Memoari plavuše

subota, 10.06.2006.

Ostavljam rašpicu i lak za nokte

Da,dobro ste pročitali.I to je moguće.Mogli ste vidjeti,da nisam već neko vrijeme napisala nešto.
Bila sam jako zauzeta treniranjem i pripremama.Prošle subote bila sam na prezentaciji borilačkih vještina.Da,dobila sam broj od onog komada sa dobrim torzom,ispravljam za oblizat torzom.
No,uglavnom odlučila sam trenirati kendo.To je tradicionalni oblik japanskog mačevanja.
I da,u ovo doba najvažnije,igrala sam nogomet.Učila tehnicirati i došla do magičnog broja 7 i dva dana su ne boljele noge.Pogledala sam i utakmicu i pogledat ću i ostale.Baš je lijepo vidjeti vašu omiljenu plavušu sa nekim ciljem,dobro nije cilj ali radim nešto korisno(za sebe naravno).

xxx,dominica

PS imam navijačku kapu,ali zašto više u slijedećem postu

- 18:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #