BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 18.09.2005.

jaaaao...

prvo. bilo je pitanje: gledat bred pita i anđelinu đoli (jer, realno, u tom filmu rijetko ko gleda film) il pričekat do 11 navečer i sjest pa pogledat THE JACKET?
uglavnom, adrien brody i keira knightley uvjerljivo su odnijeli pobjedu. kak je ta ženska dobraaa! još kad vidim da je rođena par godina poslije mene, nju gleda i slini pol svijeta u kinima, a ja pišem blog i žicam starce pare, malo mi se prisere.... al ajde. a film me odu(ševio) totalno. al stvar je još ljepša kaj sam ja karte rezerviro dan prije, da bi u kinu bilo 8 ljudi!! a mjesta 116...

inače, subota je bila dan kad sam se obvezo vozit s autom i ne pit (il bar manje pit)... i ponosan sam na sebe. izdržo sam, dok su ovi redali runde (pod "ovi" mislim na kašinskog tetrijeba, goričku staru mačku i pijanicu koja je nekoć imala blog al nikom nije htjela reć adresu), ja sam navlačio jednu pivu i škico ljude okolo. po starom dobrom običaju opet sam se napričo s jednom curom (poznanica kao) koju nisam mogo nikam smjestit i cijelo vrijeme si gruntam u glavi "pa dobro, ko si ti?"... ustaljena pitanja tipa "pa kaj ima inače kod tebe?" i molitve Bogu da opće studira prije pitanja "kak je na faxu?"... ipak, odgovor je bio "ma super, sad sam apsolventica" tak da sam odahnuo. dalje se nisam usudio pitat neka prekonkretna pitanja jer bi moja pristojnost došla pod veliki upitnik...... razvažanje po svim dijelovima zagrebačke županije uzelo je danak. samo bi spavo, a ova kiša me baš i ne sprečava u tome. ajjj

n.p. RED SPAROWES - at the endless dawn


EDIT:
dinamo dobio, hrvatska dobila srbiju, hrvatska dobila tursku.... pa kakav je ovo dan?! još ću sad srest keiru knightley u svom krevetu...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: