom,lako se nekon"zlatnom dečku"pogled mogao omaknuti i eto ti gola (al ne za nas).
3.I da,jednostavno ne znamo igrati-trče po tom terenu za lopom bez mozga,nešto kao ja,vidi,vidi kak smo si slični!!!

Osvrt na Japan,drugi put nedami se sada,a i oni su friendly...

xxx,dominica

PS kak su one zlatne kopače od Adidasa super,baš su trendy i ...!!!!


- 19:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #