BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 05.06.2005.

neka psovka



nedjelja ko stvorena za izležavanje... but noooooo, ja moram počet učit...
nakon dugo vremena, jako miran vikend, jer su valjda svi pomalo i podsvjesno pod dojmom skorašnjih rokova (jedino će CHAD srat kaj smo bili pičkice), i sad dođe nedjelja, ja se sjednem za komp u svoju radnu sobu i pogledam sve te bilježnice i skripte...
dakle:

utorak: kolokvij iz Regulacije ee sustava i ispit iz Energetike i okoliša
petak: kolokvij iz Elektrana (i još nas furaju na neki izlet da vidimo sve to uživo, uz veliku ironiju moram reć: "perfect timing")
svaki dan: čitanje svih tih malih člančića (na domiju jako nepoznatom engleskom) iz kojih se treba iskombinirat preteča mog diplomskog

eto, vama sve ovo kurca znači al meni je lakše kad to stavim jasno na papir (il barem monitor) i kad podijelim to s nekim.... sad kad pogledam, nema ni tog puno na popisu, al ima se posla... a meni se NE DAAAAAAAAAAAA........................

neki dan (mislim da je bio utorak) sam se spremo u krevetac, uključim telkicu, a kad ono na VIVA-i "Backstreet Boys - The Singles Collection"... nisam mogo ić spavat neg sam moro to sve pogledat (valjda dvajst spotova) da se prisjetim tuluma na kojima su me tjerali da pjevam I want it that way i Show me the meanning of being lonely..... koja vremena :)

n.p. LIFE OF AGONY - soul searching sun


EDIT:

sretan rođendan Sotoni... budući da je njegova najveća snaga kaj većina misli da on ne postoji, ja ću ga oslabit i bit svjestan da je tu negdje i da, kao i svi, mora imat datum rođenja... eto ga, 6.6. je nastupio... Napij se, Sotono i pusti nas na par dana....

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: